05-01-2011 | Автоадвокат
Види автомошеннічества. Не потрап Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ... Європейський авторинок. Підсумки 2009 року Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні Азіатські виробники завойовують Європу Як роблять IVECO Американцям почнуть платити за "автометалобрухт" з серпня КАМАЗ в 2011 році запустить власну програму утилізації Росія відкладає програму утилізації вантажівок до 2012 року 5% автокредитних угод - шахрайство Російська влада заборгували дилерам 2,6 мільярда рублів Які тепер будуть мита на автомобілі Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект Ставки ввізних мит по новому Закону Кабмін реформує систему техоглядів
У Німеччині шахраї заробили ? 125 млн на програмі утилізації
До цих пір вважалося, що Німеччина є взірцем в плані використання екологічної премії для пожвавлення продажів нових автомобілів. Однак, як повідомляє «РБК daily», з'ясувалося, що приблизно 5-10% з нібито утилізованих автомобілів були вивезені за кордон, переважно до країн Східної Європи і Західної Африки.
При цьому, за словами заступника голови Союзу німецьких співробітників кримінальної поліції (BDK) Бернда Карстенсен, Росія через «існування тут високого загороджувального мита стала тільки транзитним маршрутом на шляху в такі азіатські країни, як Туркменія або Таджикистан». Шахраї вивозили підлягають утилізації автомобілі в першу чергу в ті країни, де відсутні тверді стандарти реєстрації і проходження техоглядів.
За попередньою оцінкою, злочинці заробили на утилізаційної програмою близько ? 125 млн.
У Німеччині кожен, хто відправляє свій старий автомобіль (не менше 9 років) в утиль, отримує госдотацию в розмірі ? 2,5 тисячі при купівлі нового. Уряд виділив на цю програму ? 5 млрд, з яких приблизно ? 3400 млн громадянам вже виплачено.
При цьому, за словами заступника голови Союзу німецьких співробітників кримінальної поліції (BDK) Бернда Карстенсен, Росія через «існування тут високого загороджувального мита стала тільки транзитним маршрутом на шляху в такі азіатські країни, як Туркменія або Таджикистан». Шахраї вивозили підлягають утилізації автомобілі в першу чергу в ті країни, де відсутні тверді стандарти реєстрації і проходження техоглядів.
За попередньою оцінкою, злочинці заробили на утилізаційної програмою близько ? 125 млн.
У Німеччині кожен, хто відправляє свій старий автомобіль (не менше 9 років) в утиль, отримує госдотацию в розмірі ? 2,5 тисячі при купівлі нового. Уряд виділив на цю програму ? 5 млрд, з яких приблизно ? 3400 млн громадянам вже виплачено.