05-01-2011 | Автоадвокат

НА ОДНОМУ Контрабандні АВТО Перегонщика МАЄ 500 ЄВРО

Минулого року на західному кордоні України вилучили 213 іномарок. Переважно дорогі німецькі «Ауді», «фольксваген», «мерседес», БМВ. Після них у рейтингу популярності - японські "лексуси», «Тойоти» і «хонди». Більшість машин - крадені. Суми несплачених митних зборів складають мільйони гривень.   Незаконні способи перегону

   22 січня столяр із Польщі Пйотр Стирильський, 31 рік, прибув на автомобілі "Пежо-307" на міжнародний пункт пропуску "Ужгород". Поляк уп'яте їхав до України в приватних справах. Як виявилося, додому щоразу повертався пішки.  - Пйотр Стирильський щомісяця перетинав кордон у різних пропускних пунктах. Через митний пост "Шегині" у Львівській області він завіз до України "сі троє н" і "Тойоту", а через "Ужгород" на Закарпатті - дві "хонди", - розповідає 31-річний капітан Володимир Шеремет із Західного регіонального управління Прикордонної служби . - Усі машини 2004-2005 років випуску, коштують понад 100 тисяч гривень. До Польщі іноземець повертався без авто. Казав, що віддав його в ремонт або ж що став жертвою пограбування.

     З Польщі часто приїздять автомобілями 1990-х років випуску з підробленими документами. Потім продають ці машини в Україну і повертаються попутним транспортом.

     Також контрабандне авто через кордон переправляють за схемою "близнюки". У кузові викраденої машини на новій смужці металу вибивають зареєстрований у поліції номер. Автомобіль незаконно легалізують, а через деякий час продають його, переоформлюють на іншого власника, - щоб приховати факт першої реєстрації у МРЕВ. Підробку номера кузова можна виявити лише під час повної ідентифікації машини. У січні за такою схемою 36-річний Тарас Питлюк намагався провезти через "Краковець" червоний "Фольксваген Гольф". Українець подав фальшиві документи на легковик 1985 року, який насправді належав німцеві Юрію Клаусу з Дрездена.

     35-річний Степан із села Калинів Самбірського району Львівщини три роки переганяв машини з Німеччини. Клієнти замовляли доставити авто немічному українцеві - за документами який-небудь милосердний бюргер допомагає йому машиною. Авто за пільговими умовами тодішнього українського законодавства розмитнювали та реєстрували на стару людину. А потім із нотаріусом оформлювали заповіт новому власникові. У результаті бабуся залишала у спадок машину вартістю $ 30 тис.

     За рік Степан заробив на трикімнатну квартиру в райцентрі.  - Винагорода - не більше 500 євро з машини, - розповідає чоловік. - За кордоном головне - не їхати вночі і не спати в авто. Коли не поспішаєш, нічого не порушуєш, ніхто й не зупинить. Крадені машини не переганяв - ризик надто великий.  Контрабандні мікроавтобуси в Україну завозять у "каравані". У колону схожих автобусів ставлять бусик із українськими реєстраційними номерами, завантажують його товаром чи пасажирами, - щоб відволікти увагу.

     Ще одна хитрість контрабандистів - транзит автотехніки. У січні через митний пост "Ужгород" на українсько-словацькому кордоні проїхали три автобетономішалки МАН та "Івеко Треккер" 2006 року випуску. Згідно з документами машини на загальну суму понад 3,2 млн грн транзитом прямували до Молдови. Однак автопоїзд до Кучурганської митниці, що під Одесою, не доїхав. Виявилося, молдовська фірма не акредитована як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності і не укладала жодних договорів з чеською фірмою про купівлю автобетономішалок.

     Контрабанді сприяють "куплені" правоохоронці

     Через "своїх" людей у міліції контрабандисти виготовляють фальшиві реєстраційні номери та техпаспорт під конкретну машину, яка стоїть за кордоном. Документи вивозять за кордон і перегонщик безперешкодно повертається автомобілем з новими документами. За цією схемою діяв "Волинський клондайк" на Ягодинській митниці.

     - Іноді контрабандисти користуються "зеленим коридором" - ввозять автомобіль через смугу спрощеного контролю, - розповідає 31-річний Володимир Шеремет із Західного регіонального управління Прикордонної служби. - На машину заздалегідь готують документи та номерні знаки. Польський пропускний пункт долають на дійсних реєстраційних номерах, виданих у Німеччині чи Голландії. Перед українським пунктом перетину на авто чіпляють фальшиві номери й знову прямують у "зелений" коридор. Як правило, на смузі спрощеного контролю митники не надають особливого значення огляду автомобіля.

     Ще один поширений спосіб контрабанди - купівля автомобіля зі страховою виплатою. Українці домовляються з іноземцями про придбання машини за півціни. Власник страхує своє авто й легально перетинає український кордон. На території нашої держави залишає машину замовнику і повертається додому автобусом. Машину незаконно реєструють у ДАІ. Після легалізації автомобіля іноземець заявляє про крадіжку й отримує повну компенсацію від страхової компанії.


Статьи похожей тематики:

  • У Києві відкрився новий автосалон Peugeot
  • Кредитні програми на Peugeot - тепер назавжди!
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Росія вводить драконівські страхові тарифи для іноземців з 1 вересня
  • Покупці ГАЗель отримують знижки, безкоштовні ТО і ГБО за півціни
  • «ІВЕКО УКРАЇНА» анонсує привабливі умови замовлення будівельної техніки Ive ...
  • Російські страховики будуть обдирати українців на митниці
  • У Києві відкрився найбільший концептуальний комплекс Audi в Україну
  • Під тиском податкових інспекцій ЗАТ "Єврокар" може припинити діял ...
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • У сфері автомошеннічества з&
  • Стартувала креативна рекламна кампанія «Столичне АвтоШОУ: два в одному»
  • В Україні презентували нову Audi A4
  • У Луцьку легалізували 1500 контрабандних авто
  • Peugeot початку спілкування з шанувальниками марки в соцмережах




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.