05-01-2011 | Автоадвокат
Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... Депутати придумали як змусити позбутися старих авто Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ... До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Дубль п& Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні Дубль шість. Верховна Рада ухвалила закон про підвищення транспортного збор ... На що вл?? Яет Закон № 2082 (щодо реєстрації транспортних засобів) № end У України буде нова ставка ПДВ - 17% Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ...
Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти
Гучний Законопроект № 2082, авторства депутата Дмитра Святаша, в якому передбачалося підвищення транспортного збору (податку з власників транспортних засобів), знову допрацювали. Це вже третя редакція цього Законопроекту, в якій сам депутат Святаш постарався врахувати зауваження автовласників. Якщо в першій редакції передбачалося збільшити податкове навантаження на старі авто у 20 (!!!) разів, в другій - у 3 рази, то тепер ставки податку залишили колишніми.
Побоюючись соціального вибуху, депутати не наважилися ускладнювати життя 75% всіх автомобілістів. Але ... Тим, хто захоче ввезти бувший імпортний автомобіль доведеться платити десятки тисяч доларів.
Сам Дмитро Святаш визнає, що погарячкував. У повідомленні його прес-служби причини появи вже третій редакції Закону пояснюють так:
На початку сесії було очевидно, що реально спостережуваний ввезення в Україну старих транспортних засобів провокує загрозу екології та негативно позначається на стані ринку нових транспортних засобів. У першу чергу ця проблема відноситься до вантажного автотранспорту і автобусів. При реєстрації документа на хвилі кілька емоційного бажання навести порядок на ринку в цілому, в зону уваги авторів потрапили і легкові автомобілі. Послідувала емоційна реакція населення спровокувала авторів законопроекту поставитися до питання більш прагматично і переглянути запропоновані умови. У першу чергу це рішення пов'язане з тим, що в порівнянні зі старим вантажним і громадським транспортом легкові автомобілі завдають набагато меншої шкоди навколишньому середовищу , та й використовуються вони в міру старіння все рідше.
Таким чином ставки оподаткування транспортних засобів при щорічному техогляді не змінюються, але законопроект вводить поняття першій реєстрації. Передбачене в цьому випадку оподаткування торкнеться тих, хто ввозить автомобіль в Україні.
Законопроект зберігає діючі пільги, таким чином передбачені ним заходи не торкнутися соцільно незахищених верств населення.
Третя редакція Законопроекту № 2082 вже не містить диференціацію автотранспорту, в залежності від віку при проходженні регулярного технічного огляду та перереєстрації. Ставки податку з власників транспортних засобів при ТО залишили колишніми. Тобто, щорічні податкові платежі за авто не збільшуються і не залежать від віку машин. У цьому місці 75% автомобілістів можуть зітхнути спокійно: Для них нічого не змінюється. Хоча, ще залишається надія, що в можливій четвертої редакції Законопроекту ставки податку можуть навіть і знизити.
У такій редакції основна мета Законопроекту № 2082 - обмеження імпорту старих авто всіх категорій. Законопроект зберіг нове поняття - первинна реєстрація. «Перша реєстрація в Україні - Це реєстрація транспортного засобу в Україні, Яка проводитися уповноваженими державними органами України вперше відкрито Щодо задовольняють транспортного засобу."
При першій реєстрації імпортного вантажівки його власник повинен буде тепер сплатити:
Податок з власника сідельного тягача. Перша реєстрація
Новий - 15 грн. за 100 см3;
До 5 років - 50 грн. за 100 см3;
5-8 років - 500 грн. за 100 см3;
Старше 8 років - 1000 грн. за 100 см3.
Податок з власника автобуса (більше 10 місць). Перша реєстрація
Новий - 35 грн. за 100 см3;
До 5 років - 100 грн. за 100 см3;
5-8 років - 700 грн. за 100 см3;
Старше 8 років - 1000 грн. за 100 см3.
Для легкових автомобілів градація за віком менше: нові, до 5 років і старше 5 років. Податок з власника легкового авто (двигун до 1000 см3). Перша реєстрація
Новий - 3 грн. за 100 см3;
До 5 років - 25 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 250 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1001-1500 см3). Перша реєстрація
Новий - 4 грн. за 100 см3;
До 5 років - 50 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 300 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1501-1800 см3). Перша реєстрація
Новий - 5 грн. за 100 см3;
До 5 років - 75 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 400 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1801-2500 см3). Перша реєстрація
Новий - 10 грн. за 100 см3;
До 5 років - 100 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 500 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 2501-3500 см3). Перша реєстрація
Новий - 25 грн. за 100 см3;
До 5 років - 150 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 750 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун понад 3501 см3). Перша реєстрація
Новий - 40 грн. за 100 см3;
До 5 років - 200 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 1000 грн. за 100 см3.
Відзначимо, що імпортувати позашляховик Toyota Land Cruiser з об'ємом двигуна 4,7 л тепер не має сенсу. Після чималих митних платежів доведеться ще сплатити 47000 грн. транспортного збору. Аналогічно втратить сенс і імпорт сідельного тягача Volvo FH12 1998 р.в. - За нього доведеться додатково віддати 120000 грн.
