05-01-2011 | Рынок автомобилей

На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки

На Паризькому автосалоні Audi показала відразу чотири моделі: Audi A7 Sportback, Audi R8 GT, Audi R8 Spyder 4.2 FSI quattro і Audi A1 1.4 TFSI 136 kW.   Audi A7 Sportback
   Audi A7 Sportback - це чистий хай-тек. Численні алюмінієві деталі дозволили істотно знизити масу кузова. Елегантна обробка салону виконана з найвищим рівнем майстерності. Чотири двигуна V6 поєднують вражаючу потужність з неймовірною ефективністю. Всі двигуни оснащені інноваційною системою терморегулювання Audi, системою рекуперації і системою start-stop. У конструкції спортивної ходової частини застосовані нові рішення - наприклад, електромеханічний підсилювач керма. У сфері інформаційно-розважальних систем і систем допомоги водієві це розкішне купе демонструє цілий спектр інновацій - в кращих традиціях Audi.

     Довжина Audi A7 Sportback - 4,97 метра, колісна база 2,91 метри. Його ширина становить 1,91 метра, а висота - всього 1,42 метра. Ці пропорції створюють яскравий і динамічний вигляд. Коефіцієнт аеродинамічного опору cx становить 0,28, лобова поверхня - 2,29 м2. Забезпечення вільного проходження повітряного потоку - у тому числі уздовж днища і крізь моторний відсік - було однією з найважливіших завдань розробників.

   Кузов Audi A7 Sportback поєднує в собі малу вагу, високу жорсткість і видатну міцність. Ці параметри закладають основу для точного спортивного управління, забезпечують високий ступінь захисту при зіткненні і забезпечують вібраційний комфорт. Іншими словами - роблять автомобіль справжнім Audi.

     A7 Sportback оснащується чотирма різними двигунами V6 з безпосереднім упорскуванням палива - двома бензиновими і двома дизельними агрегатами. Розвиваючи потужність від 204 к.с. (150 кВт) до 300 к.с. (220 кВт), вони плавно і впевнено розганяють велике п'ятидверне купе, демонструючи при цьому видатну ефективність. Версія 3.0 TDI multitronic з переднім приводом розвиває потужність 204 к.с. (150 кВт) і витрачає при цьому всього 5,3 літра палива на 100 км; викид CO2 становить 139 г/км. Це кращий показник у даному класі автомобілів. Всі двигуни оснащені інноваційною системою терморегуляції Audi, системою рекуперації енергії і системою start-stop.

   

   З переднім приводом і безступінчатим КП multitronic автомобіль неймовірно ефективний: 139 грам CO2 на км і середня витрата палива 5,3 літра на 100 км. Передньопривідний Audi A7 Sportback з новим ефективним дизельним двигуном TDI розганяється до 100 км/год за 7,6 секунди і досягає максимальної швидкості 235 км/год.

     У двигуні 3.0 TDI потужністю 204 к.с. (150 кВт) параметри роботи розподільного валу, турбонагнітача і системи вприскування common rail з тиском 2000 бар спеціально підібрані з метою мінімізувати витрату палива. У поєднанні з переднім приводом цей V-подібний шестициліндровий двигун розвиває крутний момент 400 Нм у діапазоні частот обертання від 1250 до 3500 об/хв. При установці двигуна спільно з системою повного приводу quattro ® це значення становить 450 Нм в діапазоні від 1250 до 3500 об/хв.

   У стандартній комплектації Audi A7 Sportback пропонується із стандартною підвіскою на сталевих пружинах. Також доступна опціональна спортивна підвіска із заниженим на 10 мм кліренсом і, навпаки, підвіска для доріг з поганою якістю покриття із збільшеним на 10 мм кліренсом і більш комфортними налаштуваннями пружин і амортизаторів, можлива установка спортивної підвіски від quattro GmbH. Ще одним варіантом є вдосконалена адаптивна пневмопідвіска. Її конструкція передбачає установку амортизаційних стійок спереду і роздільних пневморессор і амортизаторів ззаду.

     Системи допомоги водієві великої п'ятидверного купе Audi також демонструють останні досягнення в галузі. Для замовлення доступні система нічного бачення з функцією розпізнавання пішоходів, різні варіанти упереджувальної системи безпеки Audi pre sense, адаптивна система круїз-контролю з функцією stop & go, індикатор обмеження швидкості, а також системи Audi side assist і Audi active lane assist. Електроніка полегшує навіть процес паркування. Відповідне обладнання пропонується в трьох варіантах - з класичними датчиками, з відеокамерою заднього виду і з високотехнологічною системою автоматичного паркування.

