05-01-2011 | Рынок автомобилей

Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці

На Паризькому Міжнародному Автосалоні Nissan представив свою революційну модель LEAF, повністю готової до серійного виробництва. Завдяки цьому автомобілю рух з нульовим забрудненням навколишнього середовища стало, нарешті, реальністю. Nissan LEAF, який можна побачити на Паризькому Автосалоні, обіцяє зробити революцію в звичному погляді на водіння автомобіля. У результаті десятиліть праці своїх творців Nissan LEAF насичений інноваційними технологіями, завдяки яким він стає першим у світі по-справжньому практичним справжнім серійним електромобілем. "LEAF - це автомобіль для реального світу, який відрізняється нульової токсичністю викидів. Цей інноваційний і доступний електромобіль дозволить Nissan зробити справжній прорив в розробці засобів пересування - для автомобільної індустрії і для людей в усьому світі".
 Карлос Гон (Carlos Ghosn), Президент та Головний виконавчий директор Nissan Motor Co. Ltd.

     "Підзарядка" автомобільної індустрії - для шляху в майбутнє, вільне від забруднення навколишнього середовища - вже йде. Незабаром почнуться поставки покупцям Nissan LEAF - першого в світі дійсно практичного електромобіля, пропонованого за доступною ціною. На автосалоні в Парижі відбулася світова прем'єра цього інноваційного пятиместного сімейного хетчбека, повністю готового до серійного виробництва.

   Перші покупці Nissan LEAF в Японії і Північній Америці отримають свої автомобілі в грудні 2010 року, а в першому кварталі 2011 року до них приєднаються покупці з Європи - Португалії, Ірландії, Великобританії. Покупці Nissan LEAF стануть першими людьми на Землі, що вступили в нову автомобільну еру: LEAF - перший на світовому ринку електромобіль, призначений для експлуатації в умовах реального життя. Цей п'ятимісний хетчбек, який рухається на енергії від акумуляторних батарей, має практичність і доступною ціною ... і його можна побачити вже тут і зараз.

   До кінця 2012 року Nissan Leaf буде продаватися на основних ринках Європи.

   

   "І це тільки початок. Компанія Nissan вже оголосила про розробку версій з нульовим забрудненням навколишнього середовища для NV200 - зазначеного нагородами легкого комерційного/пасажирського автомобіля. Крім того, у Nissan є ще один" повністю електричний "автомобіль, який зараз готується до виходу на ринок ", - сказав Саймон Томас (Simon Thomas), Старший віце-президент з продажів і маркетингу Nissan International SA, європейської штаб-квартири Nissan. - "Моделі Nissan LEAF і легкий комерційний електромобіль - перші з повністю електричних автомобілів, які Nissan має намір випустити на ринок у наступні кілька років. Найближчим часом ми представимо модель, створену на базі двомісного концепту Land Glider, а також престижний седан під брендом Infiniti" .

   Оснащений компактними і високоефективними літій-іонними батареями, а також потужним електромотором, Nissan LEAF може пройти без підзарядки до 160 км (100 миль - режим LA4 в США), а за допомогою швидкодіючого зарядного пристрою акумуляторну батарею можна зарядити на 80 відсотків всього лише за 30 хвилин. Автомобіль добре розганяється, а його максимальна швидкість досягає 140 км/ч.

     Nissan LEAF буде випускатися в Японії, США і Великобританії, у той час як виробництво сучасних літій-іонних акумуляторних батарей почнеться на заводах не тільки цих країн, але також у Португалії та Франції. Завдяки цьому альянс Renault-Nissan стане найбільшим у світі виробником електромобілів і батарей для електромобілів.

   "Для автомобілістів майбутнє вже почалося", - говорить пан Томас.

