05-01-2011 | Автобусы

"РусАвтоПром" привіз з пробігу 385 млн. руб. Підсумки виробництва на підприємствах "РусАвтоПрома"

1 липня фінішував другий, завершальний етап проводився «РусАвтоПромом» автопробігу «Автобуси - для  російських доріг! ». У пробігу брали участь машини, що випускаються на підприємствах бізнес-напрямку «Автобуси», за півтора  місяця з ними змогли познайомитися жителі більше, ніж десяти міст Поволжя, Уралу та Сибіру. За словами генерального директора  «РусАвтоПрома» Валерія Стахеева, загальна сума контрактів на поставку автобусів в російські регіони, укладених під час  пробігу, перевищила один мільярд 385 мільйонів рублів. Самі ж машини подолали многотисячекілометровий шлях без аварій та  поломок.  У вересні на Голіцинському автобусному заводі почнеться складання перших моделей словацького туристичного автобуса SlovBus.  Остаточне рішення про початок промислового виробництва цих машин у Голіцині буде прийнято до кінця року. В даний час  зі словацькою стороною ведуться переговори про придбання технічної документації. Передбачається, що Голіцинський SlovBus буде  коштуватиме майже вдвічі дешевше своїх зарубіжних аналогів. Не виключено, що на ГолАЗ будуть випускатися і моделі Slovbus в  «Люксової» комплектації з двигунами Mercedes Benz.    

 Як і раніше стабільною залишається виробнича діяльність Павловського автобусного заводу, витримується середньодобовий  темп випуску автобусів ПАЗ-3205 - 46 машин на добу. Всього в червні з конвеєра підприємства зійшло понад 850 автобусів різних  моделей, планові показники виконані і навіть трохи перевищені. У цілому за перше півріччя павловські автобусобудівники  виробили понад 4,8 тисяч машин, рівень першого півріччя минулого року перевищено на 5 відсотків.  

     «Великовантажні автомобілі»  

     З початку року продуктивність праці на автомобільному заводі «Урал» зросла на 25 відсотків. Якщо в минулому році за  зміну збиралися не більше 37 машин, то тепер цей показник виріс до 46-48 штук, причому чисельність працюючих не  збільшувалася. Передбачається, що наприкінці літа - початку осені темп збірки автомобілів наблизиться до півсотні за зміну, а до кінця  року і цей рівень повинен бути перевищений.    

 Близько 700 мільйонів рублів має намір інвестувати «РусПромАвто» у розвиток виробництва Уральського автозаводу, причому  практично половина цієї суми доведеться вже на нинішній рік. У першу чергу інвестуються кошти підуть на модернізацію та  технічне переозброєння виробництва. Воно почнеться з ливарного виробництва, перед яким поставлено завдання з часом стати  кращим у російському автомобілебудуванні.  

 «Нижегородські автомобілі»

   Загальний обсяг вироблених в Росії за п'ять місяців нинішнього року автомобілів перевалив за 510 тисяч машин - це майже  на три відсотки більше, ніж за той же період минулого року. Примітно, що на ВАТ «ГАЗ» виготовлені 56 з гаком відсотків  вітчизняних вантажних автомобілів.

   У червні з газовского конвеєра зійшли більше 18 тисяч автомобілів - перевищення показника червня 2001 року становило 44  відсотка. Якщо ж порівнювати обсяг виробництва ГАЗу в першому півріччі нинішнього року з минулорічними, то загальне зростання  виробництва складає 12 відсотків. При цьому виробництво мікроавтобусів збільшилася майже на 75 відсотків.    

   Майже в півтора рази в порівнянні з минулим роком збільшився випуск продукції на ВАТ «Арзамаський  машинобудівний завод »: темпи зростання обсягів виробництва в першому півріччі в порівнянні з тим же торішнім періодом  склали майже 143 відсотки. Продуктивність праці за півроку зросла більш, ніж на 43 відсотка.  

