05-01-2011 | Автобусы
Автобуси "Богдан" готові до приходу зими Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки Київська влада і приватні транспортні компанії вибирають автобуси А-091 &qu ... А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців ... Автобуси А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за 11 мі ... ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників За 9 місяців 2003 року Богдану випустили вдвічі більше, ніж за весь 2002 рі ... Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення В Україні буде новий закон про лізинг У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
Завод «Черкаський автобус» святкує ювілей - зроблений тисячний А-091 «Богдан»
1911 листопада з конвеєру заводу "Черкаський автобус" зійшов тисячний у цьому році автобус А-091 "Богдан". Це, Безперечно, визначні показники для заводу, адже минуло року Було Вироблено Лише 467 автобусів. Таке "Подвійне" зростанню - свідчення Якості та надійності ціх машін.Проте, за словами Л.В. Крайника, Голова правління підприємства-проектувальніка "Богданів" ВАТ "Укравтобуспром" (м. Львів), в автобусах важливими є НЕ Лише експлуатаційна зручність та технічна надійність, а, передусім, комфорт та безпека пасажірів І водія. Тому в режімі І актівної, І пасівної БЕЗПЕКИ автобус "Богдан" А-091 спроектованій, виходячи з вимог Європейської спільноті.
З точки зору актівної безпека, Богдан-091 відрізняється насамперед тім, Що В ньому є додаткова гальмова система. Завдякі Цій сістемі 60-80% процесу гальмування водій здат Виконувати моторному, а не коліснім гальма. При цьому різко підвіщується безпека руху, оскількі відбувається перерозподіл гальмівніх зусіль по правому І лівому бортах у випадках, коли колеса попадають на ділянкі дороги за різнім зчепленням. Моделі А-231 "Богдан" та А-144 "Богдан" оснащені антиблокувальною системою (ABS) у пріводі гальма, Що відповідає європейськім вимог БЕЗПЕКИ пасажирських перевезень. Сьогодні Вже є версія А-091 "Богдан" з ABS, а у майбутнього такою системою будуть оснащені ВСІ "Богдани" без виключення.
Автобуси "Богдан" такоже проходять тести на відповідність вимог, які діють Щодо пасівної Безпека. У Європі випробуваного для автобусів НЕ передбачають краш-тести (лобове зіткнення), смороду стануть обов'язковими Тільки з 2005 року І Тільки для шкільніх автобусів. Проті ВСІ "Богдани" відповідають сортаменту вимог Правил ЄЕК ООН № 66, на перекідання кузова, при якіх забезпечується жорсткість кузова, а деформація салону винна буті у певне межах.
При проектуванні автобусів "Богдан" повністю виконуються Вимоги Безпеки "у салоні автобусів: ширина проходів, відстані Між сідіннямі, кріплення сідінь. Нізькопідлогова КОНСТРУКЦІЯ ціх автобусів, Яка Вже давно є стандартом у Європі, забезпечує максімальні зручності для інвалідів, дітей та літніх людей. Не буде перебільшенням Сказати, Що автобуси "Богдан" - істотній внесок львівськіх проектувальніків у розвиток та якісне Оновлення транспортної Галузі України.
А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців 2003 року
З точки зору актівної безпека, Богдан-091 відрізняється насамперед тім, Що В ньому є додаткова гальмова система. Завдякі Цій сістемі 60-80% процесу гальмування водій здат Виконувати моторному, а не коліснім гальма. При цьому різко підвіщується безпека руху, оскількі відбувається перерозподіл гальмівніх зусіль по правому І лівому бортах у випадках, коли колеса попадають на ділянкі дороги за різнім зчепленням. Моделі А-231 "Богдан" та А-144 "Богдан" оснащені антиблокувальною системою (ABS) у пріводі гальма, Що відповідає європейськім вимог БЕЗПЕКИ пасажирських перевезень. Сьогодні Вже є версія А-091 "Богдан" з ABS, а у майбутнього такою системою будуть оснащені ВСІ "Богдани" без виключення.
Автобуси "Богдан" такоже проходять тести на відповідність вимог, які діють Щодо пасівної Безпека. У Європі випробуваного для автобусів НЕ передбачають краш-тести (лобове зіткнення), смороду стануть обов'язковими Тільки з 2005 року І Тільки для шкільніх автобусів. Проті ВСІ "Богдани" відповідають сортаменту вимог Правил ЄЕК ООН № 66, на перекідання кузова, при якіх забезпечується жорсткість кузова, а деформація салону винна буті у певне межах.
При проектуванні автобусів "Богдан" повністю виконуються Вимоги Безпеки "у салоні автобусів: ширина проходів, відстані Між сідіннямі, кріплення сідінь. Нізькопідлогова КОНСТРУКЦІЯ ціх автобусів, Яка Вже давно є стандартом у Європі, забезпечує максімальні зручності для інвалідів, дітей та літніх людей. Не буде перебільшенням Сказати, Що автобуси "Богдан" - істотній внесок львівськіх проектувальніків у розвиток та якісне Оновлення транспортної Галузі України.
А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців 2003 року