05-01-2011 | Автобусы

15-метровий Богдан вже презентували

Незабаром на вулицях Києва з'явиться новий автобус із сімейства "Богдан". 12 вересня 2003 промислово-інвестиційний холдинг "Богдан" презентував нову модель міського автобуса А-231 «Богдан».
 А-231 «Богдан» - тривісний автобус категорії «особливо великої місткості» (довжина автобуса - 15 м). Автобус має 41 місце для сидіння, а в години пік здатний перевозити до 163 пасажирів. Як і всі моделі сімейства «Богдан», новий автобус, розроблений АТ «Укравтобуспром».  При виробництві А-231 «Богдан» використовуються найсучасніші світові технології, що стали вже традиційними для автобусів «Богдан»: приклейка стекол, бічних обшивок, склопластикові формотворчих. Кузов автобуса, чотиридверний, з двома накопичувальними майданчиками, виготовлений на основі новітніх клейових технологій з максимальним використанням пластмас, оцинкованого та алюмінієвого листа. Застосування таких технологій забезпечує корозійну стійкість кузова і гарантує п'ятнадцятирічний термін експлуатації до капітального ремонту. Дизельний двигун нового "Богдана" відповідає екологічним нормам Euro-2, а його заявлений моторесурс - до 700 тис. км. пробігу. (За словами розробників. Прим. Ред.). Антиблокувальна система (ABS) в приводі гальм відповідає жорстким європейським вимогам безпеки пасажирських перевезень.

   Автобус прекрасно пристосований до умов експлуатації в Україні. Гальма і системи антиблокування адаптовані до руху по похолоділий трасах. Не страшні новому "Богдану" та українські дороги: хід підвіски і кліренс регулюється пневматичною підвіскою з електронним управлінням Wabco, що дозволяє автобусу підніматися або «присідати» на будь-який з осей або нахилятися в бік посадочного майданчика. Кути повороту передніх коліс і задня підрулююча вісь забезпечують радіус повороту автобуса не більший, ніж у зчленованого 17,5-метрового автобуса.
   Модель А-231 «Богдан» з низькою підлогою має особливе значення для розвитку вітчизняного міського транспорту. У Європі міські автобуси без ступенів вже давно визнані стандартом. Така конструкція забезпечує максимальні зручності для інвалідів, дітей і літніх людей. Виробник свідомо пішов на виробництво низкопольного автобуса, розуміючи важливість цього прецеденту для соціальної сфери і розвитку галузі в цілому.

   У порівнянні з конкурентами, 15-метровий «Богдан А-231» має ряд переваг, у тому числі за кількістю перевезених пасажирів, кількістю місць для сидіння, повній масі, кращої маневреності (за рахунок задньої подрегуляруемой осі), менших габаритів, відсутність вузла сочліненія. Фактично, за кількістю перевезених пасажирів новий Богдан порівняємо з деякими моделями 17-метрових автобусів.

   Варто звернути особливу увагу на головне перевага 15-метрового «Богдан А-231» - низький рівень підлоги, що зменшить час посадки-висадки та позитивно позначиться на експлуатаційних витратах і часу, що витрачається автобусом на маршрут.

   Виробництво автобусів А-231 «Богдан» буде організовано в м. Черкаси, на новому автобусному заводі ДП «Автобусний завод« Богдан », що випускає автобуси середнього класу А-144« Богдан ». Планований обсяг виробництва до 250 одиниць щорічно. Цікавий А-231 також тим, що в найближчій перспективі він буде збиратися практично повністю з вітчизняних компонентів. На першому експериментальному автобусі встановлено двигун і гідромеханічна коробка українського виробництва. Це буде дійсно український автобус для великих міст.

   За попередніми даними вартість нового автобуса складе порядку $ 130-140 тис., що на порядок нижче ціни закордонних аналогів, але все-таки вище цін на білоруську і деяку російську техніку. Тим не мнее, керівництво Піх «Богдан» з оптимізмом розглядає перспективи продажу нового автобуса. Зокрема, опрацьовуються варіанти закупівель «Богданів» Києвом.

 Довідка AUTO-Consulting

 На сьогоднішній день 15-метрові 3-вісні автобуси в СНД здатні випускати МАЗ (модель 107) і "Волжанин" (на шасі Scania).

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • За результатами тендеру найближчим часом «Київпастранс» закупить п&
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Укрпромінвест створив 3-вісний Богдан
  • У Женеві презентували Mazda5
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Холдинг "Богдан" передав "Київпастрансу" 11 міських авт ...
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.