05-01-2011 | Автобусы

Scania "пробила" Мосгортранс

Складальне підприємство "Сканія-Пітер" близьке до укладення контракту про поставку автобусів Scania OmniLink для потреб ГУП "Мосгортранс" За словами директора з продажів "Сканія-Пітер" О. Осколкова, фінансові умови угоди остаточно не обумовлені. Але вже ясно, що Москва отримає в 2003 р. 40 автобусів Scania. Замовлення столичної влади забезпечить більш чверті обсягу виробництва петербурзьких Scania в цьому році - в планах заводу випустити 150-160 машин.  Збирати Scania в Петербурзі почали в 2002 р. На сьогодні це найсучасніший автобус з випускаються в Росії. Але й найдорожчий - близько 150000 євро в базовій комплектації. В останні роки Москва купувала автобуси великої місткості на заводі ЛіАЗ, що входить до групи "Руспромавто". Заявлена ціна ЛіАЗ-5256 в "московської комплектації" (з двигуном Caterpillar, коробкою передач Voith, мостом Raba) - 2,425 млн руб. (67000 євро).  По Москві вже їздять кілька автобусів Scania. Вони працюють у парку транспортної компанії "Гема", що здійснює перевезення до магазинів IKEA і торговому комплексу "Мега". Крім того, контракт на поставку 40 "Сканій" уклала група "Автолайн". Перші п'ять машин прийшли в грудні, вони працюють на одному з найбільш напружених маршрутів компанії: Київський вокзал - Одинцово. У ті ж терміни "Сканія-Пітер" передала на випробування в "Мосгортранс" один автобус, після чого було прийнято принципове рішення про закупівлю "Сканій" для соціальних перевезень (в машинах "Мосгортранса", на відміну від "автолайновскіх", дійсні всі пільги ). "Мосгортранс" поки не коментує, на яких маршрутах будуть працювати автобуси Scania.  Сьогодні 18 столичних автобусних парків експлуатують автобуси різних марок. Це угорські Ikarus сімейства 260/280 і 415/435, поставки яких припинилися у 2001 р., турецькі Mercedes-Benz моделі O303 (разові закупівлі в середині 1990-х), білоруські МАЗи і ЛіАЗ. Крім того, на випробуваннях знаходиться автобус особливо великої місткості (ОБВ) "Волжанин".

 У Росії є всього два підприємства, готові випускати міські машини класу ОБВ, але якщо ЛіАЗ робить модель 6212 з знайомим по "Ікарус" вузлом зчленування (інакше кажучи - з "гармошкою"), то "Волжанин" створив тривісну (з підвертаються задньої віссю) 15-метрову цільну машину на платформі Scania. Поки про закупівлі продукції з міста Волзький мови не йде. Але потужностей ЛіАЗ зараз не вистачає для забезпечення Москви необхідною кількістю особливо великих автобусів.


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • ЛіАЗ увірвався на ринок з 17-метровим автобусом
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Час дешевих авто проходить, так вважають керівники самих автозаводів.
  • Вийшов спільний наказ МВС та Мінтрансу щодо контролю автобусних перевезень
  • У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
  • У Москві знайшли засіб проти автопробок
  • На російський авторинок стали виходити західні торгові мережі
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • В Україні з&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.