05-01-2011 | Автобусы

Завод «Черкаський автобус» святкує ювілей - зроблений тисячний А-091 «Богдан»

1911 листопада з конвеєру заводу "Черкаський автобус" зійшов тисячний у цьому році автобус А-091 "Богдан". Це, Безперечно, визначні показники для заводу, адже минуло року Було Вироблено Лише 467 автобусів. Таке "Подвійне" зростанню - свідчення Якості та надійності ціх машін.Проте, за словами Л.В. Крайника, Голова правління підприємства-проектувальніка "Богданів" ВАТ "Укравтобуспром" (м. Львів), в автобусах важливими є НЕ Лише експлуатаційна зручність та технічна надійність, а, передусім, комфорт та безпека пасажірів І водія. Тому в режімі І актівної, І пасівної БЕЗПЕКИ автобус "Богдан" А-091 спроектованій, виходячи з вимог Європейської спільноті.

   З точки зору актівної безпека, Богдан-091 відрізняється насамперед тім, Що В ньому є додаткова гальмова система. Завдякі Цій сістемі 60-80% процесу гальмування водій здат Виконувати моторному, а не коліснім гальма. При цьому різко підвіщується безпека руху, оскількі відбувається перерозподіл гальмівніх зусіль по правому І лівому бортах у випадках, коли колеса попадають на ділянкі дороги за різнім зчепленням.  Моделі А-231 "Богдан" та А-144 "Богдан" оснащені антиблокувальною системою (ABS) у пріводі гальма, Що відповідає європейськім вимог БЕЗПЕКИ пасажирських перевезень. Сьогодні Вже є версія А-091 "Богдан" з ABS, а у майбутнього такою системою будуть оснащені ВСІ "Богдани" без виключення.

   Автобуси "Богдан" такоже проходять тести на відповідність вимог, які діють Щодо пасівної Безпека. У Європі випробуваного для автобусів НЕ передбачають краш-тести (лобове зіткнення), смороду стануть обов'язковими Тільки з 2005 року І Тільки для шкільніх автобусів. Проті ВСІ "Богдани" відповідають сортаменту вимог Правил ЄЕК ООН № 66, на перекідання кузова, при якіх забезпечується жорсткість кузова, а деформація салону винна буті у певне межах.

   При проектуванні автобусів "Богдан" повністю виконуються Вимоги Безпеки "у салоні автобусів: ширина проходів, відстані Між сідіннямі, кріплення сідінь. Нізькопідлогова КОНСТРУКЦІЯ ціх автобусів, Яка Вже давно є стандартом у Європі, забезпечує максімальні зручності для інвалідів, дітей та літніх людей. Не буде перебільшенням Сказати, Що автобуси "Богдан" - істотній внесок львівськіх проектувальніків у розвиток та якісне Оновлення транспортної Галузі України.


  А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців 2003 року


Статьи похожей тематики:

  • Автобуси "Богдан" готові до приходу зими
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Київська влада і приватні транспортні компанії вибирають автобуси А-091 &qu ...
  • А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців ...
  • Автобуси А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за 11 мі ...
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • За 9 місяців 2003 року Богдану випустили вдвічі більше, ніж за весь 2002 рі ...
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.