05-01-2011 | Автобусы

БАЗ вийшов на третє місце

Бориспільський автобусний завод (БАЗ) у 2003 році взяв впевнений старт. Так, за підсумками перших трьох місяців, БАЗ вийшов на четверте місце на ринку автобусів і зайняв майже 7% українського ринку, а в сегменті автобусів малого класу посів третє місце після ПАЗа і «Богдана».
 Зараз в арсеналі БАЗА дві моделі автобусів малого класу: міська та шкільна модифікація. Але, на базі вже підготували і шкільну модифікацію на базі ...  Міські моделі

     Основна модель, яка робить базу продажу зараз - це модель БАЗ А-079 «Еталон».

       Автобус А-079 "Еталон" створено на базі шасі ТАТА LP-613/38 BUS, яке є ліцензійним продуктом концерну Mercedes. Оригінальність конструкції автобуса забезпечується за рахунок застосування моноблочного кузова з просторим салоном, зручних сидінь і м'якістю підвіски. При 7,15 метрової довжини і 2,88-метровій висоті вийшла непогана обзорность для водія. В якості силового агрегату використовується дизельний двигун потужністю 130-сил, в результаті автобус розвиває швидкість 100 км/год при повному завантаженні. Це досить непогані показники в класі. Витрата палива становить 13,5 л 100 км при швидкості 60 км год.







           За бажанням замовників можливі різні варіанти комплектації автобуса з розміщення та типу сидінь, дверей, оббивки, інших аксесуарів. У стандартному виконанні БАЗ А-079 має 2025 місць для сидіння і загальну місткість 40 чол.

 Показово, що багато транспортники чекали настання зими, щоб переконатися в працездатності агрегатів ТАТА в наших умовах. Як показав досвід, усі автобуси пройшли тривалі випробування і підтвердили заявлені показники надійності і економічності.


 Малі автобуси

         На базі посилення працюють над підготовкою автобусів під програму "Шкільний автобус". Так, на заводі створили малий шкільний автобус довжиною 5650 мм і висотою 2630 мм. Повна маса цього автобуса 3,6 т. У салоні є 14 сидінь і ще 6 людей можуть стояти.

 Під капотом цього автобуса розробники встановили дизель 2,4-літровий 130-сильний Andoria, з яким БАЗ витрачає 12,5 л 100 км. Співпраця з Andoria у бориспільців склалося ще за часів мссового випуску Газелей. Точна ціна такої машини ще невідома, але вже ясно, що вона буде значно перевищувати вартість «ГАЗелі».
   Конечто, можна сперечатися про дизайн нової розробки база, але в опрацюванні конструкції малого шкільного автобуса вгадується прагнення база створена зручний автобус для маршрутних перевезень. Зауважимо, що аналогічним шляхом ідуть зараз і на іншому автобусостроітельном підприємстві. Очікується, що вже на SIA'2003 буде представлено відразу кілька аналогічних моделей українського виробництва.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • Прем&
  • Часівоярський маршрутка
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • БАЗ має намір істотно збільшити свою присутність на українському ринку




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.