Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Рынок автомобилей

Honda завойовує 4 титули на конкурсі «Мото року 2010»

З 1-го жовтня по 30-е листопада в Україні проходив конкурс «Мото Року 2010», організований редакцією журналу «МотоДрайв». Мета його проведення - «струснути» моторинок в кінці сезону, підвищити інтерес до теми мото, а також виявити переваги потенційних покупців у всіх сформованих сегментах моторинку. За підсумками конкурсу Honda завоювала 4 титули «Мото року»: у номінації «Скутер року» в підгрупі «малюк», у номінації «Мотоцикл року» в підгрупі «стріт», а так само в номінаціях «Інновація року» і «Дебют року» . У голосуванні брали участь всі бажаючі - резиденти України, які досягли 18-ти років. Всі голоси, отримані в електронному та паперовому вигляді, були об'єднані в загальний результат. Номінанти конкурсу - мотоцикли, скутери і квадроцикли, що продаються в Україні, з моменту випуску яких пройшло не більше трьох років і які до цих пір знаходяться у продажу.

   Конкурс «Мотоцикл року-2010» був проведений в наступних номінаціях: «Мотоцикл року», «Скутер року», «ATV року». Крім того, в рамках конкурсу були визначені переможці у трьох додаткових номінаціях: «Дебют року», «Дизайн року», «Інновація року».

     Церемонія нагородження переможців відбулася на терасі київського ресторану «Меланж» (пр. Героїв Сталінграда, 14г), де, незважаючи на відчутний холод, зібралися справжні шанувальники мотоциклетного спорту - мотоділери, відомі автожурналісти, а так само завсідники світу гонок. На сцені господарювали зашиті в чорний латекс спокусливі музикантки з групи «Сімфоманія», а так само відомий рокер, лідер гурту DVS і один з ватажків байкерського руху в Києві Шон Карр.

   «Скутером року» в номінації «малюк» стала модель Honda Lead SCV 110, змінили карбюраторні минуле на абсолютно новий двигун з електронним упорскуванням. «Ліди» користуються в Україну настільки високою репутацією, що новий LeadSCV 110 отримав титул майже автоматично.

   У номінації «Дебют року» кращим був визнаний новий спортбайк HondaVFR1200FA, поява якого на ринку України стало знаковою подією. Критеріями вибору слугували новизна продукту, нестандартність технічних рішень, видатні характеристики і приналежність машини до абсолютно нового для ринку Україна класу. Учасники голосування практично одноголосно оцінили VFR1200FA як кращий у своїй категорії.

     У номінації «Інновація року» Honda знову не було рівних. Дводискове зчеплення DCT (Dual Clutch Transmission) вперше в світі було розроблено інженерами компанії спеціально для мотоциклів, і встановлено на VFR1200FA, що вивело цю модель на новий рівень комфорту і безпеки.  Мотоциклом року в номінації «Стріт» став Honda CB1000R, дизайн якого був розроблений спільно з європейськими фахівцями. Байк оснащений оновленим двигуном FireBlade зразка 2007 року, блискуче зарекомендували себе у світі перегонів, виделками і гальмівними дисками FireBlade зразка 2008 года.Стіль мотоцикла можна сміливо вважати неповторним.

   Президент компанії «Хонда Україна» Таку Касахара: «Ми надзвичайно раді брати участь у першому професійному конкурсі Мото року. Ми вірили, що українці гідно оцінять високу якість продуктів Honda коли ми почали в цьому році роботу в Україні як офіційний мототехніки Honda в Україні. Ми дуже раді, що ми не помилилися.

   Я приймаю ці престижні нагороди від імені всіх працівників «Хонда Україна». Для нас дуже важливо вести діалог з нашими клієнтами, отримувати від них свіжу інформацію, яка допомагає нам формувати модельний ряд для Україні.

   Добре відомо, що Honda прославилася в першу чергу тим, що будувала кращі в світі скутери та мотоцикли. Сьогоднішні переможці-новий, але вже став легендарним VFR разом з першою в світі мотоциклетної дводисковій трансмісією DCT - підтверджують це зайвий раз. При цьому ми створюємо найвищий рівень безпеки для наших клієнтів, ми пропонуємо їм непідробне задоволення за кермом найдосконаліших у світі машин. Я радий, що українська публіка підтримала наші принципи своїми голосами. З такою підтримкою ми і надалі будемо номером один на світовому ринку і безумовно вийдемо на першу позицію в Україну »

    Наші переможці:

    Honda Lead SCV 110
 За співвідношенням якості і ціни Honda Lead SCV 110 - мало не кращий варіант як для початківця скутериста, так і для байкера-всепогодніка. Це один з найбільш доступних скутерів з об'ємом двигуна більше 100 сс. Він відрізняється відмінною аеродинамікою, плавністю і витонченістю форм, а так само прекрасною керованістю. 4-такни двухклапанний одноциліндровий двигун SOHC обсягом 108 сс розвиває потужність до 6,6 кВт (8,9 к.с.) на 7700 оборотах на хвилину з обертовим моментом 9,3 Нм на 625 оборотах на хвилину. Це відмінні характеристики, особливо з урахуванням того, що викид шкідливих речовин в атмосферу у нового двигуна з системою електронного уприскування на 20% нижче карбюраторного попередника. Завдяки цьому HondaHonda Lead SCV 110 відповідає суворим вимогам протоколу EURO-3.

