05-01-2011 | Автоадвокат
Кожен першокласник Києва отримає подарунок від імпортера Mitsubishi «Торговий дім« НІКО »продовжує соціальну програму« Ввічливість на дорозі » «Торговий дім« НІКО »представляє соціальну програму« Ввічливість на дорозі ... Група компаній «НІКО» відзначила 18-річчя У 2009 році Mitsubishi утрималася в лідерах українського ринку Компанія «Торговий дім« НІКО »п& «Торговий дім« НІКО »підтвердив звання« Імпортер № 1 »в Україні Инспекторы ГАИ будут писать замечания в дневники школьников Компанія «Єврокар» продовжує реалізацію програми «Європейська автокультура» «Єврокар» пропагує Європейську автокультура ТМ «Балтика 0 Безалкогольне» підвищує культуру на українських дорогах ДАІ розпочинає Всеукраїнський рейд "Увага! Діти - на дорозі!" У Києві працює 30 камер, що фіксують порушення правил дорожнього руху Mitsubishi Lancer X ще подешевшав і є в наявності в достатній кількості Клуб власників автомобілів Mitsubishi відсвяткував п&
«Торговий дім« НІКО »з 1-го вересня розпочав новий соціальний проект
З 1-го вересня цього року кожен з 23 500 першокласників м. Києва отримає в подарунок від компанії «Торговий дім« НІКО »закладку для книг, яка в захоплюючій формі знайомить маленьких читачів з п'ятьма основними Правилами поведінки зразкового пішохода. Даний проект - черговий етап Всеукраїнської освітньої програми «Ввічливість на дорозі». Необхідність в реалізації подібних проектів очевидна - за статистикою кожна друга автомобільна аварія за участю дітей трапляється через недотримання елементарних правил дорожнього руху, а головними винуватцями ДТП стають діти у віці від 5 до 10 років. По завершенню літніх канікул, в перші дні вересня, згідно зі статистикою, збільшується кількість ДТП за участю дітей.
«Поширення закладки для книг, яка знайомить першокласників з п'ятьма основними Правилами поведінки зразкового пішохода, є черговим проектом у рамках програми« Ввічливість на дорозі ». Наша компанія знаходиться в постійному пошуку нових ідей для того, щоб цікаво і просто подати дітям надзвичайно важливу інформацію про основні правила поведінки пішохода », - зазначив Директор департаменту маркетингу та реклами компанії« Торговий дім «НІКО» Ярослав Вовк.
Реалізація програми «Ввічливість на дорозі» компанії «Торговий дім« НІКО »проходить за сприяння Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації та Управління Державтоінспекції ГУМВС України в м. Києві. Основним її відмінністю від аналогічних програм є комплексний підхід та безстроковий характер. У рамках програми об'єднуються заходи, спрямовані як на підвищення рівня знань Правил дорожнього руху дітьми шкільного та дошкільного віку, так і на розвиток культури ввічливої поведінки на дорозі в цілому.
Відзначимо, що в 2008-му році в рамках програми «Ввічливість на дорозі» був реалізований ряд заходів, серед яких: розробка, виробництво і розміщення інформаційних стендів у школах та дитячих садках м. Києва; організація благодійних показів лялькового спектаклю «Таємниця королеви доріг »; проведення першої Олімпіади на знання Правил дорожнього руху серед школярів м. Києва, розробка та випуск дитячої освітньої літератури (книга« Пригоди Мицика »і Разукрашка« Батьківщина Мицика »).
«Поширення закладки для книг, яка знайомить першокласників з п'ятьма основними Правилами поведінки зразкового пішохода, є черговим проектом у рамках програми« Ввічливість на дорозі ». Наша компанія знаходиться в постійному пошуку нових ідей для того, щоб цікаво і просто подати дітям надзвичайно важливу інформацію про основні правила поведінки пішохода », - зазначив Директор департаменту маркетингу та реклами компанії« Торговий дім «НІКО» Ярослав Вовк.
Реалізація програми «Ввічливість на дорозі» компанії «Торговий дім« НІКО »проходить за сприяння Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації та Управління Державтоінспекції ГУМВС України в м. Києві. Основним її відмінністю від аналогічних програм є комплексний підхід та безстроковий характер. У рамках програми об'єднуються заходи, спрямовані як на підвищення рівня знань Правил дорожнього руху дітьми шкільного та дошкільного віку, так і на розвиток культури ввічливої поведінки на дорозі в цілому.
Відзначимо, що в 2008-му році в рамках програми «Ввічливість на дорозі» був реалізований ряд заходів, серед яких: розробка, виробництво і розміщення інформаційних стендів у школах та дитячих садках м. Києва; організація благодійних показів лялькового спектаклю «Таємниця королеви доріг »; проведення першої Олімпіади на знання Правил дорожнього руху серед школярів м. Києва, розробка та випуск дитячої освітньої літератури (книга« Пригоди Мицика »і Разукрашка« Батьківщина Мицика »).