   Nissan LEAF має абсолютно нову конструкцію, побудовану на унікальній платформі. Його "рушійною силою" служить невеликий електромотор. Завдяки компактним модульним акумуляторним батареям, які знаходяться під днищем кузова в центрі шасі, конструктори LEAF у своїй творчості не були обмежені необхідністю відштовхуватися від традиційного розташування двигуна. У результаті Nissan LEAF придбав лаконічний дизайн передньої частини кузова, яка як би притиснутий до дороги. Її ефектно обрамляють вертикальні блоки фар/ліхтарів, в конструкції яких використовуються блакитні світлодіоди. Форма блоку фар дозволяє відхиляти повітряні потоки від зовнішніх дзеркал заднього виду, що покращує аеродинамічні характеристики Nissan LEAF. Дизайн кузова створений на основі принципу "продуманою обтічності", для якого характерне поєднання плавних ліній, що пестять око, і оптимальної аеродинаміки. Вигнута лінія даху перетікає у великій задній спойлер. "Обдурити" вітер, оптимально направляючи потоки повітря, Nissan LEAF допомагає також рівна поверхня днища кузова.

     У задній проекції LEAF домінують тонкі, витончено зігнуті вертикальні блоки задніх ліхтарів, і, звичайно, увага глядачів привертає відсутність випускної труби.

 У салоні електромобіля можуть розміститися п'ятеро дорослих пасажирів. Просторий інтер'єр насичений різноманітними електронними приладами. У їх числі, наприклад, плоска центральна панель управління інформаційною системою (розробленої спеціально для Nissan LEAF) і селектор вибору діапазонів АКП - він зручний у використанні, а його лаконічний дизайн нагадує форму комп'ютерної миші.

   На ринках країн Європи покупці зможуть вибрати будь-який з п'яти кольорів кузова LEAF: блакитний ("металік" або "перламутр"), білий "перламутр", сріблястий "металік", чорна емаль або червоний "перламутр".

   "Серце" автомобіля - це розроблена Nissan сучасна компактна літій-іонна батарея. Саме вона зробила електромобіль придатним для практичного використання. Акумуляторна батарея стала результатом десятиліть науково-дослідної діяльності: компанія Nissan вперше застосувала літій-іонні батареї в 1995 році на електромобілі-прототипі Prairie Joy.

     Створена Корпорацією постачальників енергообладнання для автомобілів (AESC) - спільним підприємством Nissan і NEC, нова акумуляторна батарея може зберігати вдвічі більшу кількість електроенергії, ніж батареї попереднього покоління. На відміну від традиційних батарей циліндричної форми, нова батарея AESC складається з плоских і компактних шарів, що відкриває простір для конструювання. Енергія, необхідна для руху Nissan LEAF, запасається в 48 блоках, всередині кожного з яких знаходиться чотири шари. Сучасна багатошарова конструкція дозволяє компактно встановити їх під днищем автомобіля, щоб оптимально використовувати його внутрішній простір. Крім того, це знижує центр ваги LEAF, збільшуючи стійкість і плавність ходу.

   Високі динамічні характеристики автомобіля забезпечує електромотор потужністю 80 кВт (108 к.с.), який відразу ж після пуску швидко розвиває максимальний обертовий момент, рівний 280 Н • м - що еквівалентно моменту, що крутить звичайного 2,5-літрового бензинового двигуна V6. У результаті LEAF набуває хорошу здатність до розгону, чудово підходить для його "природного місця існування" - мегаполісів або приміських районів.

   Водіння Nissan LEAF - легке і приємна справа. Електромотор не має режиму холостого ходу; вал обертається тільки тоді, коли це потрібно для руху автомобіля. Щоб запустити двигун, водієві достатньо натиснути на кнопку пуску, і електроенергія відразу ж почне надходити до мотора. Після цього водій встановлює важіль селектора діапазонів АКП у положення "D" (Рух вперед), і завдяки електричному включенню передач автомобіль рушає з місця. Нічого не може бути простіше.

   Повний заряд акумуляторної батареї забезпечує пробіг 160 км (100 миль - для версії LA4, призначеної для ринку США), цього достатньо для щоденних поїздок більшості покупців. Глобальні дослідження показали, що пробіг протягом доби, в середньому, не перевищує 100 км для 80 відсотків водіїв (а для Японії і Великобританії - не більше 50 км).

