05-01-2011 | Автобусы

Скандал навколо ЛАЗу

Минулого тижня стало відомо про кризу у лазівській структурах. Як нам повідомила прес-служба ЗАТ "ЛАЗ" (власник пільг), 6 лютого відбулися збори акціонерів ЗАТ «ЛАЗ», на якому були підведені підсумки діяльності підприємства за 2003 рік і визначено перспективи розвитку на 2004 рік. При підведенні підсумків діяльності були відзначені незадовільні результати з реалізації автобусів «ЛАЗ» в Україні. Найяскравішим прикладом був провалений Торговим домом «ЛАЗ-Україна» тендер на постачання автобусів у м. Київ, коли з 150 закуплених міськадміністрацією автобусів, продукція «ЛАЗ» склала тільки 30 одиниць рухомого складу. Цифри говорять самі за себе. У порівнянні з 2002 р. частка українського ринку автобусів, займана продукцією «ЛАЗ», знизилася з 18% до 6,5%. І це при значному зростанні виробництва підприємства і збуту продукції «ЛАЗ» на експорт.    Результатом зборів акціонерів стало рішення про припинення комерційної співпраці із ЗАТ «Торговий дім« ЛАЗ-Украна »як структури збуту продукції« ЛАЗ ».  Декількома днями до зборів акціонерів ЗАТ «ЛАЗ» (а точніше 4 лютого) відбулася підсумкова прес-конференція «ЛАЗ», де з боку керівництва ТД була озвучена позитивна оцінка діяльності заводу. Але після зборів акціонерів ставлення дистриб'ютора до заводу кардинально змінилося, з чого можна зробити висновок про необ'єктивність заяв «ЛАЗ-Україна».

   16.02.2004 року президент ТД «ЛАЗ-Україна» поширив заяву в пресі, нібито розрив співпраці стався з ініціативи Торгового дому, що насправді не відповідає дійсності.

   У керівництва ЗАТ «ЛАЗ» викликало здивування заява пана Миколаєва про його вихід з Наглядової Ради ЗАТ «ЛАЗ» і що мав місце бути фактом кризової ситуації. У зв'язку з цим вважаємо за необхідне повідомити, що р-н Миколаїв ніколи не був акціонером ЗАТ «ЛАЗ», а лише представляв інтереси одного з акціонерів у Наглядовій Раді за дорученням. У 2003 році цей акціонер відкликав довіреність, видану р-ну Миколаєва, і призначив з 01.01.2004 р. свого нового представника, пана Ротляуфа.

   З приводу амбіцій ЗАТ «Торговий дім« ЛАЗ-Україна »хочемо повідомити наступне:

   Торговий дім «ЛАЗ-Україна» - окрема юридична особа, з якою всі взаємовідносини ЗАТ «ЛАЗ» здійснював на підставі господарських договорів про продаж продукції «ЛАЗ» в Україні.

 У рамках двосторонніх взаємин ЗАТ «Торговий дім« ЛАЗ-Україна », і, зокрема, пан Миколаїв, не займалися розробкою чого-небудь, а тим більше програми стратегічного розвитку ЗАТ« ЛАЗ », тому що в силу специфіки вузької своєї діяльності не мали необхідний досвід та фахівцями.

   В даний час реалізація продукції «ЛАЗ» ведеться безпосередньо підприємством, і ведеться підготовка з організації нової ефективної структури збуту українських автобусів, про що більш детально буде повідомлено найближчим часом.

   Прес-служба ЗАТ «ЛАЗ»


Статьи похожей тематики:

  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • Кабмін звинувачує керівництво ЗАЗу в саботажі (оновлено)
  • Ситуація навколо Закону № 3677. Є думки, що Закон відправлять на доопрацюва ...


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.