   За навігацію та зв'язок відповідає система MMI, яка пропонується в трьох варіантах, з функцією навігації і без неї. Також можлива установка автомобільного Bluetooth-телефону, однією з трьох аудіосистем, телевізійного модуля, DVD-чейнджер і тюнера для цифрового радіо.

    The Audi R8 GT
   Ще могутніше, легше і швидше: Audi представляє обмежену серію швидкісний спортивної моделі Audi R8 GT. Потужність 5,2-літрового двигуна V10 підвищилася до 560 к.с. (412 кВт); маса автомобіля знижена приблизно на 100 кілограм. Audi R8 GT розганяється від нуля до 100 км/год за 3,6 секунди і розвиває максимальну швидкість 320 км/ч.

   Послідовне використання полегшених конструкцій: вдалося скинути 100 кілограм  Завдяки кузову ASF, серійний Audi R8 5.2 FSI quattro важить всього 1625 кілограм - разом з постійним повним приводом quattro ® і опціональною трансмісією R tronic. Перед інженерами стояло непросте завдання - знову домогтися істотного зниження маси автомобіля. Застосування ретельно продуманого підходу, який враховує всі конструктивні особливості моделі, дозволило встановити цей показник на уровне1525 кілограм.

   
 Дизайн Audi R8 GT - втілення сконцентрованої енергії. Його пропорції естетично привабливі і технічно досконалі: 4,43 метра в довжину, 1,93 метра завширшки і всього 1,23 метра у висоту. Зовнішній вигляд автомобіля піддався численним модифікаціям, що призвело до ще більшої відточеності форм, зниження ваги і поліпшення аеродинамічних властивостей. Audi R8 GT виробляє більше притискної сили при русі на високій швидкості, ніж серійна модель. Рамка грат радіатора singleframe, її вертикальні і горизонтальні перемички в воздухозаборниках мають матове покриття титанового сірого кольору; сама решітка пофарбована в матовий чорний колір. Спліттер під бампером має подвійну крайку і виконаний з вуглепластика. Додаткові аеродинамічні елементи по краях переднього бампера збільшують притискну силу на передній міст і також виконані з вуглепластика.

   Неймовірно потужний: 5,2-літровий двигун FSI потужністю 560 к.с. (412 кВт)  Налаштування електронних компонентів двигуна дозволила домогтися додаткових 26 кВт потужності від десяти циліндрів, так що тепер потужність складає 560 л.с. (412 кВт) при робочому обсязі 5204 см3. Крива крутного моменту досягає максимуму 540 Нм при 6500 об/хв, що на 10 Нм більше, ніж у серійних моделях. Двигун V10 видає потужність в 107,6 к.с. (79,2 кВт) на літр робочого об'єму. Питома потужність двигуна на одиницю ваги становить 3,70 кілограма на кВт, або 2,72 кілограма на л/с. Максимальний рівень оборотів двигуна - 8700 об/хв.

     Довгоходовий двигун (діаметр циліндра * хід = 84,5 x 92,8 мм), зібраний вручну на заводі в Гьере (Угорщина), оснащений блоком циліндрів, виготовленим з алюмінієво-кремнієвого сплаву, який володіє малою вагою і високою міцністю. Підстава - рама, в яку вмонтовані нижні опори коленвала - додає агрегату додаткову жорсткість. Зібраний агрегат важить всього 258 кілограм. Кут розвалу циліндрів двигуна становить 90 градусів. Мотор обладнаний системою змащення із сухим картером, що використовує високоефективний модуль гідронасосу. Обидва ці рішення дозволили опустити центр тяжіння і, таким чином, поліпшити динаміку.

   Безнаддувний двигун споживає в середньому 13,7 літра палива на 100 км - вражаюча потужність поєднується з високою ефективністю. Система прямого уприскування FSI забезпечує надходження палива в камери згоряння під тиском до 120 бар. Завихрення суміш охолоджує стінки циліндра, забезпечуючи коефіцієнт стиснення 12,5:1. Впускний колектор зі змінюваною геометрією і постійна підстроювання распредвалов з ланцюговим приводом гарантують найкращу наповнюваність камер згоряння. Заслінки у впускних отворах сприяють формуванню суміші, створюючи завихрення в потоці вхідного повітря.

   Перемикання передач у Audi R8 GT здійснюється за допомогою секвентальною механічної коробки передач R tronic. Електрогідравлічне зчеплення і пристрій перемикання отримують команди за допомогою електроніки. КП здійснює перемикання шести передач швидше будь-якого досвідченого водія - протягом однієї десятої секунди при високій навантаженні і швидкості двигуна.