   Відстань, яку може проїхати автомобіль на одній зарядці, залежить від декількох факторів, у тому числі - від температури зовнішнього повітря, інтенсивності використання кондиціонера, віку акумуляторної батареї і стилю водіння. Бортовий комп'ютер (з інтерфейсом, дружнім до користувача) показує водієві основні дані, що стосуються акумуляторної батареї, зокрема, максимальний запас ходу автомобіля, потужність, що розвивається двигуном, і кількість енергії, запасеної в результаті регенерації. «Еко-індикатор» на приладовій панелі підтримує зворотний зв'язок з водієм в режимі реального часу. Він відображає рівень витрат електроенергії і показує, наскільки ефективно (з точки зору витрат енергії) водій управляє автомобілем.

   Під час гальмування або коли автомобіль рухається накатом, електромотор виступає в ролі електрогенератора, перетворюючи механічну енергію (яка в іншому випадку пропала б задарма) в електрику, заряджає акумуляторну батарею. Щоб підвищити ефективність цієї системи, водій може включити режим Eco, при якому також буде знижена інтенсивність роботи кондиціонера. Ці заходи збільшать пробіг автомобіля на 10% (при русі в місті).

   Працюючи в тісній співпраці з урядами та місцевими органами влади всіх країн Європи, компанія Nissan сприяла прискоренню створення суспільної інфраструктури для підзарядки батарей, а також введенню податкових пільг і субсидій, необхідних для широкого поширення електромобілів. Вибір перших чотирьох європейських країн, які отримають Nissan LEAF - Португалії, Ірландії, Великобританії та Нідерландів - відображає прогресивне ставлення їх урядів до розвитку цього виду транспорту та готовність надати відповідну підтримку.

   За допомогою швидкодіючого зарядного пристрою акумуляторну батарею Nissan LEAF можна зарядити до 80% її повної місткості майже за 30 хвилин. Зарядка повністю розрядженою батареї до 100 відсотків від домашньої розетки, підключеною до електромережі 220-240 Вольт (16 А), займе приблизно сім-вісім годин. Зазвичай це робиться вночі, щоб використовувати переваги "нічного", більш дешевого тарифу на електроенергію. Для підзарядки LEAF в домашніх умовах потрібно спеціальну розетка і кабель: дилери Nissan і спеціально вибрані оператори (Electric Mobility Operators) допоможуть покупцям в установці домашніх зарядних систем. Порт для зарядки батарей Nissan LEAF обладнаний двома розетками - одна для звичайної зарядки, а друга - для швидкої. Обидві вони знаходяться під відкидною кришкою в передній частині автомобіля.

   З сучасними конструктивними і технологічними рішеннями Nissan LEAF поєднуються передові бортові системи: інформаційно-розважальні та телематичні. Вони здійснюють безперервну зворотний зв'язок з водієм, зокрема, інформуючи його про рівень заряду акумуляторної батареї і запас ходу автомобіля, а також вказуючи місцезнаходження найближчої зарядної станції. Інформація, яку має система навігації, безперервно оновлюється, щоб система могла забезпечувати водіїв новітньої точною інформацією про умови руху по маршруту.

   Ще одна сучасна особливість LEAF - можливість використовувати комп'ютер або смартфон, щоб встановити параметри підзарядки батареї і контролювати поточний рівень зарядки і кількість енергії, що залишився в батареї. Водії також можуть включити систему опалення/кондиціонування на час зарядки (за допомогою пульта дистанційного керування), щоб до моменту початку поїздки в салоні встановився комфортний мікроклімат. Крім того, ви зможете запрограмувати таймер для зарядки батареї Nissan LEAF в нічний час, коли вартість електроенергії нижче.

   У процесі створення Nissan LEAF були опрацьовані усі аспекти безпеки. Наприклад, внутрішнє реле автоматично відключає від електромережі автомобіля зарядний порт, якщо акумуляторна батарея в даний момент не заряджається. Зарядний порт захищений від попадання вологи і забезпечений дренажною системою для використання під час дощу. Крім цього, у разі короткого замикання передбачено негайне відключення силового ланцюга. Платформа автомобіля сконструйована таким чином, щоб захищати акумуляторні батареї і запобігати коротке замикання при дорожньо-транспортних пригодах.

