05-01-2011 | Рынок автомобилей

BMW готує автомобіль майбутнього Megacity Vehicle

Концерн BMW Group здійснює черговий прорив в автомобілебудуванні: на 2013 р. запланований випуск революційної моделі Megacity Vehicle (MCV), першого в світі серійного автомобіля з корпусом з вуглепластика.
 На заводі BMW Group в Лейпцигу йде підготовка до створення автомобілів майбутнього. Концерн ухвалив рішення про розширення заводу і створенні на його базі центру масового виробництва електромобілів з нульовим рівнем викиду шкідливих речовин. До 2013 року BMW Group планує інвестувати в будівництво нових будівель та купівлю обладнання для виробництва електромобілів Megacity Vehicle близько 400 мільйонів євро і створити близько 800 нових робочих місць.  Рішення про розширення заводу було прийнято канцлером Німеччини Ангелою Меркель і головою ради директорів BMW AG Норберт Райтхофер спільно зі Станіславом Тілліха, прем'єр-міністром федеральної землі Саксонія, і Христиною Грегуар, губернатором штату Вашингтон, США.

   «Завдяки таким розробкам, як Megacity Vehicle, концерн BMW Group вносить вагомий внесок у розвиток Німеччини як одного зі світових центрів високих технологій. Дизайн і процес виробництва нового електромобіля здійснять переворот в автомобілебудуванні, а наші клієнти вперше отримають електромобіль, спеціально призначений для водіння в місті. Це буде перший у світі автомобіль серійного виробництва з пасажирським відсіком, виготовленим з легкого вуглепластика. Завдяки малій вазі він зможе більше проїжджати без підзарядки акумулятора, - говорить пан Райтхофер. - Зваживши всі варіанти, ми прийняли рішення про розміщення виробництва електромобіля на нашому заводі в Лейпцігу в Німеччині. Саме тут для цього є найсучасніше обладнання та гнучкі виробничі процеси ».

   Концерн BMW Group і засноване ним спільно з SGL Group підприємство з виробництва вуглепластика вкладають у цей проект, у тому числі у виробництво комплектуючих, в загальній складності 530 мільйонів євро. За рахунок цих інвестицій передбачається розвиток заводів BMW в Лейпцігу і Ландсхуте, а також спільного підприємства в Ваккерсдорфе і Мозес Лейк (штат Вашингтон, США). У результаті планується створити понад тисячу робочих місць. Основні деталі приводу і шасі для Megacity Vehicle будуть вироблятися на заводі BMW в Дінгольфінге.

   BMW Group має намір приділяти особливу увагу сталого розвитку і охорони природних ресурсів на всіх етапах створення електромобіля Megacity Vehicle. Завдання концерну не обмежуються створенням автомобіля з нульовим рівнем викиду шкідливих речовин: BMW Group вважає своїм обов'язком піклуватися про захист навколишнього середовища і збереження природних ресурсів вже на етапі виробництва електромобілів. У даний момент метою компанії є зменшення витрат енергії на 50% і скорочення витрат води на 70%. Компанія має намір гарантувати споживачеві, що вся енергія, витрачена на виробництво, отримана з поновлюваних природних ресурсів. Ці цифри засновані на порівнянні з поточним станом виробничої системи концерну BMW Group, який в останні роки встановлює нові стандарти в питанні збереження природних ресурсів в автомобільній промисловості.

   У 2011 році з конвеєра лейпцігського заводу зійде електромобіль BMW ActiveE, створений на базі BMW 1 серії Купе. Концепт BMW ActiveE - другий після MINI E електромобіль BMW Group, став черговою віхою на шляху до серійного виробництва транспортних засобів з нульовим рівнем викиду шкідливих речовин. Досвід, накопичений при створенні MINI E і BMW ActiveE, буде незамінний при виведенні в серійне виробництво нового Megacity Vehicle.

   Таким чином, починаючи з 2011 року Лейпциг стане спеціалізованим центром, де BMW Group буде акумулювати досвід виробництва електромобілів.

    Megacity Vehicle - перший у світі серійним автомобіль з корпусом з вуглепластика.
 «Унікальна архітектура моделі, заснована на концепції LifeDrive, відкриє нову главу в області створення автомобілів з полегшеною конструкцією. До цих пір типовий електромобіль був на 250-350 кг важче за свого аналога з двигуном внутрішнього згоряння, однак наша інноваційна концепція дозволяє практично усунути цю різницю у вазі », - зазначив Клаус Дрегер, член ради директорів BMW Group з управління розробками.

   

   «Система приводу - це серце будь-якого автомобіля, в тому числі і електричного, - вважає пан Дрегер. - Розробка трансмісії завжди була сильною стороною компанії Bayerische Motoren Werke. На наш погляд, електропривод і задоволення від керування автомобілем BMW - це чудово поєднуються поняття. Саме тому всю трансмісію для автомобіля Megacity Vehicle, включаючи електродвигун, силову електроніку і систему акумуляторів, ми розробляємо всередині компанії, не залучаючи фахівців зі сторони ».

   Електрифікація автомобіля вимагає застосування в архітектурі і в конструкції кузова нових концепцій, що дозволяють максимально повно використовувати потенціал нового екологічного приводу. Використовуючи революційну концепцію LifeDrive, інженери BMW Group розробляють архітектуру автомобіля з нуля і адаптують її до умов і вимог завтрашнього дня. Їх мета - зменшити масу електромобіля на 250-350 кг, що дозволить йому порівнятися у вазі з бензиновими аналогами. Для цього компанія BMW Group застосовує інноваційний високотехнологічний матеріал: пластик, посилений карбоновим волокном (CFRP).

   Концепція LifeDrive передбачає два горизонтально розділених незалежних модуля. Модуль приводу (Drive) об'єднує в єдину конструкцію всередині шасі акумулятор, систему приводу, структурні елементи та елементи захисту при зіткненні. Пасажирський модуль (Life) включає в себе пасажирський відсік, який виконаний із пластику, посиленого карбоновим волокном, - надзвичайно легкого і високоміцного матеріалу. Крім очевидних переваг унікальна конструкція Megacity Vehicle робить можливим налагодження принципово нових процесів виробництва, які одночасно будуть більш простими, гнучкими і менш енергозатратними.

   BMW Group підтримує розробку передових систем приводу, які будуть залишатися найкращими протягом ще багатьох років, - систем, які забезпечать неперевершену ефективність, потужність і плавність ходу автомобіля навіть у тому випадку, якщо він наводиться в рух не звичним органічним паливом, а електрикою . З цією метою BMW Group вносить активний внесок в розвиток технології електричних трансмісій. Експертний центр концерну BMW Group по системах електроприводу об'єднує фахівців у галузі розробки, виробництва і закупівель. Зусилля цієї команди спрямовані на впровадження приводу нового покоління і на його унікальну інтерпретацію в рамках концерну BMW Group. Варто нагадати, що електромобілі не тільки відрізняються відсутністю шкідливих викидів і низьким рівнем шуму, а й здатні забезпечити виняткову маневреність і зовсім неповторне відчуття від керування автомобілем.

   Нарешті, архітектура MCV надає дизайнерам ще більше творчої свободи для створення нової естетики екологічного міського транспорту.  

Детальніше про BMW в Україну


Статьи похожей тематики:

  • BMW анонсує електричний концепт ActiveE
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Прем&
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідал ...
  • Тест-драйв. VW Caddy Life. Життя в стилі Caddy
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.