05-01-2011 | Автоадвокат

З 2009 року лондонські водії великих джипів будуть платити по 25 фунтів за поїздку до центру Лондона

Мер Лондона Кен Лівінгстон продовжує свою послідовну боротьбу з великими автомобілів, які забруднюють навколишнє середовище. Лондон став першим мегаполісом, який запровадив плату за в'їзд у центр міста. Скоро в центральній частині британської столиці можуть залишитися тільки малолітражні екологічні авто. Мер Лондона запропонував більш ніж утричі підняти плату за в'їзд в центр міста для машин, що потрапили в самий неекологічних клас, повідомляє газета The Daily Telegraph. Якщо ініціатива градоначальника буде прийнята, то в 2009 році водії великих джипів повинні будуть платити за одноденне перебування в центральних районах міста 25 фунтів - за офіційним курсом ЦБ на 14 липня це одно 1235 рублям.

   У клас G автомобілів, у вихлопі яких на один кілометр шляху міститься більше 225 грамів вуглекислого газу, потрапляють більше 800 моделей. У тому числі й досить "нешкідливі", на перший погляд, машини, наприклад, деякі великі сімейні машини.  

 Але звичайно найбільше до групи G потрапить потужних джипів, які в Лондоні іронічно називають "тракторами з Челсі", маючи на увазі улюблений вид транспорту домогосподарок, які виїжджають за покупками з багатого району Челсі.

   Однакову плату доведеться платити і власникам Range Rover Sport, які на один кілометр шляху викидає 374 грама вуглекислого газу, і ті, хто їздить на 16-клапанному Ford Mondeo, показник вихлопу у якого складає 227 грами на кілометр.

   Втім, наявність повного приводу не обов'язково означає шкоду для навколишнього середовища і практично заборонні податки. Наприклад, Land Rover Freelander або Toyota Rav 4 у групу G не потрапляють.    На думку мера Лондона, власники великих машин повинні платити за тих, хто їздить на екологічних автомобілях. Кен Лівінгстон пропонує знизити плату за в'їзд у центр для машин, що виділяють в атмосферу менше шкідливих речовин. Тобто ті, хто їздить на таких машинах як Hummer або Ford Explorer заплатять за автомобілістів, котрі Peugeot 106 або Citroen C1.    На думку експертів, незважаючи на те, що пропонована мером Лондона міра безумовно призведе до зниження забруднення повітря в місті, вона може боляче вдарити по дрібному бізнесу або за великим сім'ям, які змушені використовувати великі машини.


Статьи похожей тематики:

  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • На автосалоні в Парижі Ford представив новий Mondeo
  • У автоцентрі «Віннер Автомотів» презентували клієнтам новий Range Rover
  • «Віннер Автомотів» відсвяткував 60-річчя Land Rover
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Тест-драйв: Toyota Land Cruiser Prado. Додатковий ступінь свободи
  • В Україні стартував продаж нового Land Rover Range Rover потужністю 510 к.с ...
  • Porsche висунула ультиматум меру Лондона
  • Тест-драйв Peugeot 3008: Маленькі хитрощі на великий «грі»
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • SIA &
  • Прем&
  • Тест-драйв: Mitsubishi Pajero Sport в «Країні УАЗів»
  • Ford повинен бути № 2 в Україні
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.