05-01-2011 | Автобусы

Стратегічним партнером РусАвтоПрома стане Irisbus

Як заявив керівник бізнес-напрямку «Автобуси» Сергій Занозін, стратегічним партнером  автобусостроітельних підприємств «РусПромАвто» на найближчі 8 років стане один з найбільших у світі  виробників автобусів - компанія «Irisbus». Вона являє собою результат об'єднання автобусних бізнесів  італійської IVECO і французького Renault і включає в себе 5 заводів Італії, Франції, Чехії та Угорщини. До кінця  поточного року буде підготовлено техніко-економічне обгрунтування спільних проектів, а робота з «Irisbus» розпочнеться о  майбутньому році.  

Показово, що альянс з італійцями став для "Руспромавто" - завданням № 1. Так, ГАЗ спільно з FIAT розробляє новий автомобіль Д-класу, а з IVECO - модернізує "ГАЗель". Для Уралу альянс з IVECO став стратегічним в області виробництва кабін і мостов.Теперь - черга за пазом і ЛІАЗ. Для них визначено партнер - Irisbus. Якщо цей альянс відбудеться, то СП "Irisbus-РусПромАвто" стане найбільшим у світі виробником автобусів.

 Тим часом, «Павловський автобус» буде поставляти свою продукцію до В'єтнаму.

 До кінця року в рамках вже підписаного контракту Павловський автобусний завод поставить до В'єтнаму 73  автобуса ПАЗ-3205, перша партія машин буде відправлена в жовтні. У наступні роки експорт павловських машин в  цю країну зросте до 200 автобусів щорічно. Крім того, розглядається питання і про створення на території В'єтнаму  підприємства по збірці ПАЗів.

   Передбачено експорт павловських автобусів і в інші країни Азії: так, до кінця року півтораста машин будуть  поставлені в Азербайджан. Взагалі ж, на сьогоднішній день ПАЗ експортує 10 відсотків своєї продукції.

 ЛіАЗ активізувався на ринку Казахстану

   Протягом нинішнього і наступного років у Казахстан будуть експортовані 100 автобусів марки ЛіАЗ. Нові  Лікінський машини дозволять казахському департаменту транспорту провести оновлення автобусного парку найбільшого  міста країни Алма-Ати.

   Ще одне з підприємств "РусПромАвто", автомобільний завод «Урал» розглядає можливість відкриття складального виробництва в Ефіопії і  Південній Америці. Видається за доцільне відкриття подібних виробництв у випадку, коли обсяг щорічної  реалізації «Уралів» на ринках даних регіонів досягне 500 машин. В даний час міасскій автозавод  експортує до Ефіопії 300 машин на рік, в південноамериканські країни - близько 180. Крім того, АЗ «Урал» щорічно  поставляє на часткову збірку близько 500 автомобілів в Єгипет і Китай.


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять IVECO
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • СП IVECO і РусПромАвто знайшло обриси
  • ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Новий капотник УРАЛ
  • Російські автобуси готують бізнес-план СП з Irisbus
  • У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • СП IVECO і ГАЗу для багатьох стало несподіванкою
  • Часівоярський маршрутка




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.