05-01-2011 | Автоадвокат
Як я визволяв машину зі штрафстоянки Як "розводять" покупців нових автомобілів. Сумний досвід Україні Види автомошеннічества. Не потрап У 2009 році автокредитування в Україну обвалилося на 90% Як купити авто в кредит. Підводні камені і "розлучення" при авток ... У Росії активізується продаж старих авто через автосалони Trade-in - вигідний варіант придбання нової машини Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Увага! У Києві працюють підставляли. Нова схема розлучення ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Як треба їздити взимку. Поради фахівця У Грузії водійські права можна отримати за 140 секунд. Реально. У Грузії водійські права можна отримати за 140 секунд. Реально.
В Україні процвітає бізнес "прискорювачів". Продають черзі на авто
В Україні з'явилися прискорювачі - люди, які продають чергу на машини.
Як звичайні покупці вони вносять заставу за найбільш популярну машину, а після кількамісячний очікування друкують оголошення про продаж черги - від 300 до 2 тисяч доларів. Газета по-киевски "пише, що в Україні таких випадків поки що небагато, а от у Москві такий бізнес поставлений на ковейер. У салонах ситуацію пояснюють просто: кожен покупець чекає свого автомобіля - з відповідною комплектацією.
В Україні практика продажу черги прийшла в 2004 році, коли на ринку з'явилися автомобілі Chevrolet. Попит на них був настільки високий, що дистриб'ютор не встигав завозити закантрактованние автомобілі. Навколо автосалонів з'явилися люди, готові вирішити питання за 300-500 доларів і бізнес пішов. Навіть з урахуванням такої переплати автомобіль виходив цікавіше, ніж конкуренти.
Наступним витком "прискорювачів" став 2007 рік, коли на ринок вийшли Nissan Qashqai і т.д. За цими авто утворилися багатомісячні черги і природно люди, готові "допомогти".
У дистриб'юторських компаніях негативно ставляться до "прискорювачам" і регулярно проводять "підстави" менеджерському складу. Але повністю викорінити цю практику не виходить, тому що попит - породжує пропозицію.
Автор цих рядків з 2006 року перебуває в черзі на Honda Civic, але до купівлі авто так і не наблизився. Раз на кілька місяців мені телефонують, цікавляться не вичерпалося чи ще терпіння і обіцяють ось-ось щось запропонувати. До честі менеджерів салону, де я стою в черзі, мені жодного разу не пропонували "прискориться", але судячи з руху черги, чекати мені ще довго. Цікаво чому?
Як звичайні покупці вони вносять заставу за найбільш популярну машину, а після кількамісячний очікування друкують оголошення про продаж черги - від 300 до 2 тисяч доларів. Газета по-киевски "пише, що в Україні таких випадків поки що небагато, а от у Москві такий бізнес поставлений на ковейер. У салонах ситуацію пояснюють просто: кожен покупець чекає свого автомобіля - з відповідною комплектацією.
В Україні практика продажу черги прийшла в 2004 році, коли на ринку з'явилися автомобілі Chevrolet. Попит на них був настільки високий, що дистриб'ютор не встигав завозити закантрактованние автомобілі. Навколо автосалонів з'явилися люди, готові вирішити питання за 300-500 доларів і бізнес пішов. Навіть з урахуванням такої переплати автомобіль виходив цікавіше, ніж конкуренти.
Наступним витком "прискорювачів" став 2007 рік, коли на ринок вийшли Nissan Qashqai і т.д. За цими авто утворилися багатомісячні черги і природно люди, готові "допомогти".
У дистриб'юторських компаніях негативно ставляться до "прискорювачам" і регулярно проводять "підстави" менеджерському складу. Але повністю викорінити цю практику не виходить, тому що попит - породжує пропозицію.
Автор цих рядків з 2006 року перебуває в черзі на Honda Civic, але до купівлі авто так і не наблизився. Раз на кілька місяців мені телефонують, цікавляться не вичерпалося чи ще терпіння і обіцяють ось-ось щось запропонувати. До честі менеджерів салону, де я стою в черзі, мені жодного разу не пропонували "прискориться", але судячи з руху черги, чекати мені ще довго. Цікаво чому?