05-01-2011 | Автоадвокат

З-за кризи в автосалонах стали обманювати в 1,5 рази більше

З початком кризи автомобільний ринок повернувся в 90-ті. Багато дилерів взялися за старе і займаються напівкримінальної торгівлею. Під виглядом нових машин вони продають відновлені після аварій іномарки, відмовляють у гарантійному обслуговуванні, не видають оплачені машини.   Товариство захисту прав споживачів «Громадський контроль» б'є тривогу: «У 2009 році кількість поданих скарг зросла майже в півтора рази, якщо порівнювати цифри з докризовим періодом, - розповідає Юлія Шарапова, прес-секретар ТЗПС. - Зараз всі дилери намагаються заощадити на обслуговуванні, ніхто не хоче відшкодовувати збиток. Багато автосалонів і заробляють тільки за рахунок клієнтів, яких обдурили ».

   В основному покупці скаржаться на неякісне гарантійне обслуговування та запчастини, які постачають дилери. Автосалони стали торгувати фальсифікованими або контрактними (раніше використаними) комплектуючими, видаючи їх за нові. Недобросовісні продавці автомобілів не виконують зобов'язань з гарантійного обслуговування, навіть коли в наявності явний брак. Дилери також ігнорують відгуки машин, які оголошує автоконцерн, або беруть за безкоштовну заміну гроші.

   ТЗПС наводить приклади такої роботи: компанія «Автотор» довгий час відмовлялася провести гарантійний ремонт лакофарбового покриття Kia Carnival, відшарованому в результаті корозії. Тільки рішення суду змусило автодилера привести покриття в порядок. Відомі навіть випадки, коли з-за установки дилерами додаткового обладнання машина приходила в повну непридатність. Так, з вини автосалону «Елекс-Полюс» нещодавно згорів автомобіль. Те ж саме відбулося і з новим Volvo, в який «Єврогаз» встановив несертифікований газовий балон.

   Неякісним сервісом невдоволення покупців не обмежується. Дилери стали використовувати методи недостовірної реклами: «Продавці завищують ціни. Часом на білборді вказано одне, а на ділі все виявляється зовсім інакше. Машина в дійсності коштує дорожче. При цьому дилери приховують дефекти, проводять фальшиві конкурси, рекламують дешеві автомобілі, які реально відсутні у продажу », - повідомляє Юлія Шарапова.

   Самим кричущим способом порушення споживчих прав останнім часом стала непостачання автомобілів, куплених за умовами стовідсоткової передоплати, - такі випадки відбуваються регулярно. Один з останніх скандалів трапився в Санкт-Петербурзі. У великому автосалоні міста клієнти заплатили за машини, але продавець не поспішав віддавати їм товар. При цьому компанія-дилер продовжувала працювати і не думала ховатися від незадоволених покупців. Обдурених цим салоном людей зараз налічуються десятки, а недобросовісних дилерів у Росії - сотні. Наприклад, «Диверсія Моторс» півтора місяця не бажав розлучатися з повністю сплаченим Volkswagen Passat, який коштує більше 900 000 рублів. Видачі дилерами оплачених автомобілів можна чекати місяцями, процес не прискорять ні усні переговори, ні навіть пред'явлення письмових претензій, від яких продавці можуть відкрито відмовитися.

   У ошуканих споживачів, якщо, звичайно, вони самі не хочуть повертатися до «методам 90-х років», є єдиний вихід з таких ситуацій. Необхідно подавати позовну заяву до суду з вимогою виконання умов договору, оплати неустойки і відшкодування понесених збитків та моральної шкоди. Звичайно, справа може тривати довго. Дилери будуть намагатися піти від відповідальності: не з'являтися до суду, відмовлятися від зобов'язань. Відомі навіть випадки, коли підприємці перереєстрували фірми, щоб не відшкодовувати фінансовий і моральний збиток.

   Тільки за названими позовами автодилерам у цьому році довелося виплатити споживачам більше 2 300 000 рублів. ТЗПС лякає: криза змушує автосалони знаходити все нові шляхи обману клієнтів. Втім, навряд чи можна вважати подібний тренд довгостроковим.


Статьи похожей тематики:

  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Що "дає" автоцивілка. Пояснення
  • Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Як ввезти нерозмитнені авто. Основні злочинні схеми легалізації іномарок в ...
  • Як купити авто в кредит. Підводні камені і "розлучення" при авток ...
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Новинки автоелектроніки. Огляд ідей


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.