   Як і звичайні автомобілі, Nissan LEAF в базовій комплектації оснащений системою подушок безпеки, антиблокувальною гальмівною системою (ABS), гальмівним підсилювачем, системою динамічної стабілізації (VDC) і преднатяжителями ременів безпеки, а також камерою заднього виду, що забезпечує зручну і безпечну парковку.

   Безпека пішоходів також не залишилася без уваги. Оскільки Nissan LEAF на малій швидкості рухається майже безшумно, фахівці Nissan розробили систему "звукового попередження пішоходів про наближення автомобіля". Якщо LEAF рухається з малою швидкістю (до 30 км/год), то система подає звуковий сигнал за допомогою динаміка, вбудованого в передню частину автомобіля. Коли швидкість перевищує 30 км/год, пішоходи можуть чути шум рухається LEAF, і "попереджуючий звук" автоматично відключається.

   У повний перелік базового обладнання Nissan LEAF входять: камера заднього виду, система супутникової навігації і всілякі інформаційно-розважальні системи. Це означає, що як опція пропонується тільки один пристрій: сонячна батарея, вбудована у верхній спойлер. Вона служить для підзарядки автомобільної акумуляторної батареї, що живить пристрої-аксесуари, що працюють під напругою 12 вольт.

   Майже 100% матеріалів (за масою), з яких складається автомобіль, можуть піддаватися вторинній переробці. Це стало можливим завдяки створенню технологій переробки вторсировини специфічних для електромобілів деталей і агрегатів, таких як акумуляторні батареї, електромотор або інвертор. Фахівці Nissan також активно працювали над використанням вторинних матеріалів при виробництві LEAF. Хоча цей процес досить складний, вони домоглися успіху в адаптації перероблених матеріалів для виготовлення деяких деталей Nissan LEAF. З цією метою були створені технології регулювання колірних відтінків і підвищено рівень контролю якості гумових виробів.

   У Японії спільно з корпорацією Sumitomo компанія Nissan організувала спільне підприємство з "повторного використання, продажу, виготовлення і переробки" іонно-літієвих батарей для електромобілів. У Європі Nissan спільно з партнером по Альянсу компанією Renault вивчає можливості організації подібного бізнесу при співпраці з локальним партнером.

   Завдяки субсидіям центрального і місцевого урядів, а також різниці у вартості палива та електрики, вартість автомобіля Nissan Leaf може конкурувати з автомобілем С-класу з дизельним двигуном в повній комплектації.

   Ціни на електрику можуть відрізнятися в різних країнах, але аналіз показує, що вони як правило приблизно в п'ять разів нижче, ніж вартість палива. При оцінці вартості володіння ми бачимо, що чим вища ціна на паливо, тим вигідніше експлуатація електромобіля.

   Компанія Nissan бере участь більш ніж у 70 спільних акціях по всьому світу, підтримуючи партнерські відносини з країнами, містами, організаціями та іншими зацікавленими сторонами з метою широкого впровадження електромобілів. Уряди багатьох країн підтримують розвиток технологій електромобілів і забезпечують податкові пільги та субсидії для людей, які набувають електромобілі або інвестують кошти в будівництво інфраструктури для їх зарядки. Зі збільшенням кількості громадських зарядних станцій зросте практичність електромобілів і прискориться зростання числа людей, які ними користуються.

   У той час як енергія для зарядки батарей електромобілів має надходити від електростанцій, більшість з яких працює на вугіллі, кількість CO2 може бути зменшена за рахунок генераторів, що уловлюють більше виділяється CO2 або використовують енергію сонця та вітру. У міру того, як світ шукає способи зниження викиду CO2 і інших газів, що викликають глобальне потепління клімату, компанія Nissan завдяки постійному прагненню до створення автомобілів для реального життя і розвитку "електромобільних" технологій буде лідирувати на шляху до побудови суспільства з нульовим забрудненням навколишнього середовища.

   Більш детальна інформація знаходиться на офіційному сайті компанії «Ніссан Мотор Україна» nissan.ua


Статьи похожей тематики:

  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Прем&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Що представить Nissan на автосалоні в Женеві
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Тест-драйв Toyota Prius: Гібрид в українських реаліях
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Світова прем&
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • BMW анонсує електричний концепт ActiveE


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.