05-01-2011 | Автобусы
За 9 місяців 2003 року Богдану випустили вдвічі більше, ніж за весь 2002 рі ... А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців ... Київська влада і приватні транспортні компанії вибирають автобуси А-091 &qu ... Приміська модифікація автобуса «Богдан» стає більш затребуваною Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ... Географія продажів автобусів БОГДАН розширюється Проект закону № 3677 до другого читання Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004 У першому кварталі 2004 року автобуси "БОГДАН" Поча купуваті пере ... ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України" Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
Автобуси А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за 11 місяців 2003 року
За одінадцять місяців 2003 року заводом "Черкаський автобус" Було Вироблено Майже втрічі більше автобусів А-091 "Богдан" ніж за аналогічній Період 2002 року.
З січня по листопад 2003 року з конвеєра зійшло 1112 автобуси. Цей показники у 2,7 разів більшій, ніж за відповідній проміжок часу у 2002 році (406 автобусів). Зокрема, у листопаді Було Вироблено 140 автобусів Моделі А-091 "Богдан", з них 129 - серійні, 9 у модіфікації пріміській, 1 - туристичний та 1 - Нової Моделі А-092.1. Для порівняння - торік у листопаді Було випущена Лише 53 автобусі.Пропозіція підтверджується попиту: продажі "Богданів" за одінадцять місяців склався 1050 одиниць. У тому чіслі, у листопаді Було продано 93 автобуси А-091 "Богдан". Поступово "Богдани" завойовують все більше Регіонів України. У листопаді у ціх автобусів з'явився Ще один шанувальнік - місто Миколаїв. Найбільшім закупівельніком "Богданів" традіційно залішається Київ - 68 автобусів А-091. Новенькі А-091 вірушілі такоже до Черкас, Вінніці, Хмельницького, Криму.
Незмінною популярністю корістуються "Богдани" у Маріуполі. Зокрема, у листопаді 8 автобусів А-091 "Богдан" прідбала компанія "Маріуполь-Авто". За словами Г.В. Каплана, Голова правління ТОВ "Маріуполь-Авто", автобуси А-091 Дуже зручні в експлуатації, відмінно поєднують категорії "ціна-якість" та непогана прістосовані до Українських доріг. "Маневреність та швідкість - теж Серед Перевага задовольняють автобусу", - додає Георгій Вікторович. Зараз на маршрутах Маріуполя Працюють близьке 100 автобусів А-091 "Богдан", середа якіх половина захи компанії "Маріуполь-Авто". Наступний року підприємство планує розшіріті закупівлю середніх автобусів А-144 "Богдан" (на сьогодні прідбано 2 одініці). Таке Рішення пояснюється потребами населення Маріуполя у автобусах більшої місткості.
ТОВ "Маріуполь - Авто" Було створен в 1995 році, зараз є одним з найбільшіх перевізніків Маріуполя. Перший автобус "Богдан" компанія прідбала у 1999 році. ТОВ Маріуполь-Авто "спеціалізується на міськіх, пріміськіх та міжміськіх перевезених.
Інформаційна довідка про модель А-091 "Богдан"
Малий МІСЬКИЙ автобус "Богдан" А-091 (АТ "Черкаський автобус) спроектованій АТ" Укравтобуспром ". При віробніцтві задовольняють автобусу застосовуються вісокоякісні імпортні та вітчізняні комплектуючі. Автобус обладнано двигун ISUZU (Японія), Який розрахованій на пробіг 1 000. 000 км без капітального ремонту. Японського виробництва такоже коробка передач, карданний вал, передній та задній мости, пневматічні агрегати - італійські. Передня та задня частина автобуса віготовлені з Склопластик. Ретельно підбір якісніх комплектуючих, талант конструкторів І висока культура Збирання визначають надійність та довговічність автобусів. "Богдан" А-091 віпускається у трьох модіфікаціях - міжміській, туристичний І шкільний.
З січня по листопад 2003 року з конвеєра зійшло 1112 автобуси. Цей показники у 2,7 разів більшій, ніж за відповідній проміжок часу у 2002 році (406 автобусів). Зокрема, у листопаді Було Вироблено 140 автобусів Моделі А-091 "Богдан", з них 129 - серійні, 9 у модіфікації пріміській, 1 - туристичний та 1 - Нової Моделі А-092.1. Для порівняння - торік у листопаді Було випущена Лише 53 автобусі.Пропозіція підтверджується попиту: продажі "Богданів" за одінадцять місяців склався 1050 одиниць. У тому чіслі, у листопаді Було продано 93 автобуси А-091 "Богдан". Поступово "Богдани" завойовують все більше Регіонів України. У листопаді у ціх автобусів з'явився Ще один шанувальнік - місто Миколаїв. Найбільшім закупівельніком "Богданів" традіційно залішається Київ - 68 автобусів А-091. Новенькі А-091 вірушілі такоже до Черкас, Вінніці, Хмельницького, Криму.
Незмінною популярністю корістуються "Богдани" у Маріуполі. Зокрема, у листопаді 8 автобусів А-091 "Богдан" прідбала компанія "Маріуполь-Авто". За словами Г.В. Каплана, Голова правління ТОВ "Маріуполь-Авто", автобуси А-091 Дуже зручні в експлуатації, відмінно поєднують категорії "ціна-якість" та непогана прістосовані до Українських доріг. "Маневреність та швідкість - теж Серед Перевага задовольняють автобусу", - додає Георгій Вікторович. Зараз на маршрутах Маріуполя Працюють близьке 100 автобусів А-091 "Богдан", середа якіх половина захи компанії "Маріуполь-Авто". Наступний року підприємство планує розшіріті закупівлю середніх автобусів А-144 "Богдан" (на сьогодні прідбано 2 одініці). Таке Рішення пояснюється потребами населення Маріуполя у автобусах більшої місткості.
ТОВ "Маріуполь - Авто" Було створен в 1995 році, зараз є одним з найбільшіх перевізніків Маріуполя. Перший автобус "Богдан" компанія прідбала у 1999 році. ТОВ Маріуполь-Авто "спеціалізується на міськіх, пріміськіх та міжміськіх перевезених.
Інформаційна довідка про модель А-091 "Богдан"
Малий МІСЬКИЙ автобус "Богдан" А-091 (АТ "Черкаський автобус) спроектованій АТ" Укравтобуспром ". При віробніцтві задовольняють автобусу застосовуються вісокоякісні імпортні та вітчізняні комплектуючі. Автобус обладнано двигун ISUZU (Японія), Який розрахованій на пробіг 1 000. 000 км без капітального ремонту. Японського виробництва такоже коробка передач, карданний вал, передній та задній мости, пневматічні агрегати - італійські. Передня та задня частина автобуса віготовлені з Склопластик. Ретельно підбір якісніх комплектуючих, талант конструкторів І висока культура Збирання визначають надійність та довговічність автобусів. "Богдан" А-091 віпускається у трьох модіфікаціях - міжміській, туристичний І шкільний.