05-01-2011 | Рынок автомобилей
У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік Кращий квартал для BMW Group Європейський авторинок. Підсумки 2009 року У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок Nissan повідомляє про результати продажів у Європі Audi планує встановити рекорд продажів в 2010 році Обсяг продажів BMW Group у вересні збільшився на 11,4% Автомобільний ринок України. Підсумки 2008 року та прогноз на 1 квартал 200 ... Автомобільний ринок у листопаді: у США - зростання, у Європі - спад Як розшифровуються «круті» номери Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки BMW Group став найуспішнішим у світі виробником автомобілів преміум-класу В Україні почалися продажі Peugeot 207
Audi достроково побила рекорд продажів 2008 року
Як вже неодноразово повідомляв AUTO-Consulting, сегмент Premium самим першим вийшов з кризи. Підтвердженням стали результати продажів. Так, протягом перших одинадцяти місяців цього року AUDI AG перевершив свої рекордні показники 2008 року: У період з січня по листопад продано близько 1,003,900 автомобілів Audi, випередивши при цьому показники продажу попереднього кращого року в історії компанії (1,003,469). У порівнянні з аналогічним періодом, що постраждали від кризи, 2009 роком, показники продажів зросли на 15,3%. Це було обумовлено високими темпами зростання продажів в Китаї і зростанням успіху бренду Audi в США. Тим часом попит в Німеччині також зростає.
"Кількість замовлень, отриманих у Німеччині, продовжує рости, перш за все, за рахунок корпоративних продажів. У той же час, автомобіль Audi A1 викликає дуже високий інтерес у наших клієнтів", говорив Петер Шварценбауер, член Ради директорів з маркетингу та продажу AUDI AG.
На внутрішньому ринку AUDI AG в Німеччині, показники продажів зросли на 1,0% у листопаді до 22,055 одиниць; за перші одинадцять місяців року компанія продала 205,207 автомобілів (нижче на 2,9%). Шварценбауер заявив, що завдяки великому числу замовлень, отриманих раніше, грудень 2010 Audi закінчить з високими результатами.
У Китаї, компанія вперше перевищила позначку в 200,000 автомобілів. Завдяки зростанню в 50% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, за одинадцять місяців 2010 року Audi продав 209,752 преміум - автомобілів. У листопаді Audi було доставлено 17,692 автомобілів, що є зростанням на 7,2%. "Ми очікуємо, що справжній бум у Китаї ще попереду", сказав Шварценбауер. "А також ми готуємося до значного збільшення попиту і в наступному 2011 році".
На європейському ринку бренд також зміцнив свої позиції лідера в преміум сегменті за останні одинадцять місяців. У Західній Європі обсяг продажів у період з січня по листопад збільшився на 3% (приблизно до 562 800 одиниць), а в листопаді приблизно 47,800 клієнтів купили нові автомобілі від Інгольштадтського автовиробника (нижче на 3.7%). У Східній Європі темпи зростання продажів Audi зросли на 39,1% у листопаді (3,050 одиниць); загальна кількість там, протягом року до теперішнього моменту, було 32,700 автомобілів (вище на 15.1%).
Популярність бренду Audi також продовжує зростати і на американському ринку, який є другим за величиною продажів легкових автомобілів у світі. Тут продажі збільшилися на 37,5% у листопаді. З січня було продано 91,083 автомобілів, у свою чергу - збільшення на 23,6% в порівнянні з попереднім роком.
Докладніше про Audi в Україну
На внутрішньому ринку AUDI AG в Німеччині, показники продажів зросли на 1,0% у листопаді до 22,055 одиниць; за перші одинадцять місяців року компанія продала 205,207 автомобілів (нижче на 2,9%). Шварценбауер заявив, що завдяки великому числу замовлень, отриманих раніше, грудень 2010 Audi закінчить з високими результатами.
У Китаї, компанія вперше перевищила позначку в 200,000 автомобілів. Завдяки зростанню в 50% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, за одинадцять місяців 2010 року Audi продав 209,752 преміум - автомобілів. У листопаді Audi було доставлено 17,692 автомобілів, що є зростанням на 7,2%. "Ми очікуємо, що справжній бум у Китаї ще попереду", сказав Шварценбауер. "А також ми готуємося до значного збільшення попиту і в наступному 2011 році".
На європейському ринку бренд також зміцнив свої позиції лідера в преміум сегменті за останні одинадцять місяців. У Західній Європі обсяг продажів у період з січня по листопад збільшився на 3% (приблизно до 562 800 одиниць), а в листопаді приблизно 47,800 клієнтів купили нові автомобілі від Інгольштадтського автовиробника (нижче на 3.7%). У Східній Європі темпи зростання продажів Audi зросли на 39,1% у листопаді (3,050 одиниць); загальна кількість там, протягом року до теперішнього моменту, було 32,700 автомобілів (вище на 15.1%).
Популярність бренду Audi також продовжує зростати і на американському ринку, який є другим за величиною продажів легкових автомобілів у світі. Тут продажі збільшилися на 37,5% у листопаді. З січня було продано 91,083 автомобілів, у свою чергу - збільшення на 23,6% в порівнянні з попереднім роком.
Докладніше про Audi в Україну