    Honda CB1000 R
 Honda CB1000R - це стильний класичний апарат, мрія будь-якого стрітрейсера. Його характеристики говорять самі за себе: двигун - 4-циліндровий, 4-тактний, 16-клапанний рядний DOHC з рідинним охолодженням об'ємом 998 cc. Діаметр циліндра 75мм, хід поршня 56,5 мм. Ступінь стиснення 11,2. Бак ¬ - 17 літрів. Максимальна потужність - 125 к.с. на 10 000 об./хв. Максимальний момент - 99 Нм на 7750 об./хв. Рама однохребтовая лита, алюмінієва. Колісна база 1445мм. Висота сидіння 825мм. Дорожній просвіт 130мм. Споряджена маса 222 кг. Вантажопідйомність 193 кг. Передня підвіска - 43мм телескопічна перевернута вилка HMAS картриджного типу з безперервною регулюванням попереднього навантаження, стиснення і зворотного ходу, хід підвіски 120мм. Задня підвіска - Амортизатор HMAS Monoshock з зарядкою газом, що має десятіступенчатую регулювання попереднього навантаження і безперервну регулювання зворотного ходу, хід осі 128мм. Гальма гідравлічні дискові діаметром 310 мм спереду і 256мм ззаду. Випускається в чотирьох варіантах забарвлення - зелений металік, перламутрово-чорний, перламутрово-білий і сріблястий металік.

    Honda VFR1200FA
 VFR1200FA - це абсолютно новий байк класу спорт-туризм. Нічого подібного ви не бачили і не чули, ні на що подібне до цих пір не їздили. Спираючись на вражаючу історію інновацій у своїх V-образних 4-циліндрових двигунах, Honda запозичила ноу-хау з таких джерел, як Moto GP, мотокрос, F1, і створила абсолютно новий апарат, при вигляді якого в будь-байкера захоплює дух. Двигун об'ємом 1237ссс рідинним охолодженням і кутом нахилу циліндрів 76 градусів, клапани за технологією Unicam ™, що дозволяють значно зменшити розміри головок циліндрів, асиметричні інтервали циліндрів, а також інші додаткові функції роблять двигун дивно компактним, а байк в цілому - дивом інженерної думки. Опціонна дводискова автоматична дворежимна (D/S) коробка передач DCT з пелюстковими перемикачами, а також механічне зчеплення з обмежувачем крутного моменту, система електронного контролю дросельної заслінки, «розумна» система drive-shaft - все це робить новий байк по-справжньому функціональної машиною для тих, хто любить їздити багато, далеко і жорстко.

    DCT (Dual Clutch Transmission)
 Honda розробила систему Dual Clutch щоб не просто автоматизувати механізм зчеплення і зміни швидкостей, а максимально загострити почуття абсолютного контролю над мотоциклом без втрати комфорту. Два зчеплення - одне стартове, для 1-ї, 3-й і 5-й швидкостей, інше - для 2-ї, 4-й і 6-й - контролюються електронікою, яка забезпечує абсолютно непомітну зміну передач. Подібна технологія використовується на мотоциклі вперше в світі.

   Олександр Подолянко, керівник відділу маркетингу «Хонда Україна»: «Важливість цієї технології полягає в тому, що тепер якості механічної трансмісії, а саме чітку, безпосередню передачу мощі двигуна заднього колеса, можна комбінувати з перевагами автоматики: безперервним потоком кінської сили і можливістю ефективно контролювати набір швидкості і гальмування тільки дросельної заслінкою і гальмами навіть під час жорстких спортивних маневрів ».

   Dual Clutch Transmission працює в двох режимах: повністю автоматичному режимі AT, в якому передачі змінюються автоматично і режимі MT, що дозволяє райдеру перемикати передачі самостійно, використовуючи пелюсткові перемикачі. У свою чергу, в режимі AT є два автоматичні режими перемикання: D - для їзди в місті і на шосе, і S - для спортивної їзди на високих оборотах.

    Інформація про «Хонда Україна»
 Компанія «Хонда Україна» - офіційний дистриб'ютор автомобілів, мотоциклів і силового обладнання Honda в Україну - заснована 3 травня 2006 року. Сьогодні має мережу з 29 офіційних автомобільних дилерських підприємств, 18 дилерів силового обладнання 6 дилерів мототехніки, які працюють по всій Україні. У компанії - більше 70 чоловік. Президент «Хонда Україна» - Таку Касахара. Серед головних пріоритетів 2010 року - підвищення якості обслуговування клієнтів на всіх етапах їх контакту з Honda: як при продажу, так і післяпродажного сервісу. Сайт: honda.ua


Статьи похожей тематики:

  • Продажі Honda Jazz перевищили 3,5 млн.
  • Honda починає в Азії виробництво нового мотоцикла класу «Road Sports» CBR25 ...
  • У Україну знижені ціни на оригінальні запчастини попереднього Honda Accord
  • Роботу Honda ASIMO виповнилося 10 років
  • Honda готує нову бюджетну модель. Фото
  • У цьому сезоні Honda представить недорогі новинки мототехніки
  • Honda назвали «Самим зеленим автовиробником» у США
  • У Україну знижені ціни на бестселер Honda Accord
  • З початком сезону в Україну дебютують мотоновінкі Honda за спеціальними цін ...
  • Honda запустила кредитну програму в Україну
  • У Японії стартували продажі нового гібридного автомобіля Honda CR-Z
  • Honda отримала нагороду European Excellence Awards за соціальний проект c г ...
  • У Honda в Україні призначений новий президент
  • Honda починає продажі електричного скутера EV-neo
  • Офіційні подробиці про новий малогабаритному автомобілі Honda BRIO



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.