05-01-2011 | Автоадвокат

Іжевський винахідник за Chevrolet Niva вимагає майже $ 1,5 млрд

Протягом останніх 4 років Валерій Чирський, проживає в столиці Удмуртії, вів "позиційні бої" з керівництвом спільного російсько-американського підприємства, добиваючись належного йому винагороди за винахід, який автовиробник використовує при збірці позашляховика Chevrolet Niva, і нарешті, підрахувавши понесений збиток, подав до суду позовну заяву, здатне в разі позитивного для росіянина результату, пустити компанію по світу.   B федеральний суд Автозаводського району надійшла позовна заява удмуртського винахідника Валерія Чиркова, що вимагає з ЗАТ "GM-АВТОВАЗ" майже 35,5 млрд рублів.    Позивач наполягає на тому, що "GM-АВТОВАЗ" порушив його виняткові права патентовласника на використання пристрою "Установка редуктора головної передачі ведучого моста". Технологія Валерія Чиркова використовується на заводі з осені 2002 року при виробництві машин Chevrolet Niva. Винахід було розраховано на певний обсяг продукції, що випускається.    Між тим, пан Чирков наполягає на тому, що відповідач перевищив "майже в два рази" допустимий щорічний обсяг виробництва і продажів Chevrolet Niva з застосуванням пристрою, повідомляє радіостанція "Август". Однак винагород від реалізації автомобілів, вироблених понад допустимого обсягу, GM-АВТОВАЗ винахіднику не виплачував. Позивач вимагає стягнути з заводу за неправомірне використання винаходу суму доходу, яка, за його розрахунками, склала близько 35,5 млрд. рублів.    У прес-службі компанії вважають, що дана претензія взагалі не може бути пред'явлена на адресу заводу. Збірка і установка редуктора в передній і задній мости відбувається в МСП ВАТ "АВТОВАЗ". "GM-АВТОВАЗ" отримує готові вузли (передній і задній міст) від автоваза, і при їх установці на автомобіль Chevrolet Niva використовує обладнання, закуплене у фірми "Айзенманн".    Аналітики висловлюють сумніви щодо перспективності позовних вимог до "GM-АВТОВАЗ". Якщо позов і буде задоволений, то в набагато менших обсягах. Відновлення патентних прав - справа звична, але не близького, на практиці займає не один рік. Як правило, позивач, в кінці кінців, погоджується на меншу суму, в кращому випадку 10%, - говорять аналітики. Що ж, і 3,5 млрд рублів сума, за російськими поняттями не маленька. На даний момент позовну заяву прийнято до розгляду.


Статьи похожей тематики:

  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Як у Росії продають авто через підставні фірми
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Скандал на ринку гібридів. Винахідник погрожує заборонити продаж гібридних ...
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • Російські права заборонили за кордоном
  • У України вже 21,5 тис. водіїв без прав. Що робити якщо забирають права?
  • Світовий ринок 2001-2002 рр..
  • У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ...
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.