Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Рынок автомобилей

Audi підготував новий спортивний гоночний автомобіль

Концерн AUDI AG, відомий своєю автоспортивної історією, прагненням до постійного підвищення ефективності та використанням гоночних технологій на серійних автомобілях, в 2011 році продовжить активну участь у ралі по всьому світу. У лінійці моделей Audi з'явиться новий Audi R18 - закрите купе, спеціально створене для гонки «24 години Ле-Мана». Також підрозділ Audi Sport розробляє новий автомобіль для чемпіонату DTM. Крім цього, Audi займеться розширенням і реструктуризацією своєї клієнтської спортивної программи.Audi має намір продовжити свою низку перемог у марафоні «24 години Ле-Мана» завдяки абсолютно новому спортивному автомобілю класу LMP1. Починаючи зі свого дебюту в 1999 році, бренд з чотирма кільцями зміг виграти найпрестижнішу у світі перегони на витривалість дев'ять разів - на моделях Audi R8, R10 TDI і R15 TDI. За цим показником виробник зрівнявся з Ferrari. У 2011 році команда Audi має намір здобути в Ле-Мані свою десяту перемогу на новому Audi R18, представленому на стадіоні Audi Sportpark в Інгольштадті 10 грудня 2010.

   Вперше з 1999 року Audi знову підготує до гонки закрите купе. «У майбутньому на трасі в Ле-Мані аеродинамічна ефективність буде грати ще більш важливу роль, ніж раніше, - говорить керівник Audi Motorsport д-р Вольфганг Ульріх (Wolfgang Ullrich). - Болід із закритим кузовом у цьому сенсі має явною перевагою. Результати нашої комп'ютерної симуляції підтвердилися в аеродинамічній трубі і на попередніх тестових заїздах ».

     У 2011 році на гонці в Ле-Мані будуть використовуватися двигуни значно меншого обсягу, ніж раніше. Причиною цьому стало прагнення організаторів гонки добитися помітного скорочення потужності двигунів. Вибравши 6-циліндровий V-подібний двигун об'ємом 3,7 літра з безпосереднім уприскуванням палива і турбонагнітачем (TDI), марка Audi показала, що вона як і раніше робить ставку на дизельні боліди, які здобули першу перемогу у 2006 році. «Ми вважаємо, що TDI, як і раніше залишається найефективнішою технологією, - говорить Ульріх Баретцкі (Ulrich Baretzky), керівник відділу розробки двигунів Audi Sport. - Тому в модельному ряді Audi так багато автомобілів з двигуном TDI ».

   Інноваційний двигун V6 TDI, спеціально розроблений для гонки в Ле-Мані, стане ще одним прикладом того, як фахівці Audi відпрацьовують на гоночних трасах технології для серійного виробництва, де стають все більш затребуваними агрегати меншого обсягу, але більшої потужності.

   Ще однією новинкою стала шестиступінчаста коробка передач, модифікована для використання з невеликим двигуном Audi R18.

    Численні рішення
 Що стосується шасі, Audi Sport прагне слідувати своєму головному принципу, висловленому в девізі Vorsprung durch Technik («Перевага високих технологій»). На відміну від традиційних закритих прототипів серії Ле-Ман, вуглеволокон монокок Audi R18 не складається з двох половин, а виконаний цільним. Це допомагає знизити вагу автомобіля і підвищити жорсткість кузова.

   При розробці закритого Audi R18 інженери Audi Sport звернулися до досвіду 1999 року, коли команда виступала на моделі R8C, і 2003 року, коли «братній» бренд Bentley здобув у Ле-Мані перемогу в класі LMP1. «Крім цього, технології, запозичені у моделі Audi A4 DTM, дозволили нам скоротити цикл розробки таких елементів і систем, як вентиляція кокпіта, конструкція дверей і підігрів вітрового скла», - пояснює д-р Мартін Мюльмайер (Martin Muhlmeier), голова конструкторського відділу Audi Sport.

   

   При створенні шасі і аеродинамічного пакету було використано безліч ноу-хау, вироблених в ході конструювання моделей Audi R8, R10 TDI і R15 TDI. При цьому застосування передніх і задніх коліс ідентичного розміру - досить незвичайне рішення для гоночного прототипу серії Ле-Ман. Однак подібна конфігурація дозволяє домогтися більш збалансованого розподілу ваги.

