05-01-2011 | Автобусы
Київ хоче забрати мотозавод в комунальну власність Як розшифровуються «круті» номери Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки ФДМ оголосив конкурс на оцінювача Київського мотоциклетного заводу Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 В Україні створено Головавтоінспекції (ДАІ) ВААІД подала у ВР проект Закону Проект закону № 3677 до другого читання ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України" У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах Кабмін врегулював ситуацію з постачанням комплектуючих для автопрому Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу
Київ має намір корпоратизувати міські підприємства транспорту в 2004
Київська міська державна адміністрація має намір провести в 2004 році перетворення у відкриті акціонерні товариства комунальних транспортних підприємств.
Про це журналістам сказав мер Києва, голова Київміськадміністрації Олександр Омельченко.
"Ми будемо робити це у 2004 році з комплексом транспорту", - сказав Омельченко.
Омельченко сказав, що 51% акцій таких підприємств буде належати Київській міській громаді.
Зокрема, він заявив про можливу корпоратизації Київського метрополітену.
"І метрополітен будемо акціонувати", - сказав Омельченко. Він також повідомив, що зараз Київміськадміністрація погоджує з Кабінетом Міністрів і Фондом державного майна перелік підприємств, які Київ хоче отримати з державної власності в комунальну.
Зокрема, Київ вже має домовленість про передачу в комунальну власність Київського мотоциклетного заводу.
"Навіщо державі мотоцикли? Йому літаки потрібно робити", - сказав Омельченко.
Як повідомляло агентство, у листопаді Київська міськадміністрація зажадала від Фонду державного майна передати в комунальну власність міста Київський мотоциклетний завод.
Раніше завод був переданий ФДМ у комунальну власність Києва, однак через 2 роки повернуто у державну.
У вересні Президент Леонід Кучма піддав критиці ФДМ за відсутність послідовної приватизаційної політики. У серпні Кабінет Міністрів доручив ФДМ подати проект підготовки заводу до приватизації на узгодження в Антимонопольний комітет і до березня 2004 провести передбачені проектом заходи.
"І метрополітен будемо акціонувати", - сказав Омельченко. Він також повідомив, що зараз Київміськадміністрація погоджує з Кабінетом Міністрів і Фондом державного майна перелік підприємств, які Київ хоче отримати з державної власності в комунальну.
Зокрема, Київ вже має домовленість про передачу в комунальну власність Київського мотоциклетного заводу.
"Навіщо державі мотоцикли? Йому літаки потрібно робити", - сказав Омельченко.
Як повідомляло агентство, у листопаді Київська міськадміністрація зажадала від Фонду державного майна передати в комунальну власність міста Київський мотоциклетний завод.
Раніше завод був переданий ФДМ у комунальну власність Києва, однак через 2 роки повернуто у державну.
У вересні Президент Леонід Кучма піддав критиці ФДМ за відсутність послідовної приватизаційної політики. У серпні Кабінет Міністрів доручив ФДМ подати проект підготовки заводу до приватизації на узгодження в Антимонопольний комітет і до березня 2004 провести передбачені проектом заходи.