 З метою залучення на роботу на Арзамаський машинобудівний завод молодих працівників та посилення соціального  захищеності робітників, які прийшли на підприємство після служби в армії, на АМЗ введено в дію положення, що передбачає  виплату таким працівникам одноразової матеріальної допомоги в розмірі 2 тисяч рублів.  

 На ульяновському ВАТ «Волзькі мотори» триває освоєння нових видів продукції. Так, з початку літа в  механо-пресовому цеху приступили до випуску диска зчеплення нової конструкції, зміненої під діафрагмове зчеплення. Мотори з  новим диском планується поставити на машинах ВАТ «ГАЗ» вже в поточному місяці. Інше нове придбання ульяновських  моторостроителей - прилад для контролю куркулів розподільних валів КВП-3. Він призначений для відмови від колишньої ручної  процедури вимірювання параметрів распредвалов. Установка КВП-3 дозволить з високою точністю визначати їх, контролювати як  серійні, так і перспективні распредвали, підвищувати продуктивність праці і покращувати якість деталей.

   А з липня на «Волзьких моторах» розпочато виробництво нової конструкції поршня для всіх моделей двигуна «421». Його  впровадження принесе підприємству економію в півтора мільйона рублів і вдвічі збільшить ресурс експлуатації двигуна.

   «Стройдормаш»

   В кінці червня на ВАТ «Тверський екскаватор» відбулися річні загальні збори акціонерів. Виступив на ньому  керівник бізнес-напрямку «Стройдормаш» Іван Бурлак зазначив, що, незважаючи на всі об'єктивні труднощі економічної  ситуації в Росії, товариський завод минулого року впорався зі своїми основними завданнями. Досягнуто зростання виробництва в порівнянні  з 2000 роком майже в 10 відсотків, за наміченим планом був освоєний серійний випуск екскаватора ЄК-12. Власна оцінка І.  Бурлака минулорічної роботи тверських екскаваторостроітелей така - «відмінно».  

   За рік на «Тверському екскаваторі» без малого в 5 разів збільшився такий важливий показник роботи підприємства як загальний обсяг  інвестицій. Особливий інтерес представляють ті з них, що спрямовані на модернізацію технологій. Наприклад, для  зварювально-заготівельного цеху розпочато монтаж лазерного розкрійного комплексу "Bistronic". Дана модель комплексу, що дозволяє  ефективно управляти процесом різання металу, - новинка, поки єдина в Росії і країнах Співдружності. Заводські фахівці,  які будуть мати справу з новою технологією, пройшли навчання у Швейцарії.

   «Ярославський дизель»

   4 липня на базі ВАТ «Автодизель» пройшло всеросійське нарада технічних директорів та головних конструкторів  автомобільних і моторних заводів. У роботі наради взяли участь представники провідних підприємств вітчизняного  автопрому, Мінпромнауки і Держстандарту Росії, а також - білоруських автомобілебудівних заводів. Були розглянуті нинішнє  стан справ у російському дизелебудуванні і найбільш важливі та проблемні питання його перспективного розвитку. Обговорення  дізелестроітельной проблематики проходило в тісній зв'язці з російсько-білоруської програмою розвитку даної галузі, а також з  урядовою концепцією розвитку вітчизняного автопрому.  

 Особливу увагу було приділено питанням, пов'язаним з введенням в нашій країні нових європейських екологічних параметрів.  Підкреслено, що вже в самому найближчому майбутньому стандарту Euro-2 будуть відповідати три чверті Мінсько-ярославських МАЗів, а  через два роки така відповідність стане стовідсотковим. Вже в поточному місяці на «Автодизель» починається серійне виробництво  нової, сертифікованої за суворим європейським екологічним вимогам коробки передач. Так що ярославські дізелестроітелі  будуть готові задовольнити попит своїх білоруських партнерів на нові силові агрегати буквально через кілька місяців.

Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • Кращий квартал для BMW Group
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Новий капотник УРАЛ
  • Час дешевих авто проходить, так вважають керівники самих автозаводів.
  • Прем&
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • Український ринок обрусів
  • Часівоярський маршрутка




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.