05-01-2011 | Автобусы

Географія продажів автобусів БОГДАН розширюється

Активне просування автобусів «Богдан» триває. Так, у червні 2003 року АТ «Черкаський автобус» виробив 100 автобусів А-091 «Богдан». З них 86 - серійні моделі, 14 - у модифікації «Приміський».
 Усього за перше півріччя було вироблено 454 автобуса (для порівняння за 2002 рік було вироблено 467 одиниць).  Дані з продажу складають: 78 автобусів за червень і 416 за перше півріччя. Більшість проданих автобусів як і раніше доводиться на Київ - 316. Зауважимо, що збутові структури неухильно втілюють в життя гасло «БОГДАНізація неминуча» і все більше розширюють географію поставок у регіони України. Так вперше автобуси «Богдан» були продані в Одеську та Тернопільську області.    Поки основними покупцями в регіонах є приватні підприємці, які, вирішивши відновити або розширити рухомий склад, зробили ставку на вітчизняний продукт. Як з'ясувала прес-служба АТ «Черкаський автобус», кожній покупці «Богдана» регіональними бізнесменами передувало ретельне маркетингове дослідження, а в деяких випадках - відвідини заводу і безпосереднє знайомство з виробництвом.
 Після візиту на завод, споживачі остаточно переконуються в якості і в сучасному рівні складального процесу. Заводчанам є що показати ...


   Коротка довідка про модель А-091.

 Малий міський автобус «Богдан» А-091 розроблений АТ «Укравтобуспром» (колишній Всесоюзний інститут автобусо-троллейбусостроенія, м. Львів) і виробляється на АТ «Черкаський автобус» з 1999 року. Цей принципово новий для України автобус повністю відповідає вимогам ЕВК ООН № 36 і ГОСТ 27815-88 для громадського міського транспорту.
 Низькі сходинки, двоє дверей, безпека і маневреність роблять автобус «Богдан» максимально зручним для пасажирів і водіїв.
 «Богдан» виготовляється з високоякісних імпортних і вітчизняних комплектуючих і являє собою сучасний автобус, спеціально розроблений для міста. Автобус оснащений двигуном ISUZU (Японія), який розрахований на пробіг 1 000.000 км без капітального ремонту. Коробка передач, карданний вал, передній і задній мости японського виробництва, пневматичні агрегати виробництва Італії. Передня і задня маска автобуса виготовлені зі склопластику. Ретельний підбір якісних комплектуючих, талант конструкторів і висока культура збирання визначають довговічність і надійність автобусів «Богдан».

 «Богдан» А-091 випускається в трьох модифікаціях - міжміський, туристичний і шкільний.

  ДП "Богдан-Сервіс":
 Київ, вул. П. Усенка, 8. Телефон/факс (044) 536-07-71, 536-07-70 (СТО)


 Див також: Як роблять БОГДАНИ?


Статьи похожей тематики:

  • Приміська модифікація автобуса «Богдан» стає більш затребуваною
  • За 9 місяців 2003 року Богдану випустили вдвічі більше, ніж за весь 2002 рі ...
  • Київська влада і приватні транспортні компанії вибирають автобуси А-091 &qu ...
  • Автобуси А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за 11 мі ...
  • БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців ...
  • Часівоярський маршрутка
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Кращий квартал для BMW Group
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • ФДМ виставив на продаж 39,35% акцій "Укравтобуспрому"
  • Завод «Черкаський автобус» святкує ювілей - зроблений тисячний А-091 «Богда ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.