05-01-2011 | Автоадвокат

Покатався і віддав назад. Експерти передрікають масову хвилю возрат авто дилерам

Багато автовиробників та їх дилери серйозно побоювалися наслідків вступу в силу поправок до закону про захист прав споживачів, що дозволяють повертати куплений автомобіль без пояснення причин. Вони чекали, що з'явиться значна кількість людей, що прагнуть зловжити цією нормою. Однак, до їхньої радості, що почали діяти в грудні 2007 нововведення виявилися не так страшні: за перші чотири місяці їх дії кількість звернень з проханням про повернення хоч і виросло на 25%, але масового характеру це явище не набуло, і поки продавцям автомобілів це нічим не загрожує.     Але, як вважають експерти, це лише початок. Основний удар, на їхню думку, припаде на кінець року, коли виявиться, що машини провели у сервісі більше 30 днів за рік. "Зараз ще рано підводити підсумки, головна дія почнеться, коли наприкінці року виявиться, що автомобілі простояли в сервісі більше 30 днів", - говорить в інтерв'ю "РБК daily" один з дилерів, що торгують у Росії автомобілями відразу декількох іноземних марок.

   Автовиробники, в свою чергу, настійно рекомендували дилерам публічно не обговорювати питання про поправки і не коментувати його в пресі. Вони вважають, що якщо про такому делікатному питанні припинити говорити, то незабаром про нього просто забудуть.

   Нагадаємо, що згідно з поправками, куплений автомобіль можна повернути протягом 15 діб після придбання, якщо в ньому виявилися недоліки. Його можна також повернути або обміняти, якщо протягом року машина перебувала в автосервісах в сумі більше 30 діб. При цьому термін гарантійного ремонту не може перевищувати 45 діб - якщо це правило порушується, автовласник має право отримати компенсацію.

   Глава асоціації "Російські автомобільні дилери" (РОАД) Дмитро Гулін вважає, що масового характеру споживчий екстремізм не набув, і це обумовлено в значній мірі високим попитом на автомобілі та чергами на них. Однак, за його словами, в майбутньому, коли ринок стабілізується, ці поправки можуть призвести до того, що люди почнуть вимагати повернення грошей за куплену машину з-за кожної дрібниці, будь то навіть перегоріла лампочка. РОАД має намір активно просувати внесення змін до цього закону. "Ми зв'язалися з асоціаціями в інших країнах і ніде таких жорстких норм не виявили", - сказав Гулин.


Статьи похожей тематики:

  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Обміняти неякісний автомобіль тепер не можна. Нова редакція Закону "Пр ...
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • У Росії нове законодавство. Повернути авто можна через 15 днів після покупк ...
  • Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ...
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.