05-01-2011 | Автобусы

У Києві будуть випускати автобус малого класу «Іній-3265»

Київський КАРЗ № 5, відомий у минулому з виробництва «Москвичів» і Іжей, має намір організувати випуск в Києві автобуса малого класу «Іній-3265». Дана модель відома ще з 2000-го року, але її виробництво в Росії так і не стартувало. «Іній» створений на базі «Бичка» ЗІЛ-5301 і спочатку комплектувався мінським дизелем Д-245. Карзовци збираються оснастити його українським дизелем (навіщо?) І організувати проізводcтво вже в липні. «Іній-3265» розрахований на 30 пасажирів і поступається за цим показником мінімум на 20 осіб аналогам «Богданом» і «Еталон». Тим не менш, КАРЗ № 5 має намір «потягатися» за сегмент маршруток. Створено «Іній» на базі ЗІЛ-5301ЕО підприємством «МінТрансКомплект», що в селищі Черноголовка Ногінського району Московської області. При габаритах 7450х2200х2825 мм і колісній базі 4250 мм споряджена маса автобуса - всього 4900 кг. Кузов забезпечений двома дверима з правого боку. Ширина прорізу передній становить 1150 мм, а задній - 686 мм. У салоні може бути 19 або 20 сидячих місць, а повна місткість складає 30 осіб.

 Ціни на «Іній» поки невідомі, а ось ціна цього автобуса в Росії становить близько $ 17000.

 Нагадаємо, що і сам ЗІЛ випускає маршрутні автобуси і в цьому сегменті присутній ПАЗ, що пропонує на ринок декілька моделей, у тому числі, і дизельну. Ціни російських автобусів сумірні з «інеєм», а конструкція вже давно сертифікована і відома перевізникам.

 Сам ЗІЛ відчуває не найкращі часи. Збут його автобусів падає з року в рік, і його все більше витісняють пази і КАВЗ. КАРЗ № 5 наступає на ті ж «граблі». В кінці 90-х він уже пов'язав свою виробничу програму з АЗЛК, який надалі, взагалі припинив випуск автомобілів. У результаті, завод опинився без модельної політики і змушений був шукати нову виробничу програму. Ситуація з «інеєм» може повторити «москвичевським» досвід. Автобус не має видимих переваг перед пазом, його пасажиромісткість значно менше, ніж у «Богданів», а ЗІЛовское якість - не найкращий «козир» на ринку та ще загадковий український дизель (?).

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Корпорація «Еталон» подвоїть продажі автобусів у 2011 році
  • Часівоярський маршрутка
  • ПАЗ вивів на український ринок дві нові моделі. ЛІАЗ повертається
  • БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто
  • У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
  • На ЧАЗе випустили 2000-й автобус і ввели в експлуатацію новий цех
  • ПАЗ має намір випустити на ринок подовжену версію 4234




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.