05-01-2011 | Автобусы

ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»

У системі збуту ЛАЗ в Україні назріває криза. Президент ЗАТ «Торговий дім« ЛАЗ-Україна »Роман Ніколаєв (на фото ліворуч) оголосив 16 лютого про вихід зі складу Наглядових Рад ВАТ« Львівський автобусний завод »і ЗАТ« Львівський автомобільний завод ». Є факт «кризової ситуації», яка виникла всередині Лазовським структур, хоча кількома днями раніше на річної прес-конференції все виглядало пристойно ... Ось що з цього приводу сказано в офіційному прес-релізі:

Основною причиною даної заяви є незгода Романа Миколаєва з політикою, що проводиться названими структурами в частині управління проектом «ЛАЗ».
 При створенні Торгового дому передбачалося його участь у стратегічному управлінні проекту розвитку Львівського автобусного заводу, для чого були залучені провідні фахівці в галузі стратегічного менеджменту та маркетингу. У короткий час - з вересня 2002 по лютий 2003 року - було побудовано конкурентоспроможне підприємство, яке успішно вирішувало різні бізнес-завдання в рамках даного проекту. На початковому етапі існували труднощі у взаємодії з Львівським автобусним заводом, але ці перешкоди були успішно усунені завдяки взаємодії керівництва Заводу та Торгового дому.
 Результатом такого продуктивної взаємодії став не тільки зростання виробництва, а й комплексна програма стратегічного розвитку проекту ЛАЗ, вироблена загальними зусиллями менеджменту ЗАТ «Львівський автомобільний завод», ЗАТ «Торговий дім« ЛАЗ-Україна »і ВАТ« АвтоЛАЗ »(Росія). Програма включала формування місії підприємства, стратегічних цілей та заходів, спрямованих на удосконалення що випускається продукції, встановлення партнерських відносин з перевізниками, формування корпоративної культури виробництва та менеджменту, заснованої на високому професіоналізмі та відповідальності персоналу.

 На жаль, Спостережна Рада ЗАТ «Львівський автомобільний завод», що представляє інтереси власника підприємства, відкинув дану програму.  Постійно стикаючись з відсутністю конструктивної позиції Наглядової Ради в частині стратегії розвитку підприємства і, розуміючи свою відповідальність, Роман Миколаїв вважає недоцільним своє подальше участь в даному проекті.
 З цього моменту ЗАТ «Торговий дім« ЛАЗ-Україна »не вважає ЗАТ« Львівський автомобільний завод »своїм стратегічним партнером і залишає за собою тільки зобов'язання за договором доручення з ЗАТ« Львівський автомобільний завод »про продаж продукції ЛАЗ.

 Надалі, Торговий дім планує брати участь в організації пасажирських перевезень за допомогою заснованої ним «Транспортної корпорації», що володіє на поточний момент пакетами акцій більше 50-ти автотранспортних підприємств України.

 Формально, ТД «ЛАЗ-Україна» не усунувся від продажів автобусів, але чітко дає зрозуміти, що концентруватиметься на інших бізнесах. У чому ж справжня причина? Це розрив засновників або системна криза? Напевно мають місце обидва фактори.

 Як це відіб'ється на продажах? Ситуація зі збутом ЛАЗів в Україну була дуже напруженою. Проект відверто «йшов» не так як заплановано. Найчастіше, бажане видавалося за дійсне, а результат виявлявся протилежним. За час існування ТД «ЛАЗ-Україна» марка ЛАЗ поступилася лідируючі позиції на ринку, особливо «хворим» було ослаблення в сегменті середніх машин і міських 12-метрових, де ЛАЗ завжди був «королем». Цифри говорять самі за себе:
 За підсумками 2003 року ЛАЗ контролював 6,5% українського ринку автобусів і був лише четвертим «гравцем» на ринку. В абсолютних значеннях продажі знизилися на 30%. Для порівняння в 2002 році ЛАЗ контролював 18% ринку і був третім «гравцем».

 У сегментах позиції ЛАЗу в 2003 році були наступними:  Сегмент середніх автобусів: частка 56%. Сегмент міських автобусів: частка 32%. Сегмент міжміські автобусів понад 12 м завдовжки: частка 47%.

 У січні картина продажів ЛАЗу була наступна: середній клас - 57%, міські автобуси - 46%, міжміські - 33%.

 Очевидно, що на збуті ЛАЗів «установча війна» відіб'ється не кращим чином. Швидше за все з'явиться нова дистриб'юторська компанія, яка по-новому почне формувати дилерську мережу. А це час ...

 "Довідка" AUTO-Consulting ":

 За 12 місяців 2003 року ЛАЗ випустив 436 автобусів (у 2002 р - 307), з яких 381 нового модельного ряду, на суму 97,7 млн. грн. За аналогічний період 2002 року заводом було вироблено продукції на суму 45,3 млн. грн. Зростання обсягів виробництва в грошовому вираженні склав 115,5%.  В минулому році продано 419 автобусів на суму 84,2 млн. грн. (У 2002 р - 269 автобусів на суму 35,6 млн. грн). Дохід від реалізації продукції зріс на 136,4% в порівнянні з аналогічним періодом завдяки продажам моделей нової серії «Лайнер», а також великих міських автобусів ЛАЗ 5252 і А-291. В Україні продано 183 автобуса на суму 42,2 млн. грн, що становить 44% від загальної кількості реалізованої ЛАЗом продукції. Також розширилася географія продажу. Тепер, крім України та Росії, автобуси ЛАЗ поставляються в Грузію, Молдову, Азербайджан, Таджикистан, Югославію і інші країни.


Статьи похожей тематики:

  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Підсумки ЛАЗ за 2003 рік
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • ЛАЗ нарощує виробництво
  • Прем&
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.