05-01-2011 | Автобусы
Російський ринок автобусів. Огляд новинок МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008 ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА Черкаський автобус презентував нову модель Богдан А092 ПАЗ вивів на український ринок дві нові моделі. ЛІАЗ повертається БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН Компанія "Ісудзу Моторз", Торговий дім "Соджітс" та Про ... Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 У Росії були вперше представлені автобуси Isuzu, вироблені українським холд ... Прем& У Москві показали міській Богдан Часівоярський маршрутка
БОГДАН підкорили Москву
Промислово-інвестиційний холдинг «Богдан» атакує російський ринок. Так, на Московський «Автосалон-2003» привезли тільки новітні «Богдани», які закривають практично всі сегменти ринку в малому класі.
З прицілом для російського ринку був розроблений «Богдан А092» з дизелем Isuzu Євро-3, який на відміну від «Богдан А091», має подовжений кузов і ряд суттєвих інновацій. Крім того, А092 відповідає нормам Євро-3, що відкриває йому дорогу на російські маршрути. Новітня розробка Піх «Богдан» - модель А061, яка вдає із себе укорочену модифікацію популярного в Україну «Богдан А091».
Потреба в укороченою моделі виникла в силу законодавчих вимог, які регламентують перевезення пасажирів на окремих маршрутах тільки сидячи. Відповідно, А061 може перевозити до 34 пасажирів і укомплектована дизелем 3,4 л (103 к.с.). Підкуповує і вартість. Так, в базовій комплектації «Богдан А061» стоїть на $ 5000 дешевше, ніж «Богдан А091».
Перспективна модель «Богдан А062» - ще один автобус малого класу, який запропонують російського ринку. Судячи з реакції російських споживачів, «Богдани» справили враження на росіян. Перевізники оцінили високу якість виконання, зручний салон, динамічний мотор і компонування автобусів. Зауважимо, вартість українських автобусів з імпортною агрегатної базою дуже приваблива, враховуючи розстановку сил на російському ринку, зокрема, вартість дизельних автобусів ПАЗ.
На даному етапі, російський ринок автобусів малого класу має суттєву динаміку, але в секторі 7 -8 метрових автобусів активно представлені тільки застарілі моделі російського виробництва. «Богдан» в Москві продемонстрував нові стандарти якості, до яких російські перевізники, мабуть, скоро звикнуть. Деталі. "AUTO-Consulting"
З прицілом для російського ринку був розроблений «Богдан А092» з дизелем Isuzu Євро-3, який на відміну від «Богдан А091», має подовжений кузов і ряд суттєвих інновацій. Крім того, А092 відповідає нормам Євро-3, що відкриває йому дорогу на російські маршрути. Новітня розробка Піх «Богдан» - модель А061, яка вдає із себе укорочену модифікацію популярного в Україну «Богдан А091».
Потреба в укороченою моделі виникла в силу законодавчих вимог, які регламентують перевезення пасажирів на окремих маршрутах тільки сидячи. Відповідно, А061 може перевозити до 34 пасажирів і укомплектована дизелем 3,4 л (103 к.с.). Підкуповує і вартість. Так, в базовій комплектації «Богдан А061» стоїть на $ 5000 дешевше, ніж «Богдан А091».
Перспективна модель «Богдан А062» - ще один автобус малого класу, який запропонують російського ринку. Судячи з реакції російських споживачів, «Богдани» справили враження на росіян. Перевізники оцінили високу якість виконання, зручний салон, динамічний мотор і компонування автобусів. Зауважимо, вартість українських автобусів з імпортною агрегатної базою дуже приваблива, враховуючи розстановку сил на російському ринку, зокрема, вартість дизельних автобусів ПАЗ.
На даному етапі, російський ринок автобусів малого класу має суттєву динаміку, але в секторі 7 -8 метрових автобусів активно представлені тільки застарілі моделі російського виробництва. «Богдан» в Москві продемонстрував нові стандарти якості, до яких російські перевізники, мабуть, скоро звикнуть. Деталі. "AUTO-Consulting"