05-01-2011 | Автобусы

Укрпромінвест створив 3-вісний Богдан

Як повідомляє прес-служба "Укрпромінвест-Авто", незабаром у сімействі "Богдан" з'явиться нова модель А 231 "Богдан" особливо великого класу. Цей автобус буде 15-метровим трехосним і здатний перевозити до 164 пасажирів.
 Новий особливо великий автобус розроблений АТ «Укравтобуспром», м. Львів (колишнім Всесоюзним конструкторсько-експериментальним інститутом автобусо - тролейбусобудування). При створенні автобуса використані, які є традиційними для автобусів «Богдан», сучасні технології (приклейка стекол, бічних обшивок, склопластикові формотворчих). Застосування таких технологій сприяють корозійної стійкості кузова і збільшують термін експлуатації автобуса.Прінціпіально нова модель А-231 «Богдан» - низькопідлоговий автобус з двигуном EURO-2 і системою гальм, обладнаної ABS, що відповідає європейським вимогам екологічності та безпеки.  А-231 «Богдан» - машина особливого великого класу - 15-метрова, тривісна.

     Новий автобус матиме 44 місця для сидіння, а в години пік здатний перевозити до 164 пасажирів.  А-231 «Богдан» буде проводитися в Києві. За словами віце-президента, генерального директора автомобільного департаменту концерну «Укрпромінвест» Свинарчука О.В. орієнтовна ціна нового автобуса - 115-125 тисяч доларів. До Дня Києва, який традиційно проводиться в травні, буде виготовлено два дослідні зразки. А потім планується випускати 250 автобусів на рік.

 «Богдан» А-231 цікавий ще й тим, що в найближчій перспективі він стане збиратися практично повністю з вітчизняних компонентів. Застосовувані для початку імпортні двигуни та портальні мости поступляться місцем агрегатів, виробленим у нас в країні. Це буде дійсно український автобус для українських міст.

 А 13 січня 2003 КП «Київпастранс» та АТ «Черкаський автобус» вже уклали Договір про наміри в області виробництва, експлуатації та технічного обслуговування автобусів А-231 «Богдан».

  Довідка AUTO-Consulting
   Зараз 15-метрові автобуси на території СНД у своєму активі мають лише 3 підприємства. Це АМАЗ (модель МАЗ-107), "Волжанин" і СП "ПетроСкан" (Scania). Тепер до них додасться і "Черкаський автобус" ("Богдан" А231).

 Зауважимо, що в 2002 році "Черкаський автобус" став найбільшим українським автобусостроітельним підприємством, обігнавши "ЛАЗ". Обсяг виробництва і продажів автобусів «Богдан» у 2002 році склав 467 одиниць. З них: 427 - серійних, 9 - приміських, 6 - туристичних, 25 - спроектованих і виготовлених за вимогами замовника.
   У 2003 році ВАТ "Черкаський автобус" має намір збільшити обсяг виробництва майже в 2 рази, а також розширити модельний ряд сімейства міських автобусів.
 
   Згідно з уточненим планом на майбутній рік, підприємство має намір виробити 1000 автобусів.
У той же час "ЛАЗ" за 2002 рік випустив 307 автобусів при проектній потужності 7 тис. автобусів на рік. Це на 34% менше, ніж у 2001 році.


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • 15-метровий Богдан вже презентували
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Що чекає український автобусний ринок. Огляд новинок SIA &
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Scania представляє новий модельний ряд вантажівок з найпотужнішим на ринку ...
  • «АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну
  • Часівоярський маршрутка




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.