05-01-2011 | Автоадвокат
ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ... Види автомошеннічества. Не потрап Як треба їздити взимку. Поради фахівця В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями У України вже 21,5 тис. водіїв без прав. Що робити якщо забирають права? В Україні можуть зрости штрафи за порушення правил дорожнього руху Начальник Департаменту ДАІ роз& Начальник Департаменту ДАІ прокоментував Наказ, дозволивши інспекторам вилу ...
Як ДАІ спілкується з депутатами. Інструкція МВС
Нові штрафи налякали водіїв. Пробки трохи розсмокталися, а любителів проскочити "під цеглину" стало помітно менше. Виручку даішники тепер обчислюють мільйонами. Але самим депутатам, які за нові штрафи проголосували, а також вершить долі водіїв суддям і стоять над всіма ними, нова "дорожня правда" не страшна, відзначає "Newsru.ua".
Знайшовся цікавий документ. Це МВС-шна інструкція діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції України. Її 22-й пункт розповідає про взаємини працівників ДПС з учасниками дорожнього руху, повідомляють "Автоновини".
Як поводитися з "елітними" правопорушниками.
Нові штрафи налякали водіїв. Пробки трохи розсмокталися, а любителів проскочити "під цеглину" стало помітно менше. Виручку даішники тепер обчислюють мільйонами. Але самим депутатам, які за нові штрафи проголосували, а також вершить долі водіїв суддям і стоять над всіма ними, нова "дорожня правда" не страшна, відзначає "Newsru.ua".
Знайшовся цікавий документ. Це МВС-шна інструкція діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції України. Її 22-й пункт розповідає про взаємини працівників ДПС з учасниками дорожнього руху, повідомляють "Автоновини".
Цікавий підпункт 22.11 - "Особливості взаємин з народними депутатами України, суддями, працівниками органів прокуратури, які є учасниками дорожнього руху". Отже, притягуватися до адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху народний обранець може тільки в судовому порядку.
Інспектор не може на місці вручити йому ухвалу на сплату штрафу. А заходи покарання не можуть бути пов'язані із затриманням або арештом недоторканного. Навіть якщо нардеп їде за кермом веселий, йому можна лише запропонувати припинити управління машиною. Відвезти на медичну експертизу - тільки за його згоди.
У таких випадках належить у присутності двох свідків скласти протокол, де необхідно детально розписати ситуацію. Ну, а далі чиновникові, знову ж таки "пропонують" скористатися послугами таксі, попутки або викликати водія. Затримувати не можна, додивлятися машину або речі - теж. Навіть якщо водій п'яний.
Даїшник повинен повідомити про інцидент командирові підрозділу і діяти згідно з його рішенням. Командирові ж належить викликати на місце виявлення порушення представника організації, в якій працює порушник. Загалом, мороки багато - простіше відпустити з миром або супроводжувати додому.
Крім депутатів, суддів і прокурорів, схожими привілеями користуються дипломати. Зокрема, документ свідчить, що якщо своїм порушенням машина з дипломатичними номерами нікому не перешкодила, інспектор повинен враховувати, що драйвер, ймовірно, виконує термінове завдання посла. У таких випадках даїшникові слід зафіксувати порушення і повідомити про це своєму керівництву.
У статистиці оштрафованих порушників ПДР сьогодні обов'язково присутня відмітка: скільки спіймано "водіїв престижних автомобілів".
Якщо не всі, то кожен другий або третій нардеп вважає своїм обов'язком міркувати перед телекамерами про те, як недобре порушувати. У тому числі - і правила руху. При цьому в повсякденному житті деякі з них вирішили, що недоторканність дає "зелене світло", навіть якщо на світлофорі горить червоний.
Даішник проти порушника з мандатом фактично безсилий. Так, він може все зафіксувати, повинен повідомити про особливу зустріч начальству. Але виписати штраф або іншим способом відбити бажання порушувати не вийде.
У розмовах "не для преси" інспектори зізнаються: "Чіпати депутатів - собі дорожче! Він робить дзвінок" вгору "- я" відгортають ". Простіше не зв'язуватися".
Вирішенням проблеми можуть стати системи автоматичної фіксації порушень. Вони повинні виключити чиновницький чинник. Навіть якщо водій має зв'язки і можливості "відмазувати", процедура буде вже клопіткою, припускає видання.
Нові штрафи налякали водіїв. Пробки трохи розсмокталися, а любителів проскочити "під цеглину" стало помітно менше. Виручку даішники тепер обчислюють мільйонами. Але самим депутатам, які за нові штрафи проголосували, а також вершить долі водіїв суддям і стоять над всіма ними, нова "дорожня правда" не страшна, відзначає "Newsru.ua".
Знайшовся цікавий документ. Це МВС-шна інструкція діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції України. Її 22-й пункт розповідає про взаємини працівників ДПС з учасниками дорожнього руху, повідомляють "Автоновини".
Цікавий підпункт 22.11 - "Особливості взаємин з народними депутатами України, суддями, працівниками органів прокуратури, які є учасниками дорожнього руху". Отже, притягуватися до адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху народний обранець може тільки в судовому порядку.
Інспектор не може на місці вручити йому ухвалу на сплату штрафу. А заходи покарання не можуть бути пов'язані із затриманням або арештом недоторканного. Навіть якщо нардеп їде за кермом веселий, йому можна лише запропонувати припинити управління машиною. Відвезти на медичну експертизу - тільки за його згоди.
У таких випадках належить у присутності двох свідків скласти протокол, де необхідно детально розписати ситуацію. Ну, а далі чиновникові, знову ж таки "пропонують" скористатися послугами таксі, попутки або викликати водія. Затримувати не можна, додивлятися машину або речі - теж. Навіть якщо водій п'яний.
Даїшник повинен повідомити про інцидент командирові підрозділу і діяти згідно з його рішенням. Командирові ж належить викликати на місце виявлення порушення представника організації, в якій працює порушник. Загалом, мороки багато - простіше відпустити з миром або супроводжувати додому.
Крім депутатів, суддів і прокурорів, схожими привілеями користуються дипломати. Зокрема, документ свідчить, що якщо своїм порушенням машина з дипломатичними номерами нікому не перешкодила, інспектор повинен враховувати, що драйвер, ймовірно, виконує термінове завдання посла. У таких випадках даїшникові слід зафіксувати порушення і повідомити про це своєму керівництву.
У статистиці оштрафованих порушників ПДР сьогодні обов'язково присутня відмітка: скільки спіймано "водіїв престижних автомобілів".
Якщо не всі, то кожен другий або третій нардеп вважає своїм обов'язком міркувати перед телекамерами про те, як недобре порушувати. У тому числі - і правила руху. При цьому в повсякденному житті деякі з них вирішили, що недоторканність дає "зелене світло", навіть якщо на світлофорі горить червоний.
Даішник проти порушника з мандатом фактично безсилий. Так, він може все зафіксувати, повинен повідомити про особливу зустріч начальству. Але виписати штраф або іншим способом відбити бажання порушувати не вийде.
У розмовах "не для преси" інспектори зізнаються: "Чіпати депутатів - собі дорожче! Він робить дзвінок" вгору "- я" відгортають ". Простіше не зв'язуватися".
Вирішенням проблеми можуть стати системи автоматичної фіксації порушень. Вони повинні виключити чиновницький чинник. Навіть якщо водій має зв'язки і можливості "відмазувати", процедура буде вже клопіткою, припускає видання.