05-01-2011 | Автобусы

У Москві знайшли засіб проти автопробок

Московські власті вирішили паралельно з будівництвом доріг розвивати громадський транспорт. Вони планують закупити сучасні автобуси і трамваї, щоб люди робили вибір на їх користь, відмовляючись від щоденних поїздок на автомобілі. Таку сенсаційну заяву зробив начальник управління транспорту і зв'язку столичного уряду Олександр Бєляєв.          Бєляєв заявив, що столична влада роблять серйозну ставку на громадський транспорт: «Ми вивчили ситуацію в Європі і прийшли до висновку, що проблеми пробок можна вирішити тільки одним способом - перевезенням людей якісним громадським транспортом.  Все-таки один автомобіль везе максимум п'ять чоловік, а автобус - кілька десятків. Сьогоднішній стан цієї галузі не дозволяє говорити про що-небудь подібне. І ми повинні наблизити його до європейського рівня ».  Яким повинен бути громадський транспорт, щоб люди пересідали на нього зі своїх автомобілів? Безумовно, зручним і красивим.

   Чадячі ЛІАЗ зразка 60-х років майже пішли в минуле - у столиці зараз їх мінімум. Зараз Москва закуповує нехай і не найсучасніші за європейськими мірками, але непогані по російським ЛІАЗ-5256. Тим більше що холдинг «Руспромавто» вже випускає рестайлінгові версії цієї моделі кінця 80-х років минулого століття. Виглядають вони значно краще за своїх попередників, до того ж набагато дешевше угорських «Ікарусів». Але важливий ще і комфорт пасажирів. А для цього потрібні моделі з низьким рівнем підлоги, щоб, входячи, люди не піднімалися на три сходинки вгору.  

 Як повідомили «Газеті.Ru» в «Руспромавто», за московським замовленням холдинг розробляє два низькопідлогові моделі. Одна з них вже випускається заводом ПАЗ, з другою «зірвати покривало» у серпні на Московському автосалоні.    ПАЗ-3227 розроблений спеціально за московським замовленням. Його планують пускати на вузьких вулицях центру столиці, де пасажиропотоки не настільки великі.  За дизайном і не скажеш, що це той самий «пазик», до якого звикли жителі будь-якого великого міста Росії    (Виключаю Москву): виглядає цілком сучасно і симпатично. Втім, це видно на фотографії трохи вище. Місткість його - 54 місця, 16 з яких сидячі. Робиться він на спеціальному низькопідлогові шасі угорської фірми Raba, з двигуном Cummins (він відповідає нормам «Євро-3»). За словами Олександра Бєляєва, зараз пазовци намагаються доопрацювати автобус так, щоб не на шкоду якості він коштував недорого, в межах $ 30 тис. Тоді можна буде говорити про масові його закупівлях, а також про повернення міських автобусів в центр Москви (їх практично не стало після кризи на рубежі 80-90-х років минулого століття). До речі, не можна виключати, що деякі компанії - оператори маршрутних таксі будуть закуповувати такі автобуси замість «Газелей».

     Але населення спальних районів такими «пазик» не вивезеш. Тут необхідні автобуси великої та особливо великої місткості. Вітчизняні «гармошки» з'явилися тільки в цьому році - ЛІАЗ запустив у виробництво представлений на торішньому столичному автосалоні свій варіант зчленованого автобуса під маркою 6212. Нізкопольніком назвати його не можна, хоча, за зізнанням співробітників «Руспромавто», рівень підлоги в ньому «на одну сходинку нижче, ніж у моделі 5256». А щоб створити довгий сучасний автобус, необхідно зробити хоча б короткий.  Тому зараз на Лікінський заводі б'ються над створенням низкопольного автобуса великої місткості на базі моделі 5256.

     Як розповіли нам у «Руспромавто», він вже частково готовий. А представлений буде на Mосковском автосалоні в серпні. А поки автобус не має власного імені, навіть числового. «Якщо минулого року цвяхом нашої експозиції був перший вітчизняний автобус особливо великої місткості, то в цьому - два нізкопольнііка», - заявив прес-секретар компанії Олександр Брискін.

     Якщо розробка виявиться вдалою, то збудеться побажання уряду Москви - закуповувати в місто тільки сучасний рухомий склад. Поки немає визначеності з тролейбусами - вологодські моделі, єдині нізкопольнікі в Росії, не можуть задовольнити москвичів чинності невисокої якості. Зате відомо, що на майбутній рік буде куплений трисекційний трамвай БКМ-743. Поки працівники заводу «Белкоммунмаш» виробили всього один такий вагон, який в три рази більше звичайного, і зараз він проходить сертифікацію. «Він дуже сподобався Лужкову, - сказав Олександр Бєляєв, - тому ми вирішили спробувати один вагон у Москві».

 Деталі. Газета.ру


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Прем&
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.