   Електронна система управління має автоматичний режим з функціями Sport (спортивний режим) і Normal (звичайний режим) і ручним режимом. Управляється система за допомогою укороченого важеля перемикання передач, розташованого на центральному тунелі, і двох пелюсток на кермовому колесі. Оптимальний розгін з місця забезпечує система launch control. Вона гарантує миттєвий старт при високому числі оборотів двигуна і мінімальному прослизання коліс.

   Постійний повний привід quattro ® - ідеальна технологія для швидкісного спортивного автомобіля. Центральна вязкостная муфта, розташована на передньому диференціалі, при звичайному режимі водіння направляє 15% енергії на передній міст і 85% - на задній. Такий розподіл ідеально співвідноситься з розподілом ваги Audi R8 GT, що становить 43:57. При необхідності муфта направляє до 30% моменту на передні колеса протягом лічених мілісекунд. Диференціал підвищеного тертя на задній осі додатково підвищує стійкість автомобіля. Він забезпечує блокування до 25% при розгоні і до 40% при русі накатом.

   Для Audi зниження ваги означає поліпшення характеристик і підвищення ефективності при збереженні належного рівня комфорту. Модель Audi R8 GT, ціна якої в Німеччині становить 193 000 євро, укомплектована автоматичною системою клімат-контролю і електричними склопідйомниками, навігаційною системою з MMI і потужною аудіосистемою. Десятіканальная аудіосистема Bang & Olufsen на 465 Ватт, CD-чейнджер і музичний інтерфейс Audi Music Interface пропонуються як опції. Інтер'єр відрізняється ретельною обробкою деталей - у кращих традиціях Audi. Вишукані матеріали, використовувані в обробці салону, радують око і приємні на дотик.

   Шанувальники спортивного стилю по достоїнству оцінять гоночний дизайн-пакет. У нього входить каркас безпеки червоного або чорного кольору, схвалений для використання на дорогах і має сертифікат відповідності, схвалені для використання на дорогах загального користування триточкові ремені безпеки червоного або чорного кольору, вогнегасник і вимикач акумулятора. Каркас безпеки для спортивних заїздів передбачає поворотний замок для чотирьохточковими ременя безпеки, що перетворює його на повноцінну «клітку» для гонок. Покупці, для яких більш важливий комфорт, можуть вибрати систему підготовки для установки стільникового телефону з інноваційним мікрофоном на ремені.

    The Audi R8 Spyder 4.2 FSI quattro
 Чергове поповнення в лінійці потужних спорткарів Audi R8: по гарячих слідах Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro йде модель з двигуном V8. 4.2-літровий силовий агрегат, оснащений системою FSI, розвиває потужність 430 к.с. (316 кВт) і розганяє двомісний спорткар до 100 км/год за 4,8 секунди, максимальна швидкість складає 299 км/ч. Двигун агрегатується з секвентальною коробкою передач R tronic.

   
 Audi R8 Spyder 4.2 FSI quattro оснащений легким тканинним верхом з повністю автоматичним приводом. Полегшений алюмінієвий кузов, виготовлений за технологією Audi Space Frame, забезпечений елементами з вуглепластика. Характерні для Audi бездоганність конструкції та оздоблення, практичність в повсякденній експлуатації й високотехнологічні опції - від світлодіодних фар до мікрофона на ремені безпеки - завершують вигляд цієї спортивної моделі.

   Автомобіль обладнаний потужним двигуном 4.2 FSI з безпосереднім упорскуванням, який використовується в професійному автоспорті. Цей двигун породжує бурю емоцій, чуйно відгукуючись на педаль акселератора і моментально розкручуючись до потрібних оборотів. Він видає високий крутний момент і колосальну потужність, видаючи при цьому соковитий благородний гуркіт.

   Восьмициліндровий V-подібний двигун розганяє Audi R8 Spyder від нуля до 100 км/год за 4,8 секунди, а максимальна швидкість складає 299 км/ч. Ці цифри ставляться як до механічної коробки передач, так і до трансмісії R tronic. Для Audi динаміка і ефективна витрата палива нероздільні. Середній показник витрати Audi R8 Spyder 4.2 FSI quattro з коробкою передач R tronic становить 13,9 літрів палива на 100 км; при використанні механічної коробки передач витрата палива складає 14,9 літрів на 100 км. У стандартний комплект устаткування входить система рекуперації енергії при гальмуванні. Масляний насос збільшеної продуктивності і система мастила з сухим картером забезпечують подачу масла в залежності від навантаження.

   Двигун 4.2 FSI, який також використовується в Audi R8 Coup


Статьи похожей тематики:

  • Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Апгрейд фар
  • Правильно завести машину – рекомендации новичку
  • Первый автомобиль для начинающих водителей
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Світова прем&
  • Замена фильтров автомобиля - периодичность и разумная экономия
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Прем&


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.