05-01-2011 | Автобусы

ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА

ПАЗ, який ще рік тому контролював 60-70% українського ринку у своєму класі, в 2002 році став відчувати жорстку конкуренцію з боку українських виробників. У той же час, ринок автобусів в Україні має стійку тенденцію до зростання. Тому в 2003 році ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну ПАЗ-4230 «Аврора». Зауважимо, що сімейство «Автора» на сьогоднішній день включає в себе 4 модифікації, які відносяться до різних нішах автобусного ринку. Ціна «Аврори» в Україні починається від $ 28000.  У 1999р. на «Автосалоні» у м. Москві новий автобус ПАЗ-4230 «Аврора», втіливши в собі самі передові технологічні та конструкторські рішення, удостоївся спеціально призу виставки, а в 2001р. був визнаний кращим російським автобусом року.  Розширення виробництва цього автобуса, пильне вивчення ринку, активна робота з кінцевими споживачами призвели до створення ряду модифікацій, різних за ціною, призначенням і рівнем комфорту.

   В даний час ВАТ «Павловський автобус» серійно випускає 4 модифікації автобуса ПАЗ-4230:

 · ПАЗ-4230-01 стандартне виконання

 · ПАЗ-4230-01 спрощене виконання

 · ПАЗ-4230-02 модифікація для міжміських перевезень

 · ПАЗ-4230-03

 Кузов.

   Кузов автобуса стійкий до впливу атмосферних умов і речовин, що використовуються для обробки доріг.  Внутрішні поверхні труб підстави і поясів і стійок каркаса кузова нижче верху підстави оброблені складом «Оремін».

 Для обшивки боковин і бічних схилів даху використовується оцинкований з двох сторін сталевий лист, що забезпечує достатню корозійну стійкість як зовнішньої, так і внутрішньої сторони аркуша. Обшивка боковин закріплена до каркаса кузова за допомогою клеесварного з'єднання.

 У конструкції кузова застосовані зовнішні панелі передка і задка, центральна панель даху, люк передка і нижня панель задка, виготовлені зі склопластику. У всіх колісних нішах встановлюються бризковики для захисту від дрібних каменів і піску.    Пасажирські підніжки автобуса виготовлені з цинкував сталевого листа.  Після грунтування обшитого кузова зовнішні поверхні підстави, підніжок, кожухів коліс, інструментального, акумуляторного і багажних ящиків, внутрішні поверхні боковин нижче підлоги покриті шаром 0,3 .. 0,5 мм мастики «ОТО BODY-COAT».  Всі зовнішні зварні шви і стики панелей оброблені герметиком «Терозон-9120».  Підлога салону автобуса виконаний з бакелізірованной фанери товщиною 14 мм. Перед закріпленням його на підставі, на опорні поверхні каркаса наклеюються ущільнювальні смуги; стики між деталями статі і боковин заповнюються шумоізоляційної мастикою. Всі шви в підлоговому покритті заварюються.

 Бічні й заднє скло - вклеєні в каркас, лобове скло - на гумовому ущільнювачі.  Двері - дві пасажирські двері (в передньому і задньому звисі).

    ПАЗ-4230 у спрощеному виконанні

     Спрощена модифікація автобуса ПАЗ-4230-01 «Аврора». При проектуванні цієї модифікації перед конструкторами ставилося 2 основні задачі:

 · Зниження вартості автобуса за рахунок технологічної та вузловий уніфікації з автобусами серії ПАЗ-3205

 · Збереження всіх функціональних і технічних достоїнств автобуса ПАЗ-4230-01.  Обидві ці задачі були успішно вирішені.

   При виробництві цієї модифікації використовуються уніфіковані з автобусом ПАЗ-3205 бічні вікна, двері та дверні механізми, багажні полиці в салоні, люки в даху, дзеркала заднього виду. Бічні вікна встановлюються на гумовому ущільнювачі. При обробці салону, в порівнянні зі стандартною модифікацією, використовуються менш дорогі матеріали, пасажирські і водійське сидіння (стандартні ПАЗ-3205). Цей комплекс заходів дозволяє суттєво знизити вартість автобуса при збереженні основних технічних і функціональних переваг.  У всьому іншому: технологія виробництва, використовувані матеріали, агрегатна база - автобус ідентичний ПАЗ-4230-01 в стандартному виконанні.

  ПАЗ-4230-02

     На відміну від ПАЗ-4230 в стандартному виконанні автобус обладнаний пасажирськими сидіннями з високою регульованою спинкою. З метою більш комфортного розміщення пасажирів кількість місць для сидіння скорочено до 29.




 





    ПАЗ-4230-03

     Автобус ПАЗ-4230-03 спроектований з урахуванням думок пасажирських автопарків. Автобус є модифікацією ПАЗ-4230-01 в спрощеному виконанні.

 · Планування салону автобуса була змінена в бік зменшення місць для сидіння з 31 до 27. Частина сидінь розгорнута уздовж боковин. У результаті перепланування в районі передньої і задньої пасажирських дверей були сформовані накопичувальні майданчики.

Для більш зручного розміщення пасажирів були прибрані надбудови уздовж боковин автобуса, на які спочатку кріпилися пасажирські сидіння.

 Таким чином, нові продукти компанії, пропоновані на різні ринки, є прямим наслідком спільної роботи пасажирських транспортних компаній і виробника. У політиці виробництва продукції - це принципове напрям, заснованої на безумовному пріоритеті інтересів споживача.

       Крім цього випускаються автобуси ПАЗ-4230 під замовлення (комплектація на вимогу замовника)

   Вартість автобусів ПАЗ-4230 для кінцевих покупців на Україну (з урахуванням доставки, розмитнення, податків)

 ПАЗ-4230-01 стандарт 175000 гривень

 ПАЗ-4230-01 в спрощеному виконанні 150695 гривень

 ПАЗ-4230-02 179 850 гривень

 Деталі. прес-служби ПАЗа


Статьи похожей тематики:

  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • ПАЗ вивів на український ринок дві нові моделі. ЛІАЗ повертається
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Часівоярський маршрутка
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Kраткій курс покупки небитого автомобіля
  • Вчора в Україну презентували VW Touran і Multivan Т5




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.