05-01-2011 | Автобусы

У Росії хочуть обмежити вік автобусів, що перебувають в експлуатації

В даний час міністерство транспорту і міністерство фінансів РФ готують програму державної підтримки реформування пасажирського транспорту. Планується огранити вік експлуатованих автобусів, розробити програму з оптимізації системи пільг у сфері міських пасажирських перевезень та компенсації цих пільг для автотранспортних підприємств. Ну а Мінтранс РФ спільно з ГИБДД планує провести ряд перевірок в автобусних підприємствах з метою перевірки стану автобусних парків і дотримання технічних регламентів.  Сьогодні автобусами виконується близько 64% всіх пасажирських перевезень в Росії. Автобуси працюють на міських, приміських маршрутах, перевозять пасажирів між містами, і навіть працюють на міжнародних маршрутах. Однак, автобусний парк Росії серйозно зношений - близько половини всіх експлуатованих автобусів знаходяться в критичному стані, а середній вік автобуса перевалює за 14 років. Причин такого стану декілька. По-перше, автобусні підприємства поки не в силах повністю оновлювати свій парк на нові автобуси, експлуатуючи "до останнього подиху" старі автобуси. По-друге, кілька років поспіль до Росії ввозилася маса старих автобусів іноземного виробництва. Поява таких автобусів в Росії пов'язано з тим, що практично у всіх країнах ЄС експлуатація міських автобусів обмежена 10 роками. Старі, часто списані, автобуси експлуатуються практично в усіх регіонах. У результаті - на маршрути не виходять автобуси, люди годинами очікують на свій автобус, в країні зростає кількість автобусів. МВС РФ прогнозує подальше збільшення зростання числа ДТП за участю автобусів. Пов'язано це з тим, що, за даними ДАІ, зараз велика частина всього автопарку автобусів у Росії відпрацювали понад 10 років і вже дуже сильно зношені. При такому відсотку старих автобусів експерти прогнозують зростання аварійності автобусів майже на 8%. У парків немає коштів не тільки на нормальний ремонт такої техніки, а й на придбання запчастин, які впливають на безпеку. При цьому, існуюча система пільг не дозволяє стимулювати придбання нових автобусів автопідприємстві Росії.


Статьи похожей тематики:

  • Вийшов спільний наказ МВС та Мінтрансу щодо контролю автобусних перевезень
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Часівоярський маршрутка
  • Стан парку сільгосптехніки в Україні
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • РНБОУ планує ввести ряд дій, які вдарять по платоспроможності безкредитних ...
  • У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.