05-01-2011 | Автобусы

ЛАЗ нарощує виробництво

За другий квартал ВАТ "ЛАЗ" випустив 341 машину. Про це повідомив Голова наглядової ради ТД "ЛАЗ-Україна" Роман  Миколаїв. З них 272  автобуса моделей 695 і 699 і 69 машин нового сімейства "Лайнер 9" і  "ЛАЗ-Лайнер 10", з них міжміських автобусів моделей 42078 і 52078 - 6  шт., приміських автобусів А1414 - 33 шт., міських автобусів мод.  52528 -  26 шт., А також 4 зчленованих автобуса особливо великого класу мод А291.  Основна частина машин поставляється до Росії, у серпні одну міську  машина  буде відправлена до Сирії.  У 2001 р. Львівський автозавод випустив 514 автобусів. "АвтоЛАЗ"  У 2003 р. ВАТ "ЛАЗ" планує збільшити випуск автобусів до майже 5 тис.  проти планованих 2175 в 2002 р.

 З обсягу виробництва 2002 р. близько 500 автобусів складуть постачання в  столицю України, а приблизно 1,5 тис. од. - До Росії.

 Українсько-російське СП "Сил-Авто", що володіє 85% акцій заводу, до кінця  поточного року планує направити близько $ 12,5 млн. на технічне  переозброєння "ЛАЗу". Реконструкція, як очікується, дозволить збільшити  випуск автобусів нового модельного ряду.

 На ЛАЗі вже відбулася зміна головного конструктора. Так, очолювати конструкторські служби доручено Василю Пецух та його заступнику Олегу Дзядик. Вони працювали в конструкторському бюро провідними фахівцями і тепер очолили його.

 Нові керівники КБ розповіли, що в їхніх найближчих планах - рестайлінг  основних моделей заводу. Зокрема, будуть змінені передні маски,  автобус  отримає нове, привабливе "обличчя". Відбудуться зміни у зовнішньому  силуеті автобусів львівського виробництва - великим стане скління  машин,  будуть ширше застосовуватися тоновані стекла. На складальному конвеєрі  впроваджується нова технологія - складання кузовних панелей автобусів методом  склеювання. Вже зараз різко підвищена антикорозійна стійкість кузова  автобуса - бічні панелі виконані з оцинкованої сталі, а колісні  арки -  з нержавійки, каркас автобуса повністю піддається фосфатування і  фарбування готового кузова проводиться за технологією і матеріалами фірми  "Дюпон" - тобто зараз іржавіти в автобусах марки "ЛАЗ" просто нема чому. Нові  технології, застосовувані заводчанами, дозволяють збільшити міцність кузова,  а  також продовжити термін експлуатації автобусів.  

 Взагалі якість збірки і обробки автобусів, сказав Василь Пецух, буде  послідовно наближатися до світових стандартів. Так само буде  послідовно поліпшуватися ергономіка робочого місця водія, полегшуватися  керування автобусом, зокрема, переключення передач. Ведуться роботи по  адаптації газодизельного двигуна підвищеної екологічної безпеки  Raba G10, який відповідає самим жорстким європейським нормам. І,  звичайно ж, основною турботою КБ, сказав новий головний конструктор ЛАЗу, залишається створення машин, зручних для пасажирів - салони автобусів, запропонованих  споживачам, раціонально сплановані, застосовуються нові пасажирські  сидіння, нові обробні матеріали з метою створення максимальних зручностей  для пасажирів. Також з метою підвищення споживчих якостей автобусів  в  оформленні кузовів і салонів буде застосовуватися тільки імпортна  металева фурнітура, що відповідає світовим стандартам.

   Як підкреслив Р. Миколаїв, виробництво автобусів - це не тільки  економіка,  в цьому процесі є суттєва соціальна складова. Наприклад,  міські автобуси у всьому світі в основному купуються за кошти  місцевих  бюджетів, і важливо, щоб ці гроші направлялися на купівлю вітчизняної  техніки, яка не поступається за своїми споживчими якостями закордонним  аналогам, створюючи при цьому робочі місця на Україну. Що стосується планів  ВАТ "ЛАЗ" збирати автобуси на території Калінінградської області Росії,  то, сказав Р. Миколаїв, це закономірний процес просування нашої  продукції  на російський ринок. У загальній комплектації львівських автобусів велика частка  агрегатів російського виробництва, і цілком природно, що завод  прагне організувати складальне виробництво в Росії, зменшивши тим самим  митні платежі, і зробити продукцію доступнішою російським споживачам.  У  Калінінградської області Росії, яка є вільною економічною  зоною, провідними світовими автовиробниками вже організовано кілька  складальних виробництв.

 Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • У Київській міськадміністрації киплять пристрасті навколо закупівлі партії ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Часівоярський маршрутка
  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • Що чекає ЛАЗ? Інтерв&
  • У Женеві презентували Mazda5
  • ТД «ЛАЗ-Україна» свариться із ЗАТ «ЛАЗ»
  • Український ринок обрусів




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.