05-01-2011 | Автобусы

Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися

На автосалоні SIA'2003 Бориспільський автобусний завод (БАЗ) представив 10 абсолютно нових моделей автобусів. Всі вони спроектовані науково-технічним центром, що входять до складу групи «Еталон».
 Ще рік тому на SIA'2002 був представлений тільки один експонат: БАЗ А-079. Однак згодом він був істотно перероблений, і вже в квітні поточного року з конвеєра зійшов 100-й автобус. Поступово завод повинен вийти на проектну потужність 50 автобусів на місяць. Зараз йде пошук нових майданчиків для виробництва нових моделей. Серед розглянутих варіантів - майданчик "Чернігівавтодеталь".
 Такий технічний і конструкторський потенціал заводу викликав повагу навіть у найпотужніших фінансово-промислових груп. За один рік конструктори БАЗА змогли розробити «лінійку» автобусів, що закриває майже всі ніші в малому класі. Такий активністю БАЗ довів, що відтепер він серед лідерів автобусного виробництва в Україну.    Реалізується продукція безпосередньо через представництво заводу. Продажі здійснюються як з повною передоплатою, так і в лізинг, через кредитні лінії банків. Надалі, тому що БАЗ входить до групи «Еталон», буде налагоджена збутова мережа через представників групи в усіх обласних центрах України.



 Найближчим часом буде створена холдингова компанія, куди увійдуть заводи в різних регіонах України. Є плани розміщення окремих виробництв в Полтавській, Львівській областях. Зацікавленість до співпраці з виробництва шкільних автобусів проявляє Стрийавто.
 Враховуючи світовий досвід, в рамках майбутнього холдингу дійсно буде спеціалізація заводів.
 Отже, що і навіщо показував БАЗ на SIA '2003?

   Завод показав всі свої перспективні моделі з метою визначити потенційний попит на них і виробити подальші плани з їх виробництва.

    Multicar БАЗ-3340 "Терен" - автомобільне шасі транспортно-технологічного призначення.

 Одна з найцікавіших розробок виставки. Її «коник» - простота і функціональність, а також невисока ціна. Як і все геніальне, «Терен» простий - в основі його лежить УАЗівського візок, що спочатку дає можливість формувати низьку цінову політику.

 Машина призначена для формування в подальшому цілого ряду спецтехніки (до 100 найменувань) для комунальних служб, фермерських господарств, будівництва. У майбутньому планується розробити комплекс навісного обладнання, знімних кузовів.

 Комплектація можлива найширша. На автосалоні був представлений найдешевший варіант - 3340. Колісна формула 4х4. Передній і задній міст автомобіля УАЗ, двигун також - ЗМЗ, що відключається привід на передні колеса. Стандартна вітчизняна оптика. Вартість даного варіанту - 20 000 грв. Зауважимо, що в Росії подібної техніки не виробляють, а представлені на SIA'2003 комунальні «Тарзани» на шасі ВАЗ коштували в кілька разів дорожче. Інтерес до «Терен» - величезний. Муніципальні служби давно мріяли про такий автомобіль.

 На базі є і варіант з дизельним 4-х циліндровим двигуном LOMBARDINI, потужністю 35 л.с. (Виготовляється за ліцензією у Словаччині). Він більш економічний і, головне, має відбір потужності на 4 сторони. Це дозволяє підключати хутро. агрегати з будь-якої сторони машини. Максимальна ціна такої модифікації (з урахуванням установки поліпшених сидінь і оптики) - 100 000 грв.

    БАЗ-2215

 Автобус особливо малого класу розроблений на подовженому на 300мм шасі ГАЗелі як дешевий варіант для маршрутних таксі. У ньому посилена задня підвіска, встановлені великі вікна. Висота даху щодо статі-1.90м. Загальна пасажиромісткість - 18 чол., Місць для сидіння-14 +1 +1. Довжина автобуса - 5,68 м., ширина-2.07м. Макс. Навантаження на осі: передня - 1300кг., Задня - 2550кг.  Ціна варіюється в залежності від встановленого двигуна: від 60 000грв. (ГАЗель) до 75 000грв. (Дизель IVECO, 103 к.с. (Євро-2)). Також може бути встановлений диз. двигун Андора 4 СТ90 (90 к.с.). Можуть бути інші типи сидінь





 Зараз вже закладена перша партія з 10-ти машин. Особливий інтерес проявляють київські автоперевізники. За попередньою інформацією - БАЗ-2215 планують виробляти в Чернігові.







