09-12-2014 | Рынок автомобилей

Старі авто: чекай подорожчання

Ринок нових автомобілів скорочується, в той час як продажі старих машин різко стрибнули вгору. З чим це пов'язано і як реагуватиме цей вид бізнесу в разі погіршення економічної ситуації в країні? Ринок уживаних автомобілів активно йде вгору. За даними агентства «Автостат», у лютому зростання склало 17,1% по відношенню до аналогічного показника минулого року. Судячи зі статистики, здебільшого приріст йде за рахунок сегменту автомобілів вартістю до 350-400 тис. Руб. «Все більша частина громадян, що бажала придбати новий вітчизняний автомобіль, вибирає недорогу іномарку 2009-2010 років випуску в хорошому стані», - констатує директор аналітичного агентства "Автостат" Сергій Целіков.

Загальне зростання покупок беушних автомобілів експерт пов'язує з тим, що спрацьовує ефект очікування прийдешнього подорожчання. Бажаючи зберегти свої накопичення, громадяни інвестують в покупку автомобіля. «В валюту вкладатися пізно - долар і євро вже виросли, покупка нерухомості не всім по кишені, а автомобілі поки ще не встигли піднятися в ціні. Тому споживач справедливо вирішує, що зараз найвигідніший момент », - міркує аналітик.

Навіть якщо економічна ситуація в Росії погіршиться, то на вторинному ринку це позначиться несильно: ринки нових і старих автомобілів слабо залежать один від одного. Приміром, під час нещодавнього економічної кризи продажі нових автомобілів впали приблизно в два рази, а ринок машин з пробігом скоротився приблизно на 20%. Зараз же, за даними «Автостата», кожен другий новий автомобіль йде з салону разом з договором автокредиту, в той час як лише 10% машин з пробігом купують в кредит. Тому ринок секонд-хенду не сильно залежить від кредитування.

Зростають продажі беушних автомобілів у всіх компаній і за системою «трейд-ін», причому досить відчутно. «Наприклад, в Москві через дилерів йде до 25% старих автомобілів, в Санкт-Петербурзі - 15%», - розповідає старший менеджер PwC з надання послуг компаніям автомобільної галузі Сергій Литвиненко. Але в цілому по країні цей вид бізнесу не особливо впливає на статистику продажів. «Проблема в тому, що наш клієнт в масі поки психологічно не готовий переплачувати за ті ризики, що бере на себе дилер по цій програмі, - коментує директор« Автостата ». - До того ж багато фірм закладають занадто високу маржу, що зменшує конкурентоспроможність цього бізнесу ».

На продавцях ввезених автомобілів з пробігом зростання ринку ніяк не позначається. «За нашими відчуттями, ніякого зростання на ринку не спостерігається», - розповідає керівник компанії Augsburg-Auto.ru Ігор Виноградов. Бізнесмен відзначив, що падіння курсу рубля негативно відбилося на покупці старих машин з Європи і США. Приміром, ціна автомобіля в Німеччині, що купується за євро, зросла на 22%. Виноградов переконаний, що люди сконцентрувалися на споживанні іномарок, вироблених на території Росії, причому головним чином - на бюджетних.

Експерти сходяться на думці, що ціни на беушні машини будуть рости найближчим часом. «Продавці машин з пробігом бачать, що нові автомобілі дорожчають, люди йдуть на вторинку, відповідно, вони реагують на попит підвищенням цінника», - резюмує Литвиненко. У той же час зовсім великого підвищення цін не буде в силу природних ринкових процесів: щорічно на вторинку виходить близько 2 млн «нових» старих автомобілів, які покращують конкурентне середовище.


Статьи похожей тематики:

  • Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • У Москві бум кредитних продажів
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Група компаній «АІС» розповіла про перспективи українського авторинку
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • 5% автокредитних угод - шахрайство
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Де купити скутер. Огляд ринку 2004
  • Чому впав ВАЗ
  • Європейський авторинок. Підсумки 2009 року


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.