Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автоадвокат

Ображений власник "ламається" Subaru Forester купив рекламний щит, щоб помститися автоцентром

Автовласник з Єкатеринбурга Євген Россол придбав в 2008 році 2,5-літровий позашляховик Subaru Forester. Через рік, статут постійно лагодити нову машину, він вирішив помститися продавцю, викупивши рекламне мемо близько дилерського центру.
   Як пише KP-AVTO, з 30 вересня минулого року, коли Россол став власником Forester, позашляховик 40 днів був у гарантійному ремонті. Один тільки двигун змінювався двічі.   Розлючений Євген на власні гроші купив рекламне місце поряд з офісом Субару-центру і замовив на нього плакат. На плакаті написано: "Subaru-Forester 09 модельного року: 2 рази на рік" гарантійна "заміна двигуна, на 1500 км заміна задніх амортизаторів, на 23 000 км" розсипався "діфф. Заднього моста. За 365 днів володіння в ремонті 40 днів" .

   На міському порталі форумчани дивуються: "Це як треба ганяти, щоб два рази поспіль" вбити "движок"! На що Россол резонно зауважує: а навіщо ще потрібно авто з турбірованним 2,5-літровим двигуном? "Купуйте турбовая" Форестер "c механічною коробкою своєї бабусі. Вона буде задоволена. А ось для динамічної їзди він не підходить - і двигуни" стукають ", і міст розсипається", - парирує він.

     У автоцентрі, де був куплений Forester, лежить пачка листів від водія, в яких підтверджується, що стиль їзди Євгенія не самий акуратний. Тільки за літо він примудрився з'їздили по два комплекти задніх і передніх гальмівних колодок. Дилер відзначає, що на весь термін власнику було надано підмінний автомобіль, який він благополучно розбив, причому за два тижні двічі потрапляв у ДТП.

     До суду скандал не дійшов. Євген не став коментувати ситуацію а лише сказав, що чекає відповіді від автоцентру. Мабуть, з водієм змогли домовитися, надавши йому такий самий автомобіль потрібної комплектації.

     У автоцентрі ж кажуть, що така антиреклама пішла їм тільки на користь, тому що інформація, розміщена на білборді скривдженим власником авто, досить докладно описує окремі елементи гарантійної політики Subaru і є своєрідною рекламою технічних можливостей.

     "Зокрема, проведена заміна задніх амортизаторів на посилені, модифіковані спеціально для Росії, свідчить про увагу виробника до нашого ринку", - говорить менеджер зі зв'язків з громадськістю компанії "Subaru Motor LLC" Світлана Лісіцина.

     З моменту розміщення білборда потік клієнтів і кількість укладених договорів у салоні навіть збільшилися.


Статьи похожей тематики:

  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • В Україні презентували новий Subaru Forester
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Увага! У Києві працюють підставляли. Нова схема розлучення
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry
  • У Росії змінюється порядок продажу подержаних автомобілів
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Прем&
  • Мін&
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti
  • У Женеві презентували Mazda5



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.