      БАЗ-3240

 Міський автобус малого класу розроблений на шасі IVECO-4910 (103 к.с.) і має загальну пасажиромісткість -32 людини, з них 13 для сидіння. Для даного шасі можлива установка двигуна IVECO з характеристиками Євро-3. Довжина автобуса 6,15 м. Навантаження на осі: передня - 2500кг, задня - 3200кг. Двері - електромеханічні. За бажанням споживача можуть бути встановлені інші сидіння у виконанні міжміського або туристичного автобуса.
 Орієнтовна ціна - 120 тис.. грв. рішення про виробництво буде прийнято за результатами виставки.
 Зауважимо, що дана модель дуже схожа з ДАЗ-3240 (Дніпродзержинської моделлю), але як раз ціна не дозволила дніпродзержинцям налагодити масове виробництво.




      БАЗ-079ШК

 Це допрацьована модель серійного автобуса БАЗ 079-04, яка оптимізована для перевезення школярів. Задні аварійні двері зрушені назад для збільшення кількості сидінь (28 місць + 1 для супроводжуючого), світлова сигналізація, звуковий сигнал при відкритті дверей, внизу під сидіннями встановлені підставки під портфелі.

 Машина розроблена в рамках державної програми «Шкільний автобус». Ціна - 145 - 150 тис.. грв, в залежності від типу сидінь.




        БАЗ-3201 ПРОЛІСОК

 Особливої уваги заслуговує нова лінійка експериментальних машин з кузовом, що на пневмоподвеське БАЗ 3201, 3202 і 3203. Така концепція дозволяє, в принципі, виготовити найбільш пристосовану під поставлене завдання машину. Також відзначимо, що всі три представлені автобуса розраховані на установку найбільш громіздкого і важкого з пропонованих замовникові двигуна МВ ТАТА (130к). застосування іншого мотора дає виграш як у навантаженні, так і в просторі салону. У автобусів заднє розташування двигуна, використана агрегатна частина ТАТА (передній, задній мости, двигун, коробка передач). З часом планується також застосування агрегатів та інших виробників, в тому числі й українських (наприклад, Миронівський автоагрегатний завод).

 Дана модель призначена для роботи на міських маршрутах і виконана з низьким рівнем підлоги: перша ступінь на висоті 345мм, друга - 500мм. Завдяки трансмісії з проміжним редуктором вдалося подовжити базу і скоротити задній звис. Довжина машини - 6,52 м, ширина - 2,22 м, колісна база - 3,74 м.

 Широкі центральні двері, в поєднанні з системою регулювання дорожнього просвіту під час зупинок, дозволяють використовувати дану машину для перевезення інвалідів. Керівники міст вже давно розглядають необхідність наявності на головних маршрутах хоча б по одній машині подібного типу. Загальна пасажиромісткість - 35 осіб, з них сидячих - 15.




 В автобусі встановлена автономна рідинна система опалення, прогрів двигуна перед пуском, гудроусілітель керма, Ціна буде визначатися попитом, але орієнтовно вона складе близько 160 тис.. грв.

    БАЗ-3202 ПРОЛІСОК

 Це модифікація міського автобуса малого класу також має несучий кузов і пневматичну підвіску з опусканням кузова на зупинках. Рівень підлоги - 500мм. Загальна пасажиромісткість - 38 осіб, з них 16 - сидячих. Автобус має дві автоматичних пневмодвері, його загальна довжина - 6,82 м., ширина - 2.22м, колісна база - 4,01 м.
 Орієнтовна вартість - 175 тис.. грв.






      БАЗ-3203 ЕДЕЛЬВЕЙС

 Mодель туристичного автобуса розрахована на 18 пасажирів + 1 службове місце. У машині встановлений кондиціонер, міні-бар. За бажанням замовника може бути встановлена відеосистема. Машина має основний і додатковий вхід, наскрізні багажники. У своєму інтерв'ю директор НТЦ Станіслав Володимирович Готько зазначив, що в світовому автобусобудуванні практично немає машин подібного класу довжиною до 8м. Загальна довжина БАЗ-3203 - 7,29 м., ширина - 2,22 м., колісна база - 4,48 м.

Аналогічно, автобус має несучий кузов і пневматичну підвіску з опусканням кузова на зупинках. Передбачена установка двигуна IVECO.

 Орієнтовна ціна даної моделі - близько 40 - 50 тис.. євро, в залежності від комплектації.




   Tрі останні моделі є поки експериментальними, і при позитивних відгуках можуть з'явитися в серії вже через рік.




   Підводячи підсумок, можна відзначити, що Еталон-авто всерйоз вирішила затвердити свої позиції в ніші автобусів малого класу, а також прагне розширити свою присутність і на інші, ще не зайняті, області авторинку, діючи методом проб. Як виявилося, ставка на шасі ТАТА виявилася правильною і підприємство змогло «закрутити» виробництво. Тепер питання в збутову політику. Принаймні, з продажу БАЗ вже випередив львівський автозавод.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Прем&
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.