05-01-2011 | Автобусы
Географія продажів автобусів БОГДАН розширюється Автобуси А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за 11 мі ... МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався За 9 місяців 2003 року Богдану випустили вдвічі більше, ніж за весь 2002 рі ... Київська влада і приватні транспортні компанії вибирають автобуси А-091 &qu ... Часівоярський маршрутка Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН А-091 "Богдан": підсумки виробництва і продажів за десять місяців ... Російський ринок автобусів. Огляд новинок У Женеві презентували Mazda5 ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ... Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
Приміська модифікація автобуса «Богдан» стає більш затребуваною
У березні 2003 року АТ «Черкаський автобус» випустив 83 автобуси «Богдан» А-091. З них два приміських, а решта - серійні моделі (малі міські автобуси). Для порівняння, за аналогічний період 2002 року було вироблено 13 автобусів. З реалізованих у березні 1975 автобусів п'ять було продано в Крим, а інші - в Кіев.Доля автобусів приміської модифікації в загальному обсязі проданих «Богданів» стабільно збільшується. Пов'язано це зі зростаючою популярністю міжміських маршрутів. Для того, щоб з'ясувати, як приміські автобуси «Богдан» зарекомендували себе на практиці, прес-служба АТ «Черкаський автобус» зв'язалася з Георгієм Вікторовичем Копланом, головою правління ВАТ «Маріуполь Авто».
Як повідомив Георгій Коплан, на експлуатації компанії «Маріуполь Авто» в даний момент складається 8 автобусів «Богдан» А-091 приміської модифікації, які обслуговують маршрут Маріуполь-Донецьк. Приміську модифікацію відрізняють більш м'які, ніж у стандартної моделі, сидіння та наявність багажного відділення. За весь час використання автобуси отримували виключно позитивні відгуки як з боку водіїв, так і з боку пасажирів.
«Маріуполь Авто» - транспортне підприємство, яке починало експлуатувати «Богдани» одним з перших в Україні - з 1999 року. Саме на маршрутах, які обслуговує цей перевізник, проходили випробування дослідні зразки «Богдана» А-091. За цей час перші зразки встигли проїхати вже понад 500.000 км. При цьому, як відзначає Георгій Вікторович, ще ні однієї з цих машин не потрібен капітальний ремонт. Все обслуговування зводилося до планових процедурам - таким як заміна масла, фільтрів тощо
«Богдани» зарекомендували себе ощадливішими і надійними, ніж аналогічні автобуси інших виробників. Надалі підприємство планує збільшувати кількість автобусів «Богдан» на своїх маршрутах.
Коротка довідка про модель А-091.
Малий міський автобус «Богдан» А-091 розроблений АТ «Укравтобуспром» (колишній Всесоюзний інститут автобусо-троллейбусостроенія) і виробляється на АТ «Черкаський автобус» з 1999 року. Цей принципово новий для України автобус повністю відповідає вимогам ЕВК ООН № 36 і ГОСТ 27815-88 для громадського міського транспорту. Низькі сходинки, двоє дверей, безпека і маневреність роблять автобус «Богдан» максимально зручним для пасажирів і водіїв.
«Богдан» виробляється з використанням високоякісних імпортних і вітчизняних комплектуючих і вузлів, являє собою сучасний автобус, спеціально розроблений для міста міста. Автобус оснащений двигуном ISUZU (Японія), який розрахований на пробіг 1 000.000 км без капітального ремонту. Коробка передач, карданний вал, передній і задній мости японського виробництва, пневматичні агрегати виробництва Італії. Передня і задня частина автобуса виготовлені зі склопластику. Ретельний підбір якісних комплектуючих, талант конструкторів і висока культура збирання визначають довговічність і надійність автобусів «Богдан».
«Богдан» А-091 випускається в трьох модифікаціях - міжміський, туристичний і шкільний.
Як повідомив Георгій Коплан, на експлуатації компанії «Маріуполь Авто» в даний момент складається 8 автобусів «Богдан» А-091 приміської модифікації, які обслуговують маршрут Маріуполь-Донецьк. Приміську модифікацію відрізняють більш м'які, ніж у стандартної моделі, сидіння та наявність багажного відділення. За весь час використання автобуси отримували виключно позитивні відгуки як з боку водіїв, так і з боку пасажирів.
«Маріуполь Авто» - транспортне підприємство, яке починало експлуатувати «Богдани» одним з перших в Україні - з 1999 року. Саме на маршрутах, які обслуговує цей перевізник, проходили випробування дослідні зразки «Богдана» А-091. За цей час перші зразки встигли проїхати вже понад 500.000 км. При цьому, як відзначає Георгій Вікторович, ще ні однієї з цих машин не потрібен капітальний ремонт. Все обслуговування зводилося до планових процедурам - таким як заміна масла, фільтрів тощо
«Богдани» зарекомендували себе ощадливішими і надійними, ніж аналогічні автобуси інших виробників. Надалі підприємство планує збільшувати кількість автобусів «Богдан» на своїх маршрутах.
Коротка довідка про модель А-091.
Малий міський автобус «Богдан» А-091 розроблений АТ «Укравтобуспром» (колишній Всесоюзний інститут автобусо-троллейбусостроенія) і виробляється на АТ «Черкаський автобус» з 1999 року. Цей принципово новий для України автобус повністю відповідає вимогам ЕВК ООН № 36 і ГОСТ 27815-88 для громадського міського транспорту. Низькі сходинки, двоє дверей, безпека і маневреність роблять автобус «Богдан» максимально зручним для пасажирів і водіїв.
«Богдан» виробляється з використанням високоякісних імпортних і вітчизняних комплектуючих і вузлів, являє собою сучасний автобус, спеціально розроблений для міста міста. Автобус оснащений двигуном ISUZU (Японія), який розрахований на пробіг 1 000.000 км без капітального ремонту. Коробка передач, карданний вал, передній і задній мости японського виробництва, пневматичні агрегати виробництва Італії. Передня і задня частина автобуса виготовлені зі склопластику. Ретельний підбір якісних комплектуючих, талант конструкторів і висока культура збирання визначають довговічність і надійність автобусів «Богдан».
«Богдан» А-091 випускається в трьох модифікаціях - міжміський, туристичний і шкільний.