05-01-2011 | Автоадвокат

У Москві б-у іномарки продавали під виглядом нових

Якщо ви вирішили купити старий автомобіль, то ви поїдете на автомобільний ринок. Якщо новий - в автосалон з найбільш розкрученим ім'ям. А от де гарантія, що там вам продадуть дійсно новий автомобіль? Представники Товариства захисту прав споживачів стверджують, що в Москві старі іномарки продають під виглядом нових, і навіть називають адреси неблагонадійних салонів. Втім, самі продавці авто на звинувачення реагують спокійно.    У вічному конфлікті продавець - покупець без допомоги представників закону не обійтися.     «У салоні гроші за машину повернули без розмов, але збиток понад вартість машини оплачувати відмовилися. Клієнт звернувся до суду »У Товариство захисту прав споживачів все частіше стали звертатися автолюбителі, які придбали в автосалоні автомобіль, який не відповідає навіть середнім нормам якості. Представник ТЗПС Михайло Аншаков заявив що серед назв неблагонадійних автосалонів зустрічаються і найвідоміші. Про прецеденти, пов'язаних з двома з них - «Інком-Авто» і «Рольф», - Аншаков розповів докладніше.    На початку квітня клієнт придбав в салоні «Інком-Авто», що знаходиться в Москві на 2-й Черногрязской вулиці, будинок 6, новий автомобіль Opel Frontera вартістю 440 тисяч рублів. 8 квітня він забрав автомобіль із салону, проте довго на ньому не проїздив - у той же день він був змушений звернутися в автосервіс. У сервісі машину оглянули і прийшли до висновку, що машина знаходиться в аварійному стані і ремонт буде коштувати близько 50 тисяч рублів.      Покупець написав претензію на адресу автосалону, в якій зажадав повернути гроші за автомобіль і відшкодувати збитки - як за ремонт автомобіля, так і за моральну шкоду. У салоні гроші за машину повернули без розмов, але збиток понад вартість машини оплачувати відмовилися. Клієнт звернувся до суду.    За словами Аншакова, згодом з'ясувалося, що в автосалоні про несправності машини знали, так як її вже один раз повертали з тієї ж причини.    Інша історія пов'язана з ТОВ «Рольф». Там покупець придбав Mitsubishi Lancer за 13 600 доларів - новий, як вважав клієнт. З ним сталася та ж сама історія - практично в той же день він був змушений вдатися до допомоги працівників автосервісу. Після огляду машини клієнту вказали на те, що на автомобілі зроблений кузовний ремонт - фарба на різних деталях автомобіля відрізнялася за кольором.    Коли власник автомобіля звернувся в автосалон ТОВ «Рольф» з претензією, в якій він вимагав замінити автомобіль на аналогічну нову машину, йому відмовили. При цьому в салоні визнали, що в машині було замінено лобове скло і проведені кузовні роботи, проте все це пояснили проведенням необхідної передпродажної підготовки машини.    За деякими даними, за кілька днів до продажу автомобіля кілька фур, які везли Mitsubishi саме для цього автосалону, потрапили у ДТП і перекинулися на дорозі. Співробітники автосалону покупцям про це не повідомляли.    Між тим автодилери дивляться на цю ситуацію інакше і свою позицію вважають цілком правочинною. Виконавчий директор автосалону «Інком-Авто» на 2-й Черногрязской вулиці Олексій Дорофєєв розповів що вищеописана ситуація не могла відбутися з кількох причин. Перша: автосалон не займається автомобілями марки Opel. Daewoo, Renault, навіть УАЗ Patriot, але не Opel. Друга: новий Opel Frontera ніяк не міг коштувати 440 тисяч рублів (це близько 16 тисяч доларів).      «Така машина коштує близько 35 тисяч доларів, навіщо нам торгувати на шкоду собі? За таку ціну можна придбати тільки стару машину зазначеної моделі », - зазначив Дорофєєв. Він додав, що клієнти іноді привозять автомобілі на комісію і салон продає їх в роздріб за відповідною ціною. Також клієнт може приїхати на старій машині, її оцінять, і з урахуванням її вартості він придбає іншу машину.    У зв'язку з цим Дорофєєв підкреслив, що мова не йде про нових машинах, а значить, і про гарантії теж. «У нашій компанії інтереси клієнта знаходяться на першому місці, і якщо в клієнта виникли проблеми - чому б йому не звернутися в наш технічний центр?» - Заявив він. З приводу конкретної ситуації він додав, що за час експлуатації клієнт міг пошкодити машину самостійно або домовитися зі співробітниками автосервісу, у який він звернув        Невдачливому автовласникові він порадив звернутися до суду, оскільки такі питання вирішуються там, а в правоті власної компанії він впевнений.  У ТОВ «Рольф» співробітники виявилися менш балакучі. Після тривалого спілкування з кількома з них з'ясувалося, що в даний час ніхто не може коментувати ситуацію: директор на виставці, юристів немає на місці, а інші на питання відповідати не уповноважені.    В якості страховки при купівлі нового автомобіля фахівці ТЗПС порадили запросити з собою кваліфікованого експерта. Ну а якщо все-таки з новим автомобілем виникли проблеми - звертатися до суду.


Статьи похожей тематики:

  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • 5% автокредитних угод - шахрайство
  • У Росії стартувало виробництво UAZ Patriot
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Де купити скутер. Огляд ринку 2004
  • Навіщо Mitsubishi купила 40% російського імпортера "Рольф"?
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Московське Мотор-Шоу-2005. Росіяни мають намір вистояти
  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • Як купити авто в кредит. Підводні камені і "розлучення" при авток ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.