05-01-2011 | Автобусы

Черкаський автобус презентував нову модель Богдан А092

«Черкаський автобус» презентував нову модель автобуса малого класу «Богдан А092», яка відповідають нормам Євро-3. За словами керівництва підприємства, дана модель стане «проривний» для входження на ринки інших країн, і в першу чергу, до Росії, де діють більш жорсткі норми по токсичності, ніж в України.
 Крім екологічних норм, новий «Богдан А092» має і ще цілий ряд відмінностей, від добре відомої моделі «Богдан А091».    Перше, на що звертаєш увагу - це новий дизайн автобуса, який витриманий у стилі сучасних європейських машин. «Богдан А092» отримав круглу світлотехніку, нові пластикові передню та задню панелі. Крім того, передня панель тепер виконана Наймане, що полегшить обслуговування двигуна. Довжина автобуса збільшилася на 200 мм, за рахунок заднього звису. Це дозволило при тій же пасажиромісткості, що й у «Богдан А091» зробити посадку більш зручною. Пасажиромісткість у міському виконанні А092 становить 21 +1 місць для сидіння та загальна - 50 чол.

   Новий автобус стали оснащувати автоматичними дверима, які відкриваються по ходу руху, що було зроблено на догоду травмобезопассності пасажирів, а також новими сидіннями.

 В обробці «Богдан А092» застосовані нові матеріали, а також поліпшена шумоізоляція, крім того, доопрацьовано місце кріплення запасного колеса. Тепер його можна легко дістати, не вдаючись до допомоги спецінструменту.

   Проте основні зміни «Богдан А092» приховані під моторним кожухом. В якості силового агрегату тут використаний 145-сильний турбодизель Isuzu з проміжним охолодженням повітря. Крім можливості вписатися в норми Євро-3, цей мотор кардинально поліпшив швидкісні показники автобуса. Так, якщо модель «Богдан А091» (121 к.с.) розвивала максимальну швидкість 95 км/год, то «Богдан А092» здатний досягти 125 км/год. Поліпшилася прийомистість.





   У гальмівній системі «Богдан А092» встановлена АБС японського виробництва.

 Тепер щодо цін на новинку. На заводі старанно обходили це питання, посилаючись на те, що ще не остаточно відомі ціни на всі комплектуючі. Але вартість самого кузова залишиться на рівні «Богдан А091», а ось двигун і АБС затягнуть на ... Вообщем, сама приблизна ціна А092-го становитиме близько $ 30000, при тому, що нинішня модель коштує близько $ 28700.

 У «Черкаському автобусі» обрали тонку стратегію входження нової моделі в ринок. Так, після всього комплексу випробувань і сертифікації, почнеться виробництво туристичних та міжміських модифікацій «Богдан А092», оскільки замовники подібних машин, в першу чергу, відчують переваги нової моделі. Потім, і нинішня і нова модель будуть випускатися в міському виконанні паралельно, а число їх буде диктувати ринок. Так, ось плавно «Богдан А092» зможе замінити свого попередника.

   Про те як роблять «Богдани» читайте в нашому репортажі із заводу в наступних публікаціях.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • БОГДАНізація НЕ избежно. Або як роблять БОГДАН
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Прем&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Часівоярський маршрутка
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Honda заглядала в майбутнє в Парижі
  • Новий кросовер Audi Q5 з&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.