05-01-2011 | Автобусы

У Москві показали міській Богдан

На Московському «Мотор Шоу 2002» вперше були представлені автобуси «Богдан» А 091. Більше того, концерн «Укрпромінвест» привіз до «білокам'яної» новітній міський автобус середнього класу «Богдан» А 144 пасажиромісткістю 80 чол.
 Проект «Богдан» А 144 вдає із себе сімейство автобусів, побудованих на шасі Isuzu, в гаммі якого будуть міські, приміські та міжміські автобуси.    Як і малий автобус «Богдан» А 091, його «старший брат» «Богдан» А 144, був розроблений в «Укравтобуспрому» (м. Львів) на замовлення концерну «Укрпромінвест». З 2002 року А144 буде проводитися на АТ «Черкаський автобус».



 



   Сімейство автобусів А144 передбачає 2 різновиди кузовів. Перша, з рівнем підлоги 610 мм і однією сходинкою, призначена для комплектації 3-дверних міських і приміських автобусів. Друга, з високим підлогою до 1080 мм і багажним відсіком 5-6,5 м3 - призначена для міжміських версій.

 


 Модель А144 адаптована під встановлення широкого ряду сучасних двигунів: Cummins, Isuzu, Deutz, Caterpillar, MAN, ЯМЗ і ММЗ. По всій видимості, базовим буде двигун Isuzu6HH1S потужністю 200 к.с., агрегатований з механічною КПП Isuzu. Задній міст також буде встановлюватися японської фірми. Серед інновацій відзначимо систему гальм з АБС.

   «Богдан» А144 має довжину 9500 мм, три автоматичні двері і здатний перевозити 80 пасажирів. Кількість сидячих мет в салоні - 31.Показательно, що новий автобус має висоту підлоги близько 600 мм, що значно полегшує посадку в салон.

 На «Мотор Шоу 2002» був представлений перший зразок, у спрощеній комплектації. За словами представника «Укравтобуспрому», вартість такого автобуса складе близько $ 42000.

     Дебют у Москві малих міських автобусів А091 пройшов «на ура». Російські замовники були здивовані настільки вигідним ціновою пропозицією українського автобуса. Так, у Москві маршрутний «Богдан» А091 був заявлений за ціною $ 27000. Враховуючи, що дана модель виконана на шасі Isuzu і має високий ресурс до капітального ремонту, така ціна може дозволити «Черкаський автобус» розвернутися і на російському ринку.

     Показово, що ніша малих міських і приміських автобусів у Росії наповнена вельми не рівномірно. З одного боку, дешеву гаму автобусів пропонує ПАЗ і КАВЗ, а також ЗІЛ. Далі слідують пропозиції від Hyundai, Isuzu, IVECO, чиї ціни значно перевершують вартість «Богдана».

     У гамі малих «туристів» на російському ринку представлені різні модифікації ПАЗів, а також автобуси турецьких збірок.

 Деталі. "AUTO-Consulting"  




   


Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Як роблять IVECO
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • ПАЗ вивів на український ринок дві нові моделі. ЛІАЗ повертається
  • ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА
  • Що чекає український автобусний ринок. Огляд новинок SIA &
  • Прем&
  • Бориспільський автозавод змусив з собою рахуватися
  • Київська влада і приватні транспортні компанії вибирають автобуси А-091 &qu ...
  • TIR 2009. Ринок автобусів йде в міжмісто
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.