05-01-2011 | Автоадвокат

Мінтранс лобіює скасування ввізного мита на автомобілі

В Україні можуть скасувати мито на імпортні авто. Принаймні, Міністерство транспорту збирається цього домогтися. За попередніми розрахунками продавців, при нульовій ставці машини подешевшають на чверть. У той же час у салонах не дуже вірять, що депутати зважаться на це. Навіть у країнах, що входять до Світової організації торгівлі, збирають десятивідсоткову мито.
   Ініціатори скасування мита на ввезення імпортних авто - керівництво Мінтрансу - переконують, що таким чином піклуються про вітчизняні автомобілістах і перевізниках. Мовляв, вони їздять на таких старезних машинах, що їх навіть не пускають в країни Європи.   Леонід Сергієнко, заступник міністра транспорту Україна:

   Сьогодні ввезти гарний такий автобус Неоплан, Вольво або Мерседес, ВІН коштує Майже 300 тисяч євро І за нього треба сплатіті Ще 44 відсотки. Скажіть, Який підприємець вітрімає Це?
   Леонід Сергієнко переконує, що міністерство захищає інтереси тільки вітчизняних перевізників. Закиди, що скасування мита "замовили" імпортери - відкидає. Разом з тим самі імпортери рішення Мінтрансу сприймають на "ура". Кажуть, що нарешті будуть в рівних умовах з вітчизняними виробниками, які збирають в Україні закордонні машини. Адже вони зараз платять 5% мита, а імпортери - у п'ять разів більше. Крім того, повинні зникнути так звані "сірі" дилери, які ввозять авто, вдаючись до митних махінацій.

   Роман Кузьмін, генменеджер з продажу компанії-імпортера:

   Можливість для маневру буде менше, відповідно, це може позитивно вплинути на ринок. Сірі дилери будуть приймати для себе рішення, грати їм з митами або платити не настільки високі вже мита і працювати цивілізовано.
   Разом з тим імпортери запевняють, що в України подешевшають не тільки колишні у вживанні, але і нові авто.
   Відміна мита на імпортні машини може призвести до їх здешевлення, переконують учасники ринку. Ціни можуть впасти на 25%, саме стільки зараз становить митна ставка.
   Проте всі райдужні прогнози спростовує голова асоціації імпортерів Олег Назаренко. За його словами, скасування мита і інших привілеїв очікувати не слід. Адже в такому разі Україна буде демпінгувати на цінах, а світові виробники цього не допустять. За інф. "Телеканалу СТБ"


Статьи похожей тематики:

  • Пристрасті по митах. Хто лобіює зростання цін на автомобілі? (Оновлено)
  • Уряд має намір підняти мита на ввезення авто до 34,5%. Подробиці
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Як я визволяв машину зі штрафстоянки
  • Ставки ввізних мит по новому Закону




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.