05-01-2011 | Автобусы

Старт виробництва автобусів "Харків&

До нового року на харківські вулиці мало вийти близько 50 автобусів "Харків'янин". Однак, судячи з усього, цього не станеться. Причина полягає в тому, що конструкторське бюро, яке розробляє автобус, створене на базі кафедри конструкції автомобілів Харківського автодорожнього університету, не виконало своїх зобов'язань щодо розроблення конструкторської технічної документації.  "Ми втратили через це 5 місяців, - говорить президент харківської асоціації" Граніт ", що реалізує проект створення міських автобусів великої місткості Григорій Малюк, - і були змушені створити власне КБ. Зараз воно закінчує випуск документаціі.С метою ліквідації відставання ми пішли на використання автобусних шасі КАМАЗу ".

   Шасі "КАМАЗ-5297" випускаються в Росії для подібного класу автобусів "НЕФАЗ" Нефтекамськ автозаводу, тому в Харкові шасі розроблятися не будуть, а конструкторське бюро зараз працює над стикуванням шасі і каркаса. Перший договір з КАМАЗом укладений на поставку 100 одиниць, які включають в себе і камазівські же двигун, і гальмівну систему, і зчеплення, і коробку передач і т.д.

     "ТОВ" Українська технічна компанія ", керівником якої, також є Григорій Малюк, на це шасі встановлює кузов, начинку, електрику тощо камазівські і харківська частки за обсягом і за ціною приблизно рівні. Перші екземпляри цих шасі повинні прибути в найближчі дні, каркас вже готовий, тому збірка і начинка обладнанням першої партії автобусів планується на АТП 16331 протягом листопада, а в грудні повинні пройти сертифікаційні випробування. В експлуатацію автобуси надійдуть наступного року, пообіцяв Григорій Малюк. Крім того, вже є домовленість з керівництвом КАМАЗу про створення спільного підприємства з "Української технічної компанією" (що входить до складу "Граніту" і яка є координатором проектів) і по інших видах продукції, що випускається російським машинобудівним гігантом. Це і вантажівки, і тягачі, і спецтехніка для комунального господарства. Договір про створення СП планується підписати до 7 листопада поточного року.


Статьи похожей тематики:

  • НЕФАЗ виповнилося 25 років
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • КАМАЗ тисне тягачами та автобусами
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Компанія «ОМЕГА-Автопоставка» на TIR 2008
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • У Харкові активізувалося виробництво автобуса Скіф-5204
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Структура Копорації "БОГДАН"




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.