   Яскравою технічною особливістю стали фари Audi R18, вперше повністю складаються зі світлодіодів з оптимізованою інтенсивністю світла. Нове покоління фар розроблялося в тісній співпраці Audi Sport з підрозділом технічних розробок AUDI AG. Після випробування на трасі в Ле-Мані вони будуть підготовлені для подальшого використання в серійних автомобілях. Фахівці Audi по світловому дизайну також змогли взяти участь у розробці нової моделі: у режимі денного освітлення світлодіоди утворюють цифру «1», що викликає асоціації з історичним логотипом Audi.

   Audi R18 розроблявся із застосуванням самої прогресивної електроніки, яку Audi Sport має намір постійно вдосконалювати. «Але основним фактором для нас завжди була ефективність, - говорить д-р Вольфганг Ульріх. - Незалежно від того, який тип рекуперації енергії ми виберемо, для Audi головне - забезпечення реального переваги, як в автоспорті, так і при виробництві серійних автомобілів ».

   Розробка нового Audi R18 почалася в середині 2009 року. Двигун V6 TDI пройшов перші тести на випробувальному стенді влітку 2010 року. В кінці листопада Audi R18 під керуванням Алана МакНіша (Allan McNish) витримав перші випробування на трасі.

   Перший гоночний дебют Audi R18 запланований на 8 травня 2011 року, коли на трасі в Спа-Франкоршам (Бельгія) відбудеться 6-годинна гонка. До цього новий прототип зможе пройти свої перші кола по трасі в Ле-Мані під час офіційного дня тестових заїздів 24 квітня, що дозволить зібрати важливі відомості для основної гонки 11 і 12 червня 2011 року.

   Бренд Audi планує взяти участь в гонці «24 години Ле-Мана» на трьох автомобілях Audi R18, що належать команді Audi Sport Team Joest - найуспішнішого колективу за всю історію Ле-Мана. Крім цього, Audi Sport Team Joest на двох автомобілях візьме участь у Міжконтинентальному кубку Ле-Мана (ILMC), що включає в цілому сім гонок на витривалість, які будуть проходити на трьох континентах (включаючи «24 години Ле-Мана»). На відкриває сезон гонці в Себрінге, запланованої на 19 березня, команда буде виступати на двох автомобілях Audi R15 plus. Відправлення Audi R18 на гонку на такому ранньому етапі була б украй складною щодо логістики. До того ж це б завадило нашій програмі підготовки моделі до перегонів », - пояснює глава Audi Motorsport д-р Вольфганг Ульріх.

    Подвійний проект в DTM
 Крім бажання добитися успіху в класі спортивних прототипів на R18, Audi також має намір повернути кубок чемпіона серії DTM назад у Інгольштадт і Неккарзульме. Так як заборона на вдосконалення технологій в DTM залишиться в силі і в 2011 році, взимку головним пріоритетом для інженерів Audi Sport стане спільна робота з новим ексклюзивним постачальником шин для серії DTM. «У 2010 році шини були дійсно серйозною проблемою, через яку ми кілька відстали від нашого конкурента, - говорить д-р Мартін Мюльмайер (Martin M


Статьи похожей тематики:

  • Audi залишає малорейтингові гонки серії LMS і ALMS
  • Відразу три моделі Audi стали «Кращими автомобілями 2010» за версією «Auto ...
  • Audi представила на Паризькому автосалоні новий R8
  • Кожен покупець Audi A3 Sportback виграє
  • Audi RS 5 Coupe став «Спортивним автомобілем 2010 року»
  • Audi AG визнаний «Автомобільної Компанією 2006 Року»
  • Новий Audi A4 виграв «Золоте кермо»
  • Audi R8 визнано кращим автомобілем виставки ВААІД Kyiv Automotive Show 2008
  • Чотири моделі Audi отримали премію "Auto Trophy"
  • Audi готує компакт-кросовер Q3
  • У Женеві дебютує універсал Audi A4 Avant
  • Серійна версія Audi A7 готова до прем&
  • У салонах «АІС» знижено ціни на AUDI
  • Audi TT визнаний найкрасивішим автомобілем
  • На автомобілі Audi діє спеціальна цінова пропозиція



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.