Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автоадвокат

Московські пробки не зміг перемогти навіть криза. Вчені не можуть пояснити, чому дороги не стають вільніше

У результаті першого в цьому сезоні снігопад Москва встала в гігантських пробках. Загальна протяжність заторів на столичних дорогах склала майже 1 000 км. Влада міста звинувачують у цьому синоптиків, які не попередили про снігопад.    Але крім погоди московських водіїв підвів і незрозумілий з наукових позицій феномен. Протяжність пробок і інтенсивність трафіку в російській столиці, всупереч очікуванням, не зменшилася навіть у кризовий рік, передає BFM.ru.     Хоча, наприклад, у Великобританії довжина заторів постійно скорочується ось вже два роки поспіль, що експерти пов'язують з наслідками фінансових потрясінь.

   До скорочення пробок повинні, за всіма законами, призводити зростання кількості безробітних, що збільшуються ціни на бензин, окремі фінансові катаклізми типу банкрутства банків. Чому ж у Москві затори не зменшуються - таке запитання поставили науковому керівнику НДІ транспорту і дорожнього господарства Михайлу Блінкін.

     Він визнав, що всупереч очікуванням, московський трафік не зрушився з місця. Блінкін прогнозував 25-30% скорочення пробок у зв'язку з кризою, але цього не сталося. При цьому він додав, що якщо дані обстеження доріг на щільність машин 2008 року в нього є і ретельно вивчені, то аналогічних даних 2009 просто ще немає. Можливо, в цьому році їх просто ніхто не замовив.

     Блінкін приводить в приклад Техаський транспортний інститут, де кожен рік публікують оцінки того, що сталося з транспортними потоками, в тому числі у світлі економічного розвитку, в усіх великих містах США.

     Для того ж, щоб звести на одному графіку Москву, Петербург, десятки міст Великобританії або сотні міст США, потрібні певні дані потрібної якості і формату. Такі дані в Москві робляться за результатами рідко замовляються досліджень.

     "На жаль, у мене з цього року цих досліджень просто немає. Якщо десь за кордоном публікують дані про ситуацію в наших містах, це не заслуговує уваги. Це дуже експертно. Це приблизно як за рівнем корупції", - сказав він .

     На питання, чому в Москві, незважаючи на загальносвітову тенденцію, скорочення економіки не призводить до скорочення пробок, Блінкін відповісти не зміг.

     "Це питання поза межами прямого точного наукового аналізу", - говорить він. При цьому він припустив, що така ситуація пов'язана з тим, що ділова активність і транспортна активність в Москві корелює менш щільно, ніж це відбувається в західних країнах.

     На думку американського економіста Ентоні Даунс, який неодноразово в різних книгах публікував свої погляди на транспортні проблеми, затори в години пік неминучі, це розплата людства за нормований робочий день і впорядкований графік життя.  

   На це Блінкін з часткою іронії зауважив, що затор в очах американського економіста і в очах московського обивателя предстваляет собою зовсім різні картини. Середня швидкість руху машин у містах Великобританії - 28-35 км/год, з містах США - вже 38 км/ч. У Москві ця цифра становить 21 км/ч.

     Транспортники вважають, що причина пробок - неправильна планування міста. Але, як каже Блінкін, те, що відбувалося на дорогах Москви протягом двох минулих днів, спричинене зовсім іншими причинами.

     У звичайний робочий день у Москві на лінії одночасно знаходиться 400-450 тисяч автомобілів на круг - це стан нестійкої рівноваги. За втручання якогось обурення рівновагу переростає в колапс. У даній ситуації втручанням послужив сніг.

     Також традиційно на перший сніг комунальні служби реагують не дуже оперативно. До другого або третього снігопаду вони готові набагато краще.    Крім того, виною заторів з'явилися й автомобілісти, що залишили свої машини в не призначених для цього місцях.

     "У Москві не відрегульоване паркувальний простір в принципі. У нас можна хоч в 100 метрах від Кремля на початку Тверській приткнути машину. Це призводить до того, що сніг прибрати неможливо. Якщо ми це не відрегулюємо, для нас і сніг буде лихом" , - говорить співрозмовник.

     Блінкін також висловив свою думку з приводу темпів будівництва в столиці.    "Подивіться на темпи розвитку транспортної системи міста, доріг, паркінгів і темпи будівництва. Ми ж ситуацію тільки погіршуємо. Ми на 4 копійки покращуємо транспортну ситуацію. Крестовский міст ось ввели. А скільки при цьому додали функціонального навантаження? Баланс між транспортними можливостями і функціональним навантаженням у нас погіршується кожен день ", - говорить він.

     На його думку, вигоду від чергового об'єкта, що будується отримує обмежене коло осіб. Між тим, біда, пов'язана з порушенням балансу, лягає на все населення міста. "Якщо ми будемо продовжувати погіршувати цей баланс, нам буде тільки гірше", - додав Блінкін.


Статьи похожей тематики:

  • У Москві більше немає пробок. Число авто на вулицях скоротилося на 20%
  • Восени Москва постане в пробці остаточно
  • Московські пробки зникнуть через 10 років
  • ДАІ пропонує обмежити в&
  • Московські пробки будуть "відкривати" заборонами
  • Перший снігопад у Москві виявив нові проблеми. Зростання числа авто не може ...
  • У Москві ламають голову над проблемою пробок
  • У Європі відзначено День без автомобілів
  • До 2020 року автомобіль буде в кожного другого росіянина
  • Кількість автомобілів у Москві до 2010р. перевищить 4 млн
  • У Москві за неправильну парковку будуть забирати машини на користь міста
  • Мінтранс пропонує заборонити маршрутні таксі в Києві
  • До 2015 року Москва перетвориться на суцільну пробку, Києву загрожує та ж д ...
  • У Москві побудують "смарт-паркінги" на 120 машиномісць
  • До 2035 року світовий автопарк досягне 3 млрд автомобілей



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.