05-01-2011 | Автоадвокат

У Москві за неправильну парковку будуть забирати машини на користь міста

У Москві в середу відкрилася перша міська конференція "Проблеми організації дорожнього руху в Москві". Одноголосно визнавши, що проблема існує, що зібралися вчені і чиновники запропонували кілька неординарних рішень, починаючи від будівництва навісних доріг і закінчуючи введенням плати за в'їзд в центр. Правда, назвати дату, коли щасливий автомобіліст зможе проїхати по Москві без пробок, учасники форуму так і не змогли, повідомляє газета "Известия".     З 1 червня розпочалася реалізація нової схеми організації дорожнього руху в центральній частині міста, розробленої Інститутом Генплану Москви. Планується, що зміни відбудуться протягом 3 років. Про це в четвер повідомив заступник керівника Департаменту транспорту і зв'язку Москви Леонід Ліпсіц.

   Кількість машин в Москві через 7 років збільшиться на 1 мільйон

     За його словами, у Москві спостерігається щорічний приріст автомобільного парку в кількості 150 тисяч одиниць, а через 7 років, можливо, в столиці з'явиться ще мільйон машин. Сюди ж треба додати транспортні засоби, які приїжджають в столицю з області, ближнього і далекого зарубіжжя, повідомляє "МК-Новини".

   Втім, рівень автомобілізації населення в Москві навіть нижче, ніж в інших великих європейських містах: у середньому 300 автомобілів на 1000 жителів. У європейських містах, для порівняння, 500-600 автомобілів на те ж число жителів.

     Як повідомив Ліпсіц, одними з головних принципів схеми є максимальне використання дорожньо-вуличної мережі, що примикає до основних магістралей, запровадження принципу одностороннього руху, остаточна закрутка Кремлівського кільця за годинниковою стрілкою, полегшення руху пасажирського транспорту.

     Всі об'єкти ділової сфери вирішено переносити за межі Садового кільця

     Один з розробників схеми, головний інженер Ниипи Генплану Москви Юрій Коротков, у свою чергу, повідомив, що з-за крайньої завантаженості транспортом меж Садового кільця і зосередженості там об'єктів, пов'язаних з автомобільним обслуговуванням, уряд Москви прийняв рішення всі об'єкти ділової, фінансової сфери будувати за цими межами, переносити в інші зони, наприклад, в зони 3-го кільця.

     Більш того, всі організації, що збираються розвиватися в центрі, повинні будуть отримати від Департаменту транспорту і зв'язку Москви ліміт на кількість автомобілів, що в'їжджають у центр. Працівники організацій, машини яких не вписуються в ліміт, повинні будуть добиратися до місця роботи на громадському транспорті.

     Проблему становить і відсутність в Центральному окрузі столиці лівих поворотів. Наприклад, немає лівого повороту на Кам'яний міст з Кремлівській набережній, що створює додаткові проблеми для організації руху. На Новокузнецькій вулиці спостерігається стихійне, практично нічим не регульоване рух автомобілів.

     У рамках низки заходів, розроблених Генпланом, планується збільшення Пречистенської набережній, будівництво близько 9 нових підземних пішохідних переходів. На Пречистенці, Остоженке, набережній річки Москви буде організовано односторонній рух, як і на вулицях місцевого значення, через те, що провулки часто бувають зайняті хто стояв з обох сторін автотранспортом.

   Від зоопарку до Садового кільця буде реорганізовано рух з урахуванням будівництва тунелю під Кудринской площею.

   Вуличні стоянки впорядкують

   Також Юрій Коротков повідомив, що планується організація та упорядкування вуличних стоянок, які зараз "розташовані хаотично, займають тротуари". Причому стоянки будуть платними, тариф буде залежати від часу перебування машини на стоянці. Така міра приймається для підвищення оборотності транспорту в центрі міста.

     Що стосується розвитку системи управління рухом, то в даний час на вулицях міста встановлено близько 2,7 тис. інформаційних покажчиків, що лише на третину забезпечує існуючу потребу.

   Крім того, вони часто погано розташовані або губляться на тлі рекламних щитів. Тому будуть встановлені додаткові інформаційні системи для учасників руху. Що стосується громадського транспорту, то тут теж заплановані значні зміни.

   Леонід Ліпсіц вважає, що громадський транспорт повинен рухатися швидко, за пріоритетними смугах руху. Комфортність поїздки повинна бути "на порядок вище, ніж сьогодні". За словами Ліпсіца, в Москві показник рівня наповнення громадського транспорту складає від 5 до 7 осіб на 1 кв. метр, тоді як у містах Європи допустимий рівень наповнення - не більше 3 осіб на 1 кв. метр.

   Саме радикальна пропозиція конференції - конфісковувати автомобілі

     - Зробити в'їзд в центр Москви платним. Місто пропонують поділити на зони, в'їзд в кожну з яких повинен бути тарифіковані: чим ближче до центру, тим дорожче, повідомляють "Известия".

   - Обмежити час паркування в межах Садового кільця навіть за гроші. Максимальний час стоянки для автомобіля не повинне перевищувати 3 годин. Порушників штрафуватимуть. Штрафи повинні бути більшими, аж до конфіскації автомобіля.

   - Заборонити вантажівкам в'їжджати в Москву днем. Дозволити лише вночі, коли вони нікому не заважають.

     Що потрібно зробити в першу чергу

     - Розвивати магістральну мережу.

     - Добудувати третій Транспортне кільце.

     - Почати будівництво 4-го Транспортного кільця.

     - Почати будівництво дублерів основних магістральних напрямків, таких, як Ленінградське шосе і Кутузовський проспект.

     - Почати будівництво мережі вулиць в окремих мікрорайонах.

     - При будівництві нових будинків або реконструкції старих будівель будувати нові дороги.

     - Побудувати швидкісні позавуличним міські дороги.

     - Розробити генеральний план розвитку дорожнього руху в Москві.


Статьи похожей тематики:

  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • SIA &
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Стоянка в Москві заборонена
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Як побудувати автосалон. Поради новачкам
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Московська мерія заборонила легким вантажівкам типу «Газелі» в&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • В Україні створено Головавтоінспекції (ДАІ)




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.