У такій редакції Законопроект № 2082 має всі шанси пройти ВР. На засіданні комітету з Фінансів і банківської діяльності 11 жовтня його підтримали. Тепер йому відкритий шлях до сесійної зали.
Деталі. AUTO-Consulting
Попередня редакція Законопроекту № 2082
Думки автомобілістів за новими ставками транспортного збору. Висловіть Вашу думку!
На початку сесії було очевидно, що реально спостережуваний ввезення в Україну старих транспортних засобів провокує загрозу екології та негативно позначається на стані ринку нових транспортних засобів. У першу чергу ця проблема відноситься до вантажного автотранспорту і автобусів. При реєстрації документа на хвилі кілька емоційного бажання навести порядок на ринку в цілому, в зону уваги авторів потрапили і легкові автомобілі. Послідувала емоційна реакція населення спровокувала авторів законопроекту поставитися до питання більш прагматично і переглянути запропоновані умови. У першу чергу це рішення пов'язане з тим, що в порівнянні зі старим вантажним і громадським транспортом легкові автомобілі завдають набагато меншої шкоди навколишньому середовищу , та й використовуються вони в міру старіння все рідше.
Таким чином ставки оподаткування транспортних засобів при щорічному техогляді не змінюються, але законопроект вводить поняття першій реєстрації. Передбачене в цьому випадку оподаткування торкнеться тих, хто ввозить автомобіль в Україні.
Законопроект зберігає діючі пільги, таким чином передбачені ним заходи не торкнутися соцільно незахищених верств населення.
Третя редакція Законопроекту № 2082 вже не містить диференціацію автотранспорту, в залежності від віку при проходженні регулярного технічного огляду та перереєстрації. Ставки податку з власників транспортних засобів при ТО залишили колишніми. Тобто, щорічні податкові платежі за авто не збільшуються і не залежать від віку машин. У цьому місці 75% автомобілістів можуть зітхнути спокійно: Для них нічого не змінюється. Хоча, ще залишається надія, що в можливій четвертої редакції Законопроекту ставки податку можуть навіть і знизити.
У такій редакції основна мета Законопроекту № 2082 - обмеження імпорту старих авто всіх категорій. Законопроект зберіг нове поняття - первинна реєстрація. «Перша реєстрація в Україні - Це реєстрація транспортного засобу в Україні, Яка проводитися уповноваженими державними органами України вперше відкрито Щодо задовольняють транспортного засобу."
При першій реєстрації імпортного вантажівки його власник повинен буде тепер сплатити:
Податок з власника сідельного тягача. Перша реєстрація
Новий - 15 грн. за 100 см3;
До 5 років - 50 грн. за 100 см3;
5-8 років - 500 грн. за 100 см3;
Старше 8 років - 1000 грн. за 100 см3.
Податок з власника автобуса (більше 10 місць). Перша реєстрація
Новий - 35 грн. за 100 см3;
До 5 років - 100 грн. за 100 см3;
5-8 років - 700 грн. за 100 см3;
Старше 8 років - 1000 грн. за 100 см3.
Для легкових автомобілів градація за віком менше: нові, до 5 років і старше 5 років. Податок з власника легкового авто (двигун до 1000 см3). Перша реєстрація
Новий - 3 грн. за 100 см3;
До 5 років - 25 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 250 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1001-1500 см3). Перша реєстрація
Новий - 4 грн. за 100 см3;
До 5 років - 50 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 300 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1501-1800 см3). Перша реєстрація
Новий - 5 грн. за 100 см3;
До 5 років - 75 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 400 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 1801-2500 см3). Перша реєстрація
Новий - 10 грн. за 100 см3;
До 5 років - 100 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 500 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун до 2501-3500 см3). Перша реєстрація
Новий - 25 грн. за 100 см3;
До 5 років - 150 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 750 грн. за 100 см3.
Податок з власника легкового авто (двигун понад 3501 см3). Перша реєстрація
Новий - 40 грн. за 100 см3;
До 5 років - 200 грн. за 100 см3;
Старше 5 років - 1000 грн. за 100 см3.
Відзначимо, що імпортувати позашляховик Toyota Land Cruiser з об'ємом двигуна 4,7 л тепер не має сенсу. Після чималих митних платежів доведеться ще сплатити 47000 грн. транспортного збору. Аналогічно втратить сенс і імпорт сідельного тягача Volvo FH12 1998 р.в. - За нього доведеться додатково віддати 120000 грн.
У такій редакції Законопроект № 2082 має всі шанси пройти ВР. На засіданні комітету з Фінансів і банківської діяльності 11 жовтня його підтримали. Тепер йому відкритий шлях до сесійної зали.
Деталі. AUTO-Consulting
Попередня редакція Законопроекту № 2082
Думки автомобілістів за новими ставками транспортного збору. Висловіть Вашу думку!