05-01-2011 | Автоадвокат

Шахраї винайшли новий спосіб обману автомобілістів

Як вдалося з'ясувати журналістам "МК", в Москві действет налагоджена схема обману громадян, які вирішили обзавестися машино-місцями в споруджуваних багатоярусних стоянках. Під приводом здійснення міської програми автовласників спочатку заманюють у будівництво, а потім, за допомогою їхніх грошей закінчивши зведення будівлі, змушують продавати за собівартістю подорожчали машино-місця.
   У такій ситуації опинилися жителі Південно-Західного округу. Вклавши свої кровні в будівництво гаража, вони ризикують залишитися і без грошей, і без місця на стоянці. І той факт, що гараж зводився в рамках міської цільової програми, схоже, не рятує від шахрайства.     Будівництво гаража на пр. Вернадського, стор 12, почалося в 2005 році. Адреса була вказана в постанові уряду № 45 під назвою "Про цільову програму будівництва гаражів-стоянок в Москві на період 2005 - 2007 рр..", Прийнятої з метою "підвищення ефективності використання міських земель", "подальшого збільшення темпів гаражного будівництва", "поліпшення стану інфраструктури "та" підвищення рівня комфортності проживання мешканців ".

   "Якщо б не було постанови, ніхто б невідомому забудовникові в житті грошей не дав, - запевняють ошукані пайовики. - Але нам весь час повторювали:" Гаражі будуються за міською програмою ". І ми повірили".

     Приватні інвестори вже на початковому етапі будівництва відразу вклали всі гроші - від 300 до 500 тис. руб. за машино-місце. Роботи пройшли за планом, і в 2006 р. об'єкт був готовий.

     Ніщо не віщувало проблем. Гараж готували до здачі держкомісії. Знаючи, що це справа не швидка і займає від одного до півтора років, інвестори спокійно підписали спочатку одне, потім інше додаткову угоду про продовження термінів здачі готового об'єкту. У той час ні в кого і думки не виникало, що пайовиків можуть залишити без гаражів.  

   Проте нещодавно їм повідомили, що компанія, якій місто довірив будівництво за своєю програмою, офіційно оголосила себе банкрутом, і арбітражний суд вже призначив тимчасового керуючого.

     За однією з версій, забудовник збанкрутів, оскільки зі справи вийшов один з інвесторів - ТОВ "Гарант-Сервіс-Університет", який купив в гаражі 960 кв. метрів. Йому, нібито, не сподобалося те, що терміни здачі постійно відходять, і тепер компанія через суд вимагає повернути їй вкладені 64 млн рублів.

     За іншою версією, яку повідомили пайовикам, у банкрутство забудовника винен уряд міста. "Ми хотіли всіма способами уникнути банкрутства - сказав їм головний інженер компанії-забудовника, - але місто закликав нас виконати зобов'язання з будівництва трансформаторної підстанції для району Раменкі, і це підірвало нашу економічну базу".

     Однак пайовики таким поясненням не вірять. "Дивно все це, - кажуть вони. - Чому компанія вирішила повернути нам гроші за гаражі, які сьогодні стоять в три рази дорожче? Чому фірма-забудовник, маючи шикарна будівля, оголошує себе банкрутом, а не бере кредит?" Ошукані інвестори вважають, що вся схема шахрайства була продумана заздалегідь і вони потрапили в пастку.

     Схожий випадок стався з жителями Північно-Східного округу Москви. У 2004 р. вони теж вклали чималі гроші - по 185 тисяч крб. - В будівництво гаражів, що зводилися за міською програмою в Олонецком проїзді, вл. 18. Гаражі їх до цих пір не побудовані, а їх вартість постійно зростає і вже становить 448 тис. руб. за кожен. За дивним збігом, їх теж просять або доплатити, або "вийти" з гаража і коли буде закінчено будівництво, теж не говорять.

     Тим часом схема обману досить проста. Хтось затіває будівництво гаража, щоб воно потрапило під постанову уряду. Потім набирає мінімальна кількість фізичних осіб (30%), а решта площі розпродає фірмам (в тому числі близьким до забудовника). Головне, щоб в результаті у "своїх" опинилися юридичні права не менш ніж на третину площ. Тоді при банкрутстві можна призначити тимчасового керуючого, за безцінь продати фактично самому собі готову будівлю, а потім перепродати його на ринку вже набагато дорожче.


Статьи похожей тематики:

  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • 5% автокредитних угод - шахрайство
  • Советы по замене порога гаражных ворот
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Як же не помилитися при виборі обмінника в Харкові?
  • У Росії різко збільшилося число викрадень престижних марок. Схеми
  • Шахраї придумали нові способи розлучення на дорогах
  • Що означають ВАЗівські бренди: "Жигулі", "Самара", &quo ...
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • У Москві знешкоджено співробітники ГИБДД, що ставили на облік тисячі краден ...
  • В Україні можуть зрости штрафи за порушення правил дорожнього руху
  • Як побудувати автосалон. Поради новачкам
  • "Підставляли" придумують все нові способи обману




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.