05-01-2011 | Рынок автомобилей
21-го липня покажуть документальний фільм про новий Honda CR-Z Honda розпочала зйомки документального фільму «Проживи кожен літр» з Honda ... Honda CR-Z увійшла до списку 15-и кращих дизайнерських рішень Honda завойовує 4 титули на конкурсі «Мото року 2010» Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік Honda CR-Z став «Гібридом року» за версією американського журналу ESQUIRE Top Gear визнав Honda CR-Z Зеленим автомобілем року Honda запустила кредитну програму в Україну Прем& Honda CR-Z отримує кращу оцінку безпеки від Euro NCAP Honda отримує найвищу нагороду Euro NCAP Advanced за інновації в галузі без ... У Україну знижені ціни на оригінальні запчастини попереднього Honda Accord Гібрид Honda CR-Z брав участь у показі колекції відомого дизайнера Ольги Гр ... Як розшифровуються «круті» номери
Honda отримала нагороду European Excellence Awards за соціальний проект c гібридним Honda CR-Z
Проект Honda під назвою «Проживи кожен літр», активоване європейськими користувачами соціальних мереж, отримав премію European Excellence Awards. Проект потрапив у шорт-лист у трьох номінаціях - «Краща кампанія», «Кращий проект в соціальних медіа» і переміг як кращий проект в категорії «Автомобілі та Транспорт». Компанія Honda у своєму унікальному проекті реалізувала мрії 12-ти звичайних європейців, які на новому гібридному купе зі спортивним характером Honda CR-Z гастролювали по Європі, втілюючи в життя подорож своєї мрії. Всі поїздки протягом 38-ми днів були зняті на камеру знаменитим режисером-документалістом Клаудіо фон Планта і показані в однойменному повнометражному фільмі.
Проект розпочався з призову Honda розмістити на унікальному сайті liveeverylitre.com своє уявлення про подорож-мрію, на цей заклик відгукнулося більше 1000 чоловік з 28 країн Європи, включаючи Україну. Унікальність фільму і проекту в цілому складається, в першу чергу, в так званому «краудсорсінге» (crowdsourcing) - принципово новий підхід до творчості, коли прості європейці, далекі від кінематографічної кухні, але розділяють цінності Honda, стали безпосередніми творцями і учасниками документального фільму.
«Проект« Проживи кожен літр »дав учасникам шанс зробити щось унікальне, - розповідає Лора Прайс (Laura Price), менеджер із соціальних мереж Honda Motor Europe. - Це було надзвичайно потрібне і цікаве починання для Honda, оскільки «краудсорсінг» дозволив безпосередньо інтернет-спільноті сформувати об'єктивну думку про нову машину. Таким чином, ми повністю переписали правила запуску нової моделі автомобіля на ринок ».
Марк-Олівер Війт (Marc-Oliver Voigt), Директор з комунікацій та голова журі European Excellence Awards, так прокоментував подію: «Проект« Проживи кожен літр »був вибраний з шорт-листа, в якому значолось 58 проектів, відібраних у свою чергу з 1450 учасників. Це одна з кращих робіт зі зв'язків з європейською громадськістю за минулий рік ».
Інформація про «Хонда Україна»
Компанія «Хонда Україна» - офіційний дистриб'ютор автомобілів, мотоциклів і силового обладнання Honda в Україну - заснована 3 травня 2006 року. Сьогодні має мережу з 29 офіційних автомобільних дилерських підприємств, 18 дилерів силового обладнання 6 дилерів мототехніки, які працюють по всій Україні. У компанії - більше 70 чоловік. Президент «Хонда Україна» - Таку Касахара. Серед головних пріоритетів 2010 року - підвищення якості обслуговування клієнтів на всіх етапах їх контакту з Honda: як при продажу, так і післяпродажного сервісу. Сайт: honda.ua
Проект розпочався з призову Honda розмістити на унікальному сайті liveeverylitre.com своє уявлення про подорож-мрію, на цей заклик відгукнулося більше 1000 чоловік з 28 країн Європи, включаючи Україну. Унікальність фільму і проекту в цілому складається, в першу чергу, в так званому «краудсорсінге» (crowdsourcing) - принципово новий підхід до творчості, коли прості європейці, далекі від кінематографічної кухні, але розділяють цінності Honda, стали безпосередніми творцями і учасниками документального фільму.
«Проект« Проживи кожен літр »дав учасникам шанс зробити щось унікальне, - розповідає Лора Прайс (Laura Price), менеджер із соціальних мереж Honda Motor Europe. - Це було надзвичайно потрібне і цікаве починання для Honda, оскільки «краудсорсінг» дозволив безпосередньо інтернет-спільноті сформувати об'єктивну думку про нову машину. Таким чином, ми повністю переписали правила запуску нової моделі автомобіля на ринок ».
Марк-Олівер Війт (Marc-Oliver Voigt), Директор з комунікацій та голова журі European Excellence Awards, так прокоментував подію: «Проект« Проживи кожен літр »був вибраний з шорт-листа, в якому значолось 58 проектів, відібраних у свою чергу з 1450 учасників. Це одна з кращих робіт зі зв'язків з європейською громадськістю за минулий рік ».
Інформація про «Хонда Україна»
Компанія «Хонда Україна» - офіційний дистриб'ютор автомобілів, мотоциклів і силового обладнання Honda в Україну - заснована 3 травня 2006 року. Сьогодні має мережу з 29 офіційних автомобільних дилерських підприємств, 18 дилерів силового обладнання 6 дилерів мототехніки, які працюють по всій Україні. У компанії - більше 70 чоловік. Президент «Хонда Україна» - Таку Касахара. Серед головних пріоритетів 2010 року - підвищення якості обслуговування клієнтів на всіх етапах їх контакту з Honda: як при продажу, так і післяпродажного сервісу. Сайт: honda.ua