Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автоадвокат

Росіяни масово купують авто в Білорусії. Схема

Тяга російської людини до розкоші незнищенна. Нехай у кредит, нехай не надто нове - але чим «статусні» авто, тим краще. Усім нам знайомі приклади клерків, наприклад, приїхали до Москви з Воронежа, що купили бувший Range Rover в кредит і провалили першу ж виплату банку. Але для того, щоб стати гордим власником преміальної машини (нехай навіть п'яти або семи років від роду), зовсім не обов'язково мати кілька мільйонів в гаманці або влізати в боргову петлю. Досить сісти за кермо і від'їхати 700 кілометрів від столиці. Траса: М1, пункт призначення: Мінськ.     Три роки тому між Росією, Білоруссю і Казахстаном був укладений договір про створення митного союзу. Здавалося б, яке до цього справа простому російському автомобілісту, але більшість навіть і не підозрює, що в недавньому часі розмір митній «зашморгу» в Росії та Білорусії кардинально відрізнявся. Як результат: чималий розрив у цінах, як на нові машини, так і на вживані. Природно, не на користь РФ. Однак купувати машини у братів-слов'ян і безперешкодно експлуатувати їх у себе вдома росіяни не могли: придбали машину за кордоном, будьте ласкаві сплатити мито. Так було. Багато хто упевнений, що ситуація не змінилася. Помиляються. Митниця з цього року відкрита. Ну, або майже відкрита.

   У гості до сусідів

     Інтернет-форуми переповнені повідомленнями, суть яких зводиться до одного питання: «Можна чи ні?». І поки йде активна полеміка, скачується часом в безглуздий флуд, автомобільні сайти з купівлі-продажу машин повниться все новими оголошеннями, фігуранти яких - іномарки з Білорусі.

     Припустимо, ваша давня мрія - легендарний позашляховик від Porsche. Так-так, знайомий усім Cayenne. У Росії новим він коштує більше 3 млн рублів. У найпростішій комплектації, з найслабкішим двигуном. Якщо шуканої суми немає, можна звернути свій погляд на старі авто. Завітайте: за суму в районі 700 тис. руб. можна придбати Cayenne з проблемними документами, за 800 тис. - цілком «легальна», але ушатанное «відро», від колишньої статі якого залишився лише пафосний шильдик. Ще 200 тис. - і тільки тоді можлива удача у вигляді «бадьорого» авто 2003-2004 року випуску. Не забудьте також відкласти пристойну суму на щорічну сплату транспортного податку: під капотом у найпоширенішою модифікації Cayenne - 340 конячок.

         У Росії новий Cayenne коштує більше 3 млн рублів

     Є інший варіант. Для початку відкриваємо сайт мінського авторинку, в народі відомого як «Автомаліновка». Дивимося варіанти. Не сказати, що зараз ціни в Білорусі в рази відрізняються від російських. Але відрізняються - і пристойно. За 700 тис. руб. цілком реально підшукати шести-семирічний Cayenne з невеликим пробігом, в стані «сів-поїхав». Залишається лише зателефонувати з продавцями, взяти гроші, стрибнути в машину і відправитися в країну рівних доріг, повільного інтернету і продукції Мінського тракторного заводу.

     Подальший розвиток подій - класика жанру. Серед кількох варіантів відбирається кращий, «пробивається» VIN, машина відганяється в сервіс для повної технічної діагностики, і якщо все добре - товар змінюється на хрусткі банкноти.

     Далі ж відбувається те, що і викликає більшість запитань у відвідувачів автофорумів. Купити машину легко, але головна проблема в тому, як її розмитнити, не віддавши при цьому ще мільйон.

     Зміна прописки

     У цьому і вся хитрість. Перше: машина повинна бути ввезена в Білорусь до 1 січня 2010 року. Друге: вона повинна відповідати нормам Євро-4, що у випадку з тим же Cayenne - не проблема. Якщо автомобіль «приїхав» до Білорусі пізніше зазначеного терміну, легалізувати його в Росії без сплати митних зборів можна буде лише в 2013 році. А якщо він не проходить за екологічними стандартами, отримання шуканої довідки (як відомо, в нашій країні можливо все і навіть більше - при бажанні нормам Євро-4 буде відповідати і Cadillac 59-го року випуску) виллється у втрату не одного десятка тисяч рублів.

     Але, припустимо, обидва умови дотримані. Перше, що необхідно зробити - отримати на білоруській митниці довідку про те, що машина була ввезена до 1 січня 2010 року. Далі складається звичний всім автомобілістам договір купівлі-продажу, після чого машина мрії знімається з обліку в Білорусі і на транзитних номерах вирушає в бік кордону, де необхідно отримати відмітку про її, межі, перетині.

     Перша частина епопеї - найлегша - позаду. А попереду - метушня з паперами і довгі години, проведені в чергах. Але ж нам це не в новинку, чи не так? Після повернення до Росії насамперед слід звернутися до митниці за місцем прописки. Наприклад, якщо ви живете в Підмосков'ї, вам пряма дорога на посаду в Щербинці. Там ви подаєте заяву на отримання ПТС. Щоб ваше прохання задовольнили, знадобиться надати невеликий пакет документів: договір купівлі-продажу, відмітка про перетин кордону, транзитні номери, свідоцтво про відповідність Євро-4, довідка з білоруської митниці про «правильної» дати ввезення автомобіля.

         Машину, куплену в Білорусії, зовсім не обов'язково переоформляти на себе

     До речі, «екологічний» документ можна отримати і в Росії, звернувшись до центру сертифікації. На цьому все. ПТС у вас на руках - подальша процедура знайома: це банальна постановка на облік в ДАІ за місцем проживання.

     Але, як ми пам'ятаємо, двигун Cayenne чим-чим, а маломощность не відрізняється. Навіть з урахуванням буквально днями прийнятого рішення про подвійне зниження транспортного податку, щорічна оплата розкоші використання 340 «конячок» під капотом для багатьох водіїв неприйнятна. У цьому випадку в хід іде «план Б». Машину, куплену в Білорусії, зовсім не обов'язково переоформляти на себе. Не потрібні ні транзити, ні російський ПТС, - якщо ваша нова "колісниця» відповідає зазначеним вище вимогам (ввезення до 1 січня 2010 року, відповідність Євро-4), ніхто не перешкодить вам розсікати російські простори, керуючи їй за дорученням. У цьому випадку на автомобілі залишаються білоруські номери, а податок не сплачується зовсім - благо в Білорусії він включений у вартість палива. Єдине «але»: необхідність проходження ТО за 700 кілометрів від дому. Який варіант кому ближче, вирішувати вам.


Статьи похожей тематики:

  • У Росії можна тепер продати авто не знімаючи її з обліку
  • Російські страховики будуть обдирати українців на митниці
  • З 2010 року змінилися мита на авто відразу в 3-х країнах
  • США стимулює покупку гібридного Porsche Cayenne
  • У Білорусії дилери припинили продаж авто
  • Як "кидають" покупців авто
  • Оголошені ціни на новий Porsche Cayenne
  • Росія вводить драконівські страхові тарифи для іноземців з 1 вересня
  • Російські дилери побоюються потоку старих авто з Білорусії
  • У Москві викрадений найдорожчий автомобіль
  • У РФ відстояли права "сірого" імпорту
  • У Білорусії також хочуть ввести програму з утилізації авто
  • Білорусія відстоює колишній рівень мит на авто
  • У цьому році техогляд потрібно пройти до 15 грудня. Що необхідно для проход ...
  • АвтоВАЗ "обвалив" ціни на ВАЗ-2105. Тепер її можна купити за $ 33 ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.