05-01-2011 | Автоадвокат
Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Рекомендації по вибору зимової гуми від Тойота Центр Київ «Автосаміт» Зимові шини подорожчали на 10-20% Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями У Москві хочуть заборонити паркувати авто у дворах і передати паркування пр ... У України гряде тотальна каталізацію Кабмін вніс зміни до Правил ввезення авто старше 8 років Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ... SIA & Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні Як розшифровуються «круті» номери Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
Вводиться податок на використання шиповану гуми
Мер Москви Юрій Лужков вважає за доцільне ввести в столиці плату за використання автомобілістами шиповану гуми. З такою ініціативою столичний мер виступив в ході розгляду міським урядом проекту постанови "Про виконання завдання з ремонту доріг у 2003 році та завдання на 2004 рік". За словами Лужкова, "за використання шипів треба платити місту", зокрема, за створення колійності та зіпсовані дороги.
"Це рішення природно, логічно?" - Поставив питання Лужков і констатував, що таке рішення було б "логічно".
У вівторок уряд столиці відхилив проект постанови "Про виконання завдання з ремонту доріг у 2003 році та завдання на 2004 рік", вважаючи його непідготовленим, повідомляє "Інтерфакс".
Мер Москви "оголосив війну" власникам шиповану гуми ще в травні минулого року: тоді він запропонував підвищити транспортний податок для автовласників, які використовують покришки із шипами.
Лужков зазначив тоді, що шипована гума швидко приводить у непридатність дороги. "Там, де проїжджають такі автомобілі, утворюється колія", - сказав Лужков.
У липні минулого року керівник Комплексу міського господарства також повідомив, що в останні два роки однією з основних проблем для шляховиків стало утворення на магістралях "колійності", причому переважно в лівому крайньому ряду. Проблему, за його словами, створюють сучасні легкові автомашини з шипованнимі шинами, водії яких вважають за краще пересуватися по швидкісній смузі.
Мер Лужков на захист свого рацпропозиції привів у приклад Австрії, де взагалі заборонено використовувати такі покришки.
Однак дана міра вітається далеко не скрізь. Наприклад, в Естонії з 1 грудня по 1 березня обов'язково використання зимової гуми на всіх типах автомобілів: легкових, вантажних з реєстрової масою до 3,5 тонн і для причепів з реєстрової масою від 0,75 до 3,5 тонн, а також всіх транспортні засоби з реєстрової масою більше 3 тонн. У цю категорію - зимової гуми - входить і шипована гума. Шиповану гуму в Естонії дозволено використовувати цілих сім місяців - у період з 1 жовтня по 1 травня.
Пропозиція Лужкова "грубо порушує конституцію", вважає віце-голова Руху автомобілістів Росії
Пропозиція Юрія Лужкова ввести плату за використання автомобілістами шиповану гуми "грубо порушує Конституцію", заявив в ефірі радіостанції "Ехо Москви" віце-голова Руху автомобілістів Росії, адвокат Леонід Ольшанский.
За словами Ольшанського, "згідно зі статтею 3 частини 55 Конституції Росії, будь-яке обмеження прав громадян можливе тільки за федеральним законом".
"Конституційний суд роз'яснив цю формулу: обмеження прав громадян - це не тільки садити їх у в'язницю, це обов'язок по сплаті тарифів, податків та інших обов'язкових платежів, - зауважив адвокат. - Будь-який податок буде обов'язковим тільки після прийняття його парламентом держави та підписи президента ".
На думку Ольшанського, "з цієї історії нічого не вийде" і рішення про податок на шиповану гуму "буде з ганьбою оскаржене в судах".
Адвокат також зазначив, що "планований закон міста Москви про порядок розміщення транспортних засобів теж грубо порушує Конституцію". "Взагалі, московський уряд проводить грабіжницьку політику по відношенню до водіїв і власникам транспортних засобів", - сказав адвокат.
"Це рішення природно, логічно?" - Поставив питання Лужков і констатував, що таке рішення було б "логічно".
У вівторок уряд столиці відхилив проект постанови "Про виконання завдання з ремонту доріг у 2003 році та завдання на 2004 рік", вважаючи його непідготовленим, повідомляє "Інтерфакс".
Мер Москви "оголосив війну" власникам шиповану гуми ще в травні минулого року: тоді він запропонував підвищити транспортний податок для автовласників, які використовують покришки із шипами.
Лужков зазначив тоді, що шипована гума швидко приводить у непридатність дороги. "Там, де проїжджають такі автомобілі, утворюється колія", - сказав Лужков.
У липні минулого року керівник Комплексу міського господарства також повідомив, що в останні два роки однією з основних проблем для шляховиків стало утворення на магістралях "колійності", причому переважно в лівому крайньому ряду. Проблему, за його словами, створюють сучасні легкові автомашини з шипованнимі шинами, водії яких вважають за краще пересуватися по швидкісній смузі.
Мер Лужков на захист свого рацпропозиції привів у приклад Австрії, де взагалі заборонено використовувати такі покришки.
Однак дана міра вітається далеко не скрізь. Наприклад, в Естонії з 1 грудня по 1 березня обов'язково використання зимової гуми на всіх типах автомобілів: легкових, вантажних з реєстрової масою до 3,5 тонн і для причепів з реєстрової масою від 0,75 до 3,5 тонн, а також всіх транспортні засоби з реєстрової масою більше 3 тонн. У цю категорію - зимової гуми - входить і шипована гума. Шиповану гуму в Естонії дозволено використовувати цілих сім місяців - у період з 1 жовтня по 1 травня.
Пропозиція Лужкова "грубо порушує конституцію", вважає віце-голова Руху автомобілістів Росії
Пропозиція Юрія Лужкова ввести плату за використання автомобілістами шиповану гуми "грубо порушує Конституцію", заявив в ефірі радіостанції "Ехо Москви" віце-голова Руху автомобілістів Росії, адвокат Леонід Ольшанский.
За словами Ольшанського, "згідно зі статтею 3 частини 55 Конституції Росії, будь-яке обмеження прав громадян можливе тільки за федеральним законом".
"Конституційний суд роз'яснив цю формулу: обмеження прав громадян - це не тільки садити їх у в'язницю, це обов'язок по сплаті тарифів, податків та інших обов'язкових платежів, - зауважив адвокат. - Будь-який податок буде обов'язковим тільки після прийняття його парламентом держави та підписи президента ".
На думку Ольшанського, "з цієї історії нічого не вийде" і рішення про податок на шиповану гуму "буде з ганьбою оскаржене в судах".
Адвокат також зазначив, що "планований закон міста Москви про порядок розміщення транспортних засобів теж грубо порушує Конституцію". "Взагалі, московський уряд проводить грабіжницьку політику по відношенню до водіїв і власникам транспортних засобів", - сказав адвокат.