05-01-2011 | Автоадвокат

Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти

Гучний Законопроект № 2082, авторства депутата Дмитра Святаша, в якому передбачалося підвищення транспортного збору (податку з власників транспортних засобів), знову допрацювали. Це вже третя редакція цього Законопроекту, в якій сам депутат Святаш постарався врахувати зауваження автовласників. Якщо в першій редакції передбачалося збільшити податкове навантаження на старі авто у 20 (!!!) разів, в другій - у 3 рази, то тепер ставки податку залишили колишніми.  Побоюючись соціального вибуху, депутати не наважилися ускладнювати життя 75% всіх автомобілістів. Але ... Тим, хто захоче ввезти бувший імпортний автомобіль доведеться платити десятки тисяч доларів.   Сам Дмитро Святаш визнає, що погарячкував. У повідомленні його прес-служби причини появи вже третій редакції Закону пояснюють так:
  На початку сесії було очевидно, що реально спостережуваний ввезення в Україну старих транспортних засобів провокує загрозу екології та негативно позначається на стані ринку нових транспортних засобів. У першу чергу ця проблема відноситься до вантажного автотранспорту і автобусів. При реєстрації документа на хвилі кілька емоційного бажання навести порядок на ринку в цілому, в зону уваги авторів потрапили і легкові автомобілі. Послідувала емоційна реакція населення спровокувала авторів законопроекту поставитися до питання більш прагматично і переглянути запропоновані умови. У першу чергу це рішення пов'язане з тим, що в порівнянні зі старим вантажним і громадським транспортом легкові автомобілі завдають набагато меншої шкоди навколишньому середовищу , та й використовуються вони в міру старіння все рідше.
 Таким чином ставки оподаткування транспортних засобів при щорічному техогляді не змінюються, але законопроект вводить поняття першій реєстрації. Передбачене в цьому випадку оподаткування торкнеться тих, хто ввозить автомобіль в Україні.
 Законопроект зберігає діючі пільги, таким чином передбачені ним заходи не торкнутися соцільно незахищених верств населення.


   Третя редакція Законопроекту № 2082 вже не містить диференціацію автотранспорту, в залежності від віку при проходженні регулярного технічного огляду та перереєстрації. Ставки податку з власників транспортних засобів при ТО залишили колишніми. Тобто, щорічні податкові платежі за авто не збільшуються і не залежать від віку машин. У цьому місці 75% автомобілістів можуть зітхнути спокійно: Для них нічого не змінюється.  Хоча, ще залишається надія, що в можливій четвертої редакції Законопроекту ставки податку можуть навіть і знизити.

 У такій редакції основна мета Законопроекту № 2082 - обмеження імпорту старих авто всіх категорій. Законопроект зберіг нове поняття - первинна реєстрація. «Перша реєстрація в Україні - Це реєстрація транспортного засобу в Україні, Яка проводитися уповноваженими державними органами України вперше відкрито Щодо задовольняють транспортного засобу."
 При першій реєстрації імпортного вантажівки його власник повинен буде тепер сплатити:
  Податок з власника сідельного тягача. Перша реєстрація
 Новий - 15 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 50 грн. за 100 см3;
 5-8 років - 500 грн. за 100 см3;
 Старше 8 років - 1000 грн. за 100 см3.
Податок з власника автобуса (більше 10 місць). Перша реєстрація
 Новий - 35 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 100 грн. за 100 см3;
 5-8 років - 700 грн. за 100 см3;
 Старше 8 років - 1000 грн. за 100 см3.
 Для легкових автомобілів градація за віком менше: нові, до 5 років і старше 5 років. Податок з власника легкового авто (двигун до 1000 см3). Перша реєстрація
 Новий - 3 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 25 грн. за 100 см3;
 Старше 5 років - 250 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1001-1500 см3). Перша реєстрація
 Новий - 4 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 50 грн. за 100 см3;
 Старше 5 років - 300 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1501-1800 см3). Перша реєстрація
 Новий - 5 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 75 грн. за 100 см3;
 Старше 5 років - 400 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1801-2500 см3). Перша реєстрація
 Новий - 10 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 100 грн. за 100 см3;
 Старше 5 років - 500 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 2501-3500 см3). Перша реєстрація
 Новий - 25 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 150 грн. за 100 см3;
 Старше 5 років - 750 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун понад 3501 см3). Перша реєстрація
 Новий - 40 грн. за 100 см3;
 До 5 років - 200 грн. за 100 см3;
 Старше 5 років - 1000 грн. за 100 см3.

 Відзначимо, що імпортувати позашляховик Toyota Land Cruiser з об'ємом двигуна 4,7 л тепер не має сенсу. Після чималих митних платежів доведеться ще сплатити 47000 грн. транспортного збору. Аналогічно втратить сенс і імпорт сідельного тягача Volvo FH12 1998 р.в. - За нього доведеться додатково віддати 120000 грн.

 У такій редакції Законопроект № 2082 має всі шанси пройти ВР. На засіданні комітету з Фінансів і банківської діяльності 11 жовтня його підтримали. Тепер йому відкритий шлях до сесійної зали.

 Деталі. AUTO-Consulting  

Попередня редакція Законопроекту № 2082


Думки автомобілістів за новими ставками транспортного збору. Висловіть Вашу думку!


Статьи похожей тематики:

  • Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ...
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Дубль п&
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • Дубль шість. Верховна Рада ухвалила закон про підвищення транспортного збор ...
  • На що вл?? Яет Закон № 2082 (щодо реєстрації транспортних засобів) № end
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.