05-01-2011 | Рынок автомобилей
Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra Диагностика и ремонт форсунок Cummins Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається. контейнерные перевозки Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка У Росії з 1 січня введуть 24 нових дорожніх знаки і 18 різновидів старих Чи є "протиотруту" проти ДАІшних відеокамер? У Москві хочуть заборонити паркувати авто у дворах і передати паркування пр ... Депутати придумали як змусити позбутися старих авто Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos Новинки автоелектроніки. Огляд ідей Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС. Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... У Європі кризи немає. У листопаді продажі авто зросли на 26,6%
Китай почне обмежувати придбання авто в Пекіні
З 2011 року пекінський муніципалітет щороку буде видавати не більше 240 тисяч автономерів. При цьому жителів Пекіна зобов'яжуть купувати реєстраційний автомобільний знак перед покупкою машини. Подібний захід має поліпшити транспортну ситуацію в китайській столиці. Про це в четвер, 23 грудня, заявили представники муніципальної влади Пекіна, повідомляє агентство Xinhua.
Яким чином номери будуть розподілятися серед населення, не повідомляється. За інформацією агентства Bloomberg, автомобільні знаки можуть розігруватися в лотерею.
Найближчим часом пекінська влада мають намір подати комплексну програму з покращення транспортної ситуації в місті. Зокрема, вона буде регулювати в'їзд до Пекіна іногородніх автомобілів: їх власників зобов'яжуть заздалегідь отримати відповідний дозвіл.
Крім того, пекінська влада можуть заборонити купувати автомобілі жителям, у яких не буде паркувального місця для машини. При цьому на одну особу не може бути зареєстровано більше одного автомобіля.
Згідно з опитуванням, проведеним муніципальної комісією транспорту Пекіна, нові заходи, спрямовані на боротьбу з пробками, підтримує 94,2 відсотка пекінців, повідомляє агентство Global Times. При цьому деякі китайці вважають, що для боротьби з пробками необхідно скоротити кількість автомобілів, якими користуються вищі органи влади. Пекінські заходи передбачають скорочення чиновницького автопарку, однак це торкнеться тільки муніципалітет.
В даний час в Пекіні зареєстровано 4,76 мільйона автомобілів, з них більше 700 тисяч були придбані в 2010 році. Разом з тим, в ході дослідження дорожньої обстановки найбільших міст світу, проведеного компанією IBM, китайська столиця зайняла друге місце в списку міст з найбільш несприятливою дорожньою ситуацією. Вона отримала 99 балів зі 100, поступившись тільки Мехіко.
Найближчим часом пекінська влада мають намір подати комплексну програму з покращення транспортної ситуації в місті. Зокрема, вона буде регулювати в'їзд до Пекіна іногородніх автомобілів: їх власників зобов'яжуть заздалегідь отримати відповідний дозвіл.
Крім того, пекінська влада можуть заборонити купувати автомобілі жителям, у яких не буде паркувального місця для машини. При цьому на одну особу не може бути зареєстровано більше одного автомобіля.
Згідно з опитуванням, проведеним муніципальної комісією транспорту Пекіна, нові заходи, спрямовані на боротьбу з пробками, підтримує 94,2 відсотка пекінців, повідомляє агентство Global Times. При цьому деякі китайці вважають, що для боротьби з пробками необхідно скоротити кількість автомобілів, якими користуються вищі органи влади. Пекінські заходи передбачають скорочення чиновницького автопарку, однак це торкнеться тільки муніципалітет.
В даний час в Пекіні зареєстровано 4,76 мільйона автомобілів, з них більше 700 тисяч були придбані в 2010 році. Разом з тим, в ході дослідження дорожньої обстановки найбільших міст світу, проведеного компанією IBM, китайська столиця зайняла друге місце в списку міст з найбільш несприятливою дорожньою ситуацією. Вона отримала 99 балів зі 100, поступившись